Dagens deiligste følelse

At han har sovet over 1,5 timer i vogna (inne i hagestua da). Kan hende det er vogna som må til for tiden, for å få ham til å sove på kveldstid. Jeg gir blaffen i dette med vaner og rutiner, jeg vil bare at han skal få sovet og ikke hyle slik:happy: får ta det andre etterhvert :happy:
 
At han har sovet over 1,5 timer i vogna (inne i hagestua da). Kan hende det er vogna som må til for tiden, for å få ham til å sove på kveldstid. Jeg gir blaffen i dette med vaner og rutiner, jeg vil bare at han skal få sovet og ikke hyle slik:happy: får ta det andre etterhvert :happy:
Enig! Vaner og rutiner får vente, man må rett og slett bare gjøre det som funker til enhver tid. :) Så bra at vogna funker når ingenting annet gjør det! :)
 
At han har sovet over 1,5 timer i vogna (inne i hagestua da). Kan hende det er vogna som må til for tiden, for å få ham til å sove på kveldstid. Jeg gir blaffen i dette med vaner og rutiner, jeg vil bare at han skal få sovet og ikke hyle slik:happy: får ta det andre etterhvert :happy:

Enig! Gjør det som funker! Her er det byssing for harde livet på kveldstid og kun vogn eller bæresele på dagtid. De må jo sove!
 
At han har sovet over 1,5 timer i vogna (inne i hagestua da). Kan hende det er vogna som må til for tiden, for å få ham til å sove på kveldstid. Jeg gir blaffen i dette med vaner og rutiner, jeg vil bare at han skal få sovet og ikke hyle slik:happy: får ta det andre etterhvert :happy:
Det holder jeg med deg i. Søvn fremfor alt. Andre ting får komme i andre rekke.
 
At hun har sovet 3 gode dupper! Og at vi på 4 forsøket fikk tatt bilder av uteområdet vårt!
 
At han har sovet over 1,5 timer i vogna (inne i hagestua da). Kan hende det er vogna som må til for tiden, for å få ham til å sove på kveldstid. Jeg gir blaffen i dette med vaner og rutiner, jeg vil bare at han skal få sovet og ikke hyle slik:happy: får ta det andre etterhvert :happy:

Ja, veldig enig! Søvn er viktig, blir alltids ordning på det andre.
Heier på deg [emoji123]
 
Å våkne kl 7 til en liten solstråle som hadde sovet veldig godt i natt [emoji7]
 
At lillegutt og di to eldste hadde sovnet når klokken viste 20.30:) Blitt litt sent noen dager, og di to eldste har begynt å leke med leker i sengen så si får ikke alltid sovnet før litt senere :wacky:
 
At leggingen gikk så fint, og hun sov 2.5 time uten å våkne. Og kun sutret litt slik hun pleier når hun er sulten, ikke våkner på ordentlig liksom.
Og voksentid idag!! (Og hygge) :D:D x 2 ;)
 
At vi var på besøk hos min mor idag og at hun kunne holde lille uten hyling og gråt:smiley-bounce015 hun har lenge vært kjempe skeptisk til ALLE, og nå har vi hatt to besøk til andre der hun godtar å sitte til andre enn meg og samboeren:D
 
Bæsjebleia som kom kl 09, den har vi venter på siden 04/05 inatt.
 
Back
Topp