Dagens deiligste følelse

AnneS

Forumet er livet
VIP
Vi som prøver :)
Desemberlykke2017
Hva er det for deg, akkurat idag?

Her fikk jeg meg en god og varm dusj, vasket hår med både Shampoo og balsam, smørt ansikt med ansiktskrem og klippet negler. Jeg føler meg som en ny person akkurat nå :Heartred

Og selvfølgelig, å se blidfisene mine herje og kose seg :Heartred
 
Vi har fått kjøpt fire puter til sofaen som ikke hadde noen i 3 mnd.
Det gjorde meg glad :D hehe. enkle gleder
 
Lillesnupp sov nesten 3 timer ute i vogna! Da fikk pappaen litt etterlengtet TV-tid :)hilarious:), imens jeg fikk ryddet, støvsuget, gått med søppel og skiftet på senga <3 Nå ligger hun å skravler og storkoser seg under babygymmen, og jeg sitter med en kaffekopp og grey’s anathomy.
 
Hatt så vondt i hodet idag, så når jeg fikk 30 min helt for meg selv i badekaret føles jeg som ett helt nytt menneske :) Det hjalp litt også:happy:
 
Fikk "ommøblert" i alle kjøkkenskap idag! Det var så etterlengtet, flyttet inn i sommer og følte liksom ikke at jeg fikk noe orden på det.
 
Legge seg tidlig etter at dåpen er vel overstått og det å vite at ingenting skal skje neste uke. Kun chill. Og det å sette mobilen på lydløs og lure på om vi skal tilbringe dagen i senga imorgen :)
 
At frøkna sovnet etter kun et utbrudd av hylgråt (sovnet ca 20),og lillegutt sover søtt i vugga si :happy:
 
Endelig fått pusset opp tripp trapp stolen til storebror. :)
 
Dusjet både meg og lille og fått ryddet og vasket etter dåpen.
 
Den første kaffekoppen :coffee2:Heartbigred
 
Dagens deiligste følelse ( i helgen) var når lille sov så godt i vognen og vi fikk etterlengtet alenetid (bak lukkede dører) to ganger :Heartblue:p
 
Dagens deiligste følelse (igår) var når lille bæsjet! Og jeg unngikk prosjektilen ved å snu rompa hennes :p
 
Var på butikken alene isted og det var skjønt:happy: Fikk kjøpt nye negllakker , en kosebukse og en singlet :D Og påskeliljer :happy: Men da mannen ringte for å spørre om jeg kunne kjøpe fler bleier var det full gråt og skriking av lille hjemme:wacky:
 
Back
Topp