Dagens fangst:)

Aha :) da ser jeg det jo der ;) takk!

♡ Linn-Kristin ♡

Du burde hatt tilgang nå. Om du har juni13 som favoritt på appen så må du gå manuelt inn på nytt. Altså ikke via favoritter.

Hønsa, kom nye regler, vi skulle egentlig hatt en tilgangsansvarlig. Men vi valgte aldri en. :)

Du burde hatt tilgang nå. Om du har juni13 som favoritt på appen så må du gå manuelt inn på nytt. Altså ikke via favoritter.

Hønsa, kom nye regler, vi skulle egentlig hatt en tilgangsansvarlig. Men vi valgte aldri en. :)
Logga meg ut og inn igjen nå. Og gikk gjennom forum for å finne juni. Men ikke noe forandret.. det skal komme opp ved lukket rom, dagbok etc? Hmm..

♡ Linn-Kristin ♡

Logga meg ut og inn igjen nå. Og gikk gjennom forum for å finne juni. Men ikke noe forandret.. det skal komme opp ved lukket rom, dagbok etc? Hmm..

♡ Linn-Kristin ♡

Stemmer det ja, burde kommet opp da. Merkelig om d ikke har vært en eneste mod på vakt siden igår.

Ahaaaa :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fikk denne idag! Utrolig positivt overaska. Litt kort i arma, men kanskje d er fordi jeg har monkey arms!
Veldig fin og god og ha på.

1376942093684.jpg

Back
Topp