Osis87
Forelsket i forumet
Så fint! Alltid lurt på hvordan voksiklærne er. Er de gode?Ullbody og ullstilongs fra Voksi Gullull. Ullsokker fra Devold.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fint! Alltid lurt på hvordan voksiklærne er. Er de gode?Ullbody og ullstilongs fra Voksi Gullull. Ullsokker fra Devold.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Elsker detSå fint! Alltid lurt på hvordan voksiklærne er. Er de gode?![]()
Å, den var fin!
Takk, veldig glad i heldresser jeg. Dvs jeg finner egentlig ikke så mye bukserÅ, den var fin!
Bruker du body under når du har heldress?Takk, veldig glad i heldresser jeg. Dvs jeg finner egentlig ikke så mye bukser
Sent from my iPhone using BV Forum
Nei, bare bleie.Bruker du body under når du har heldress?
Deilig daBody fra Wheat, sengesett fra JyskVi har nemlig gått å lagt oss igjen, etter å ha levert storebror i barnehagen.
Stella sovna nå ho også, så jeg ligger under dyna og ser opptak av Eurovision Song Contest :bDeilig daHer har vesla sovna igjen, men jeg har sovet nok. Hun sov sammenhengende fra 21-05 så er godt fornøyd med det
Og folk sier det er slitsomt å ha en liten baby! Det er 5% slit og 95% kos vil jeg si
![]()
Idag våkna hun kl. 08.30 av seg selv (05 var bare mating) uten gråt. Jeg våkna av at hun lå å hikka! Da jeg gikk bort til kurven hennes gliste hunStella sovna nå ho også, så jeg ligger under dyna og ser opptak av Eurovision Song Contest :b
Lite slit denne gangen for vår del også! Èn eller to matinger mellom 21-06 er null stress, i hvert fall ikke når vi begge sovner igjen med en gang ho er lagt tilbake i vugga. Meget fornøyd harmonisk baby*bankibordet*
Var på name it idag og spurte etter ullstrømpebukser, for jeg har hatt noen som jeg har vært så fornøyd med som begynner å bli for små. Men hun sa de ikke hadde noe ull nå og får ikke igjen før til høstBukse og genser fra lindex og body fra petit bateu. Ullstrømper fra name it anbefales!Vis vedlegget 60605
Skickas från min iPhone via BV Forum