Dagens deiligste følelse

De 20 min i godstolen med kaffe og strikketøy mens lille sov. Og den tiden på badet i morrest når storebror gjør seg til for lillesøster og får fram den latteren bare han får til. Ingen tvil om hvem som er helten❤️
 
Å legge seg tidlig og være nydusjet og klar for morgen dagen. (Eller nattevakten med amming om du vil..)
 
Å få tatt en lang, varm dusj helt i fred mens samboer hadde lille. Vet det blir lenge til neste gang siden han drar på jobb i to uker i morgen ..
Kom ikke han nettopp hjem da....
 
Når lille endelig sovnet! Etter 1.5 time med styr...
 
Reise på butikken, helt alene :D Men var nesten litt `rart` også:p
 
At vi betalte ned det ene boliglånet (vi har lånet delt i to pga vi fikk ekstra god rente på det ene, og kunne ikke få hele lånet på det), så "bare" i underkant av 1,7 mill igjen i lån til sammen (til sammen for begge).
At lillegutt sovnet ganske greit, og sovet godt så jeg har fått kvelden for meg selv.
At jeg nå legger meg av egen fri vilje :hilarious:
 
Jo. Denne friturnusen hadde sjefen hans satt han opp på kurs. Så hjemme fra mandag-fredag(mandag-onsdag avspaserte han for å få være ekstra hjemme), borte fra fredag til torsdag og tilbake på jobb i dag. Har gitt beskjed om at kursing i friturnusen synes jeg lite om. På 6 uker blir han jo bare litt over en uke hjemme sammen med oss når det blir lagt opp kursing slik som det der. Heldigvis har han bare 2 jobbperioder igjen før han har 3 mnd pappaperm :)
Det er for lite... men er jo bra med kursing da, men allikevel. Blir mye på deg. Skal dere gå hjemme sammen, eller ?
 
Når jeg fikk litt alene tid og K hadde sovnet og samboer var borte og jeg fikk lese krimbok. OG ta et boblebad.
 
Å gi K til samboer og gå å legge seg igjen.:):)
 
Fått ryddet ut i skjulet i hagen, så nå er det klart til høsten/ vinteren:) Må ta fått på boden over garasjen i morgen når lillegutt sover duppen i morgen:)
 
Back
Topp