Dagens deiligste følelse

En tråd i 'Desember 2017' startet av AnneS, 3 Mar 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Hva er det for deg, akkurat idag?

Her fikk jeg meg en god og varm dusj, vasket hår med både Shampoo og balsam, smørt ansikt med ansiktskrem og klippet negler. Jeg føler meg som en ny person akkurat nå :Heartred

Og selvfølgelig, å se blidfisene mine herje og kose seg :Heartred

2. Mia_mini Elsker forumet

Vi har fått kjøpt fire puter til sofaen som ikke hadde noen i 3 mnd.
    Det gjorde meg glad :D hehe. enkle gleder

3. lykkeliten86 Betatt av forumet

Jeg har fått støvsuga med den nye støvsugeren :)

4. Susi_89 Betatt av forumet

Lillesnupp sov nesten 3 timer ute i vogna! Da fikk pappaen litt etterlengtet TV-tid :)hilarious:), imens jeg fikk ryddet, støvsuget, gått med søppel og skiftet på senga <3 Nå ligger hun å skravler og storkoser seg under babygymmen, og jeg sitter med en kaffekopp og grey’s anathomy.

• Liker Liker x 1
  5. FrkBeis Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Hatt så vondt i hodet idag, så når jeg fikk 30 min helt for meg selv i badekaret føles jeg som ett helt nytt menneske :) Det hjalp litt også:happy:

• Liker Liker x 2
  6. Spinam Glad i forumet Julegavene 2019

Fikk "ommøblert" i alle kjøkkenskap idag! Det var så etterlengtet, flyttet inn i sommer og følte liksom ikke at jeg fikk noe orden på det.

• Liker Liker x 1
  7. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Legge seg tidlig etter at dåpen er vel overstått og det å vite at ingenting skal skje neste uke. Kun chill. Og det å sette mobilen på lydløs og lure på om vi skal tilbringe dagen i senga imorgen :)

• Liker Liker x 1
  8. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

At frøkna sovnet etter kun et utbrudd av hylgråt (sovnet ca 20),og lillegutt sover søtt i vugga si :happy:

9. Spinam Glad i forumet Julegavene 2019

Endelig fått pusset opp tripp trapp stolen til storebror. :)

• Liker Liker x 1
  10. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Dusjet både meg og lille og fått ryddet og vasket etter dåpen.

11. FrkBeis Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Den første kaffekoppen :coffee2:Heartbigred

• Liker Liker x 1
  12. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

At crp til K var under 5!

• Liker Liker x 2
  13. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Se hva vi fikk av tante og onkel til samboer, til lillegutt. Så koselig:Heartred

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 4
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  14. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Så fint!

15. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Dagens deiligste følelse ( i helgen) var når lille sov så godt i vognen og vi fikk etterlengtet alenetid (bak lukkede dører) to ganger :Heartblue:p

16. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Jeg skulle ønske jeg kunne strikke, litt mer enn det grunnleggende hvertfall :) det er så mye fint :happy:

17. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Dagens deiligste følelse (igår) var når lille bæsjet! Og jeg unngikk prosjektilen ved å snu rompa hennes :p

18. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Enig :sorry:

19. FrkBeis Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Var på butikken alene isted og det var skjønt:happy: Fikk kjøpt nye negllakker , en kosebukse og en singlet :D Og påskeliljer :happy: Men da mannen ringte for å spørre om jeg kunne kjøpe fler bleier var det full gråt og skriking av lille hjemme:wacky:

• Liker Liker x 1
  20. Ceccii86 Forumet er livet Desemberlykke2017 Snøfnuggene 2018

Dagens deiligste følelse var å komme seg ut på min første trilletur alene! [emoji4]

• Liker Liker x 2

Del denne siden