Dagens deiligste følelse

Når hun endelig sovnet. Styrte fælt ikveld. Og jeg var alene. For ørtende gang den siste uken. Samboer har hatt mye å gjøre men det er slitsomt å være alene, så nå har han fått beskjed om å holde seg i nærheten frem til han reiser til USA med jobb.
Endte faktiskt opp med å legge henne i hennes store sprinkelseng på eget rom, og der sovnet hun til slutt.... Hadde styrt i to timer og til slutt gikk jeg bare i dysjen og lot henne styre.. migrene, varmt, kavete baby og sulten funker ikke. Da fikk samboer streng beskjed om å komme hjem asap.

Du er utrolig! Du står stødig i motvind uansett form og vondter. Jeg beundrer virkelig deg!
 
Å så fantastisk!! Prøv å heller tenk at dette var løsningen og forhåpentligvis vil det gå lettere for deg nå, både for deg og han. Det er ikke alltid godt å vite, en dag trenger de mye mat og en annen dag ikke. Har lagt lille her sulten også, uten at jeg har trodd han har vært det. Det viktigste tenker jeg er at du legger fra deg fortiden, men tar med deg erfaringen, og nå nyter disse dagene som går lettere. Det er så fortjent, du tror det bare ikke :Heartred
Takk for gode ord :Heartred får prøve å legge det fra meg, og nyte tiden nå :happy:
 
Tja, en deilig morgentur og bakerifrokost med hunden på en benk mens lille sov :Heartred
 
Å gå tur med tantebarn, søster og far og hund og at tantebarnet fikk K til å skrattle på en måte jeg aldri har hørt før. Skikkelig morsomt.
 
Å se gjensynsgleden til lille da pappaen kom hjem etter to uker borte på jobb [emoji7] hun gliste, lo og smilte som en sol, det rørte virkelig hjertet mitt [emoji173]
 
Å se gjensynsgleden til lille da pappaen kom hjem etter to uker borte på jobb [emoji7] hun gliste, lo og smilte som en sol, det rørte virkelig hjertet mitt [emoji173]
Så koselig! Har dere facetimet?
 
Så koselig! Har dere facetimet?
Ja, opptil flere ganger om dagen. Synes det er viktig for at hun skal huske han så godt som mulig siden han er såpass lenge borte om gangen. Men det var hysterisk å se hvor overrasket hun ble da han plutselig var her igjen, og smilet og latteren kom med en gang han snakket til henne. Virket nesten som at hun ikke kunne tro sine egne øyne de første sekundene [emoji23]
 
Ja, opptil flere ganger om dagen. Synes det er viktig for at hun skal huske han så godt som mulig siden han er såpass lenge borte om gangen. Men det var hysterisk å se hvor overrasket hun ble da han plutselig var her igjen, og smilet og latteren kom med en gang han snakket til henne. Virket nesten som at hun ikke kunne tro sine egne øyne de første sekundene [emoji23]
Så gøy da! Viktige å opprettholde den visuelle kontakten og.
Samboer er i USA og vi er enig om å facetime men døgnet er jo helt snudd. Så får gi han en dag eller to til å komme i rute så han holder seg våken og får ringt oss.
 
Så gøy da! Viktige å opprettholde den visuelle kontakten og.
Samboer er i USA og vi er enig om å facetime men døgnet er jo helt snudd. Så får gi han en dag eller to til å komme i rute så han holder seg våken og får ringt oss.
Skjønner at det kan bli vanskelig da, ja. Men man trenger jo ikke snakkes hver dag om det ikke lar seg gjøre, men er jo godt å "minne" de små på de som ikke er hjemme, og som blir borte en stund :)
 
Det må være at jeg var forberedt på tre dager alene med ungene, men så kommer samboer og sier at han skal på kurs imorgen så avspaserer resten av dagen etter det. Dvs at han kommer hjem mellom 15-16 i stedenfor kl 20:happy:
 
Lillegull sovnet nesten når jeg ga henne litt grøt nå nettopp.
Hun blunket lenge, også rykket hun til og smilte stort til meg :Heartred
Elsker den lille jenta så utrolig mye.

Også sovnet hun med en gang jeg la henne ned i sin egen seng.
Første gang det har skjedd.:)
 
Lillegutt har sovet 2,5time i vogna til nå!! :happy: frøkna har snart sovet en time!
 
At jeg fikk sove til halv 12! [emoji5] Og at samboeren er på sin andre tur med lille for dagen, så jeg tenker den nye vognen var verdt det så langt [emoji23]
 
Back
Topp