Dagens fangst:)

Til ugla:
Fant ikke innlegget fikk jeg beskjed om, så fikk ikke quotet..
Men den var råfin!! :) supert snitt til oss som har litt å skjule.. skal i 60 års lag, er den for vulgær til det? Og stor/liten i str?

♡ Linn-Kristin ♡

Kjøpte M, kunne sikkert kjøpt S og men da hadde det blitt litt pølseskinn.
Bruker normalt S/M.
Spørs nok litt på hvor høy du er. Om du vil så kan jeg prøve og ta ett bilde med kjolen på så du får se.
 
Kjøpte M, kunne sikkert kjøpt S og men da hadde det blitt litt pølseskinn.
Bruker normalt S/M.
Spørs nok litt på hvor høy du er. Om du vil så kan jeg prøve og ta ett bilde med kjolen på så du får se.
Okei.. for jeg må nok ha min L.. er 166cm. Ja :) hadde vært knall med bilde på en ekte modell ;)

♡ Linn-Kristin ♡
 
Vi har kjøp prosjektbil:D 1976 camaro. Om to uker er det amcar treff i Harstad ig endelig kan vi delta. Så i den anledning måtte jeg bare kjøpe meg en jakke i samme farge som bilen (hvis den er bra på str skal jeg kjøpe den i grå også):D Ebay selvfølgelig;)
Vis vedlegget 26271

Vis vedlegget 26272
http://www.ebay.com/itm/32114785529...eName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
♡Malin 14.06.2013♡
Vi å:) men mustang:) men blir nok ikke treffi harstad på oss i år:)


❤To prinsesser❤
2007❤2013
 
Postkassa var rimelig full med ebay pakker i dag:p
ImageUploadedByBV Forum1376661711.562904.jpg
 
Det hadde vært kult! :p Men er nok bare moderatorer som kan fikse sånt :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da-ah! Vet jo det. Men vi skulle egentlig hatt en tilgangsansvarlig som gir beskjed i en tråd inne på VIP om hvem som får tilgang! :) Men vi valgte aldri det.

Fikk ikke tatt bilde ikveld jenter, ble litt mye styr. Tar d imorgen!
 
Da-ah! Vet jo det. Men vi skulle egentlig hatt en tilgangsansvarlig som gir beskjed i en tråd inne på VIP om hvem som får tilgang! :) Men vi valgte aldri det.

Fikk ikke tatt bilde ikveld jenter, ble litt mye styr. Tar d imorgen!
Som gir beskjed? Moderator legger jo inn i den topptråden når noen nye har fått tilgang? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Som gir beskjed? Moderator legger jo inn i den topptråden når noen nye har fått tilgang? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Får jeg beskjed når jeg får tilgang? Ikke helt satt meg inn i detta ;) men er jo ikke alt en har lyst til å dele offentlig..

♡ Linn-Kristin ♡
 
Får jeg beskjed når jeg får tilgang? Ikke helt satt meg inn i detta ;) men er jo ikke alt en har lyst til å dele offentlig..

♡ Linn-Kristin ♡
Nei, du får bare tilgang ved at valget "jentene i juni2013" dukker opp nesten øverst på sida når du er inne på juni2013 :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp