Dagens deiligste følelse

Han har vært det forholdsvis lenge? Bra han er bedre nå!
Jeg mistenker også at det høres verre ut. Han her har Tracheomalasi også, så han høres konstant ut som en kaffetrakter. Så med litt rusk i tillegg så blir det så veldig mye lyd. :oops:
Ja, han har vært litt tett og nesa har rent litt ganske lenge, samme med frøkna. Men endelig er begge bedre :) uff, stakkar :Heartred og det er ikke så godt for mammahjertet heller, å høre på de lydene :(
 
Idag må det være å dusje. :happy: Ikke så mye mer som er deilig her idag :hilarious:
Ser skummelt ut for den planlagte dusjen her, samboer er enda ikke stått opp. Og jeg må på butikken også før han skal på jobb, og han drar 18.30:nailbiting: kanskje lillegutt sovner 15min i vogna senere så jeg kan hive meg gjennom dusjen:dead:
 
Ja, han har vært litt tett og nesa har rent litt ganske lenge, samme med frøkna. Men endelig er begge bedre :) uff, stakkar :Heartred og det er ikke så godt for mammahjertet heller, å høre på de lydene :(

Så bra, på tide det da :)
Ja, ikke noe godt å høre på :( høres så strevsomt ut.
 
At jeg fikk lagt lillegutt på 5 min idag i 20.30 tiden :)
 
En is i sola i dag og
 
Å kunne være ute så mye som vi kan nå :D ikke sol akkurat nå, men sykt god temperatur:happy:
 
Alene tid og serier med kjæresten. Og date med bestevenninnen min idag.
 
Våkna 0630, var mørkt på rommet for rullgardina hadde blitt dratt ned, samboer og bikkjer var ikke der og babycallen var borte. Da jeg stod opp hadde M fått mat og blitt lagt tilbake i senga. Veldig glad i samboern idag kan man si :happy: Dette hadde han da gjort før han dro på jobb :angelic:
 
Å få legge babyen min snart håper jeg
 
Morgenkaffe i skyggen (sola steker!) Og lille som sovnet fint i vogna. Tror det er dette/disse øyeblikkene som jeg må huske på å nyte før permisjonen er over.
 
At det er kjempefint vær, frøkna bader i bassenget hun fikk til bursdagen igår :) og hun bæsjet i potta for første gang :D *stolt mamma*
 
Noen minutter i solen alene! :cool:Lille har vært SÅ krevende, vi klargjør til visning det er supervarmt og bare iirk.. nå sover hun endelig i vogna,det er et par timer til visning,og jeg har fått spist og drukket litt.
 
Hurra! Hvor lå det ?
I hanskerommet i bilen :smiley-ashamed008 hadde vært ute og kikket der allerede, så har vi satt huset på hodet idag :hilarious: så skulle jeg bare kikke én gang til i bilen, og da var det dyttet litt bak så det stod på høykant :p
 
I hanskerommet i bilen :smiley-ashamed008 hadde vært ute og kikket der allerede, så har vi satt huset på hodet idag :hilarious: så skulle jeg bare kikke én gang til i bilen, og da var det dyttet litt bak så det stod på høykant :p
Typisk:wtf:
 
Back
Topp