Dagens fangst:)

Jeg såg de klærne på butikken for noen uker siden og syns de var veldig fine. Skuffelsen var derfor stor når jeg oppdaget at det var nesten like mye akryl som ull i de...:(
Ah... Sjekka ikke det jeg . Det er litt skuffende!

Du burde hatt tilgang nå. Om du har juni13 som favoritt på appen så må du gå manuelt inn på nytt. Altså ikke via favoritter.

Hønsa, kom nye regler, vi skulle egentlig hatt en tilgangsansvarlig. Men vi valgte aldri en. :)
Sikker på at ikke vi valgte? Jeg har en liten anelse om at blingbling var.

Er jo innom narvik innimellom, skal dit om noen uker for å klage på edge duoen min.. (dustebremser osv)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg har en eldre edge duo og plages også med bremsene... det sksl jo være kvalitetsvogner jo..:( kansje du har lyst til å møtes en gang når du skal hit?

♡Malin 14.06.2013♡

Nei:) brukte å være med sambo på lastebiltur til narvik:)

❤To prinsesser❤
2007❤2013
Hehe:-) Samboern kjører også ladtebil avogtil. Vet ikke hvorfor men jeg elsker å bære med på turer:-)

♡Malin 14.06.2013♡

Hehe:-) Samboern kjører også ladtebil avogtil. Vet ikke hvorfor men jeg elsker å bære med på turer:-)

♡Malin 14.06.2013♡
Jeg og:) har vært sykemeldt i begge mine svangerskap og har da telbringa mye tid med han i lastebilen:) til vanlig kjører han bare lokalt:) men nå blir det lenge til neste gang:/ ikke bare bare med to barn:)

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤

Jeg har en eldre edge duo og plages også med bremsene... det sksl jo være kvalitetsvogner jo..:( kansje du har lyst til å møtes en gang når du skal hit?

♡Malin 14.06.2013♡
Det skulle vi fått til! :-) skal ringe dem og høre om de fikser bremsene der, greit å slippe og kjøre dit bare for å få beskjed om å komme tilbake når de har fått deler etc.

Rimelig sikker på at vi ikke valgte en? Står heller ingenting om det i den skjult gruppe tråden? Isåfall må det ha gått meg hus forbi, og jeg er jo her hele tia. Haha :p
Da har jeg nok bare blingset :p

Jeg og:) har vært sykemeldt i begge mine svangerskap og har da telbringa mye tid med han i lastebilen:) til vanlig kjører han bare lokalt:) men nå blir det lenge til neste gang:/ ikke bare bare med to barn:)

LIFE isn't about waiting for the storm to pass... It's learning to DANCE in the rain❤
Ikke så enkelt da nei:(

♡Malin 14.06.2013♡

Det skulle vi fått til! :-) skal ringe dem og høre om de fikser bremsene der, greit å slippe og kjøre dit bare for å få beskjed om å komme tilbake når de har fått deler etc.

Ikke sant:) hva er det du plages med på bremsene?

♡Malin 14.06.2013♡

Har kjøpt verdens mest geniale oppfinnelse i dag.. Av alt jeg har kjøpt til babyen så er dette det jeg er mest fornøyd med.. Og han storkoste seg med den.. Får ikke tatt bilde men det er en sånn som dette http://www.toysrus.no/Serier/FISHER-PRICE/FP NEWB TUMMY WEDGE.aspx?id=895847&vid=412481

Legger den under brystet på babyen og det er med en gang mye bedre å ligge på magen. Han la seg godt til rette og slappet til og med av.. Første gang han virkelig har likt å ligge på magen..så denne anbefales på det varmeste

Handla litt til jentene idag. Hadde ingen klær i 62 så var fin unnskyldning t handle litt :D

1377112361640.jpg
1377112391337.jpg
1377112418227.jpg
1377112430600.jpg

Også storesøster -
1377112455729.jpg
1377112467896.jpg

Kjøpte tskjorte og boksere til gubben, oooog gitar.

Til meg? Naaaaada som vanlig :p

Piggene som skal inn i dekkene vil ikke trekke seg tilbake, og så er de skeive og rare.

Så kjedelig!!

♡Malin 14.06.2013♡

1377154215301.jpgFikk pleddet jeg bestillte fra ebay i går:D Utrolig fint og fleecen er ikke sånn tynn billig fleece, men tykk og myk♡ Absolutt et godt kjøp for 90,- :D

♡Malin 14.06.2013♡

Back
Topp