AhaNei, du får bare tilgang ved at valget "jentene i juni2013" dukker opp nesten øverst på sida når du er inne på juni2013
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
♡ Linn-Kristin ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
AhaNei, du får bare tilgang ved at valget "jentene i juni2013" dukker opp nesten øverst på sida når du er inne på juni2013
Jeg er fra NarvikI Harstad? Hvor var du fra igjen?
Ahada ser jeg det jo der
takk!
♡ Linn-Kristin ♡
KultVi åmen mustang
men blir nok ikke treffi harstad på oss i år
![]()
❤To prinsesser❤
2007❤2013
Logga meg ut og inn igjen nå. Og gikk gjennom forum for å finne juni. Men ikke noe forandret.. det skal komme opp ved lukket rom, dagbok etc? Hmm..Du burde hatt tilgang nå. Om du har juni13 som favoritt på appen så må du gå manuelt inn på nytt. Altså ikke via favoritter.
Hønsa, kom nye regler, vi skulle egentlig hatt en tilgangsansvarlig. Men vi valgte aldri en.![]()
Logga meg ut og inn igjen nå. Og gikk gjennom forum for å finne juni. Men ikke noe forandret.. det skal komme opp ved lukket rom, dagbok etc? Hmm..
♡ Linn-Kristin ♡
Jeg søkte tidlig denne uka. Har sendt mld til Janet om det..Stemmer det ja, burde kommet opp da. Merkelig om d ikke har vært en eneste mod på vakt siden igår.
Ulvsvåg, HamarøyJeg er fra NarvikEnn du?
♡Malin 14.06.2013♡
AhaaaaDu burde hatt tilgang nå. Om du har juni13 som favoritt på appen så må du gå manuelt inn på nytt. Altså ikke via favoritter.
Hønsa, kom nye regler, vi skulle egentlig hatt en tilgangsansvarlig. Men vi valgte aldri en.![]()
SortlandKultHvor bor du?
♡Malin 14.06.2013♡
dagens fangst , absolutt rett trådHar kost oss med krabbeåå e sååå godt.! Glad det e gratis
feil tråd;p
Det er jo ikke så langt unnaUlvsvåg, Hamarøy
Det er jo heller ikke så langt unnaSortland![]()
❤To prinsesser❤
2007❤2013
Er jo innom narvik innimellom, skal dit om noen uker for å klage på edge duoen min.. (dustebremser osv)Det er jo ikke så langt unna
♡Malin 14.06.2013♡
NeiDet er jo heller ikke så langt unna
♡Malin 14.06.2013♡
StiligFikk denne idag! Utrolig positivt overaska. Litt kort i arma, men kanskje d er fordi jeg har monkey arms!
Veldig fin og god og ha på.
Vis vedlegget 26920
Legg ut linker i ebay-tråden? Evt lag en ny ebaytråd?