Fordi noen foreldre sier detSelvfølgelug synes alle at språk er viktig for sitt eget barn. Hvorfor tror du noe annet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordi noen foreldre sier detSelvfølgelug synes alle at språk er viktig for sitt eget barn. Hvorfor tror du noe annet?
Har fått forskjellig intrykk både her inne og ellersIkke fått det intrykket av noen her inne, men du har vel en grunn for dine påstander. Jeg syns i alle fall språk er viktig og bekymrer meg når jeg ser at min henger så ufattelig langt bak alle andre her inne.
Selvfølgelug synes alle at språk er viktig for sitt eget barn. Hvorfor tror du noe annet?
Da er jeg utrolig sjokkert!Fordi noen foreldre sier det![]()
Ok? Hva inntrykk har du fått her da?Har fått forskjellig intrykk både her inne og ellersJeg tror vi tenker litt likt med at man vil heller at ungen er litt lengre fram en gjennomsnittet enn litt lengre bak. Jeg ser at mi kan trenge å begynne å bruke språket mtp frustrasjon i enkelte situasjoner. Jeg ser ikke grunn til bekymring (at noe er unormalt) til J heller, det er på vei, og som du sier kan det godt hende han virkelig tar igjen når det først kommer. Gode sjanser for det når du jobber med det
![]()
Ja kan forstå at hun kanskje møter noen via jobb ja. Nå tenkte jeg først og fremst av oss her inne jegJeg kan faktisk tro hun møter noen fjerne foreldre som gir mer f enn andre. Noen kunne ikke brydd seg mindre om oppdragelse enn når de er ite og spiser vet jeg, så det finnes vel de som ikke brur seg nevneverdig om språk..
Sent from my iPhone using BV Forum
Hovedsakelig irl men kjenner igjen tankegangen her inne også. Hvem det er spiller ingen rolle, foreldre oppdrar ungene forskjellig. Barns utvikling styres både av arv og miljø, så er det litt forskjellig syn på hvilke av de faktorene som spiller mest inn.Da er jeg utrolig sjokkert!både at de faktisk tenker slik og at de våger å si det høyt!
Ja jeg ser jo også det kan gå andre veien, at noen tror de vet alt, og hva som er perfekt, men at de ikke tenker over at arv også spiller inn og at ikke alt kan styresHovedsakelig irl men kjenner igjen tankegangen her inne også. Hvem det er spiller ingen rolle, foreldre oppdrar ungene forskjellig. Barns utvikling styres både av arv og miljø, så er det litt forskjellig syn på hvilke av de faktorene som spiller mest inn.
Ikke fått det intrykket av noen her inne, men du har vel en grunn for dine påstander. Jeg syns i alle fall språk er viktig og bekymrer meg når jeg ser at min henger så ufattelig langt bak alle andre her inne.
Nei, men han er like gammel som de andre feb 14 barna, så det blir vel naturlig at man sammenligner litt.Tror ikke du skal sammenligne han med alle barna her innehan er ikke to år engang
![]()
Så lenge du hjelper til med å snakke med han så blir det nok braNei, men han er like gammel som de andre feb 14 barna, så det blir vel naturlig at man sammenligner litt.
Nei, skal vel ikke bekymre meg da. Tenker uansett det er naturlig at man tenker over det når man ser at "alle" andre har et mye større ordforråd. Syns også det er merkelig at jeg ikke skal få lov å bekymre meg, mens det er legitimt for andre å stresse med at barnet har noe dårlig uttale på de ørt og fjørti ordene de kan. Men men, tror jeg bare skal holde meg unna denne tråden da den egentlig bare skaper frustrasjon hos meg![]()
Ja det er helt naturlig og jeg skjønner deg godt. Jeg er der jeg også - bare 20 ord lengre framNei, skal vel ikke bekymre meg da. Tenker uansett det er naturlig at man tenker over det når man ser at "alle" andre har et mye større ordforråd. Syns også det er merkelig at jeg ikke skal få lov å bekymre meg, mens det er legitimt for andre å stresse med at barnet har noe dårlig uttale på de ørt og fjørti ordene de kan. Men men, tror jeg bare skal holde meg unna denne tråden da den egentlig bare skaper frustrasjon hos meg![]()