Stiliggå hjemme i permisjon og drive med netthandel er skummelt for lommeboka
![]()
♡ Linn-Kristin ♡
Ebay er skummelt, permisjon eller ikke. Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stiliggå hjemme i permisjon og drive med netthandel er skummelt for lommeboka
![]()
♡ Linn-Kristin ♡
Jeg såg de klærne på butikken for noen uker siden og syns de var veldig fine. Skuffelsen var derfor stor når jeg oppdaget at det var nesten like mye akryl som ull i de...Vis vedlegget 26377 litt ull fra nameit.
Ah... Sjekka ikke det jeg . Det er litt skuffende!Jeg såg de klærne på butikken for noen uker siden og syns de var veldig fine. Skuffelsen var derfor stor når jeg oppdaget at det var nesten like mye akryl som ull i de...![]()
Sikker på at ikke vi valgte? Jeg har en liten anelse om at blingbling var.Du burde hatt tilgang nå. Om du har juni13 som favoritt på appen så må du gå manuelt inn på nytt. Altså ikke via favoritter.
Hønsa, kom nye regler, vi skulle egentlig hatt en tilgangsansvarlig. Men vi valgte aldri en.![]()
Jeg har en eldre edge duo og plages også med bremsene... det sksl jo være kvalitetsvogner jo..Er jo innom narvik innimellom, skal dit om noen uker for å klage på edge duoen min.. (dustebremser osv)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
HeheNeibrukte å være med sambo på lastebiltur til narvik
![]()
❤To prinsesser❤
2007❤2013
Jeg ogHeheSamboern kjører også ladtebil avogtil. Vet ikke hvorfor men jeg elsker å bære med på turer
♡Malin 14.06.2013♡
Det skulle vi fått til!Jeg har en eldre edge duo og plages også med bremsene... det sksl jo være kvalitetsvogner jo..kansje du har lyst til å møtes en gang når du skal hit?
♡Malin 14.06.2013♡
Sikker på at ikke vi valgte? Jeg har en liten anelse om at blingbling var.
Da har jeg nok bare blingsetRimelig sikker på at vi ikke valgte en? Står heller ingenting om det i den skjult gruppe tråden? Isåfall må det ha gått meg hus forbi, og jeg er jo her hele tia. Haha![]()
Ikke så enkelt da neiJeg oghar vært sykemeldt i begge mine svangerskap og har da telbringa mye tid med han i lastebilen
til vanlig kjører han bare lokalt
men nå blir det lenge til neste gang:/ ikke bare bare med to barn
LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤
Ikke santDet skulle vi fått til!skal ringe dem og høre om de fikser bremsene der, greit å slippe og kjøre dit bare for å få beskjed om å komme tilbake når de har fått deler etc.
Så mye fint !Handla litt til jentene idag. Hadde ingen klær i 62 så var fin unnskyldning t handle litt
Vis vedlegget 27248
Vis vedlegget 27249
Vis vedlegget 27250
Vis vedlegget 27251
Også storesøster -
Vis vedlegget 27252
Vis vedlegget 27253
Kjøpte tskjorte og boksere til gubben, oooog gitar.
Til meg? Naaaaada som vanlig![]()
Så fine klær!Handla litt til jentene idag. Hadde ingen klær i 62 så var fin unnskyldning t handle litt
Vis vedlegget 27248
Vis vedlegget 27249
Vis vedlegget 27250
Vis vedlegget 27251
Også storesøster -
Vis vedlegget 27252
Vis vedlegget 27253
Kjøpte tskjorte og boksere til gubben, oooog gitar.
Til meg? Naaaaada som vanlig![]()
Piggene som skal inn i dekkene vil ikke trekke seg tilbake, og så er de skeive og rare.Ikke santhva er det du plages med på bremsene?
♡Malin 14.06.2013♡
Så kjedelig!!Piggene som skal inn i dekkene vil ikke trekke seg tilbake, og så er de skeive og rare.
Så fint det varVis vedlegget 27283Fikk pleddet jeg bestillte fra ebay i gårUtrolig fint og fleecen er ikke sånn tynn billig fleece, men tykk og myk♡ Absolutt et godt kjøp for 90,-
♡Malin 14.06.2013♡