Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den buksa var fin
Den buksa var fin![]()
Med føtter!Body og sparkebukse fra Fixoni.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Haha. Ja, har noen vi har fått i gave eller som jeg kjøpte mens jeg var gravid med storebror og ikke visste bedre. Denne buksa er så fin at føtter får være føtter. Blir det for ille tar jeg sokker uttapåMed føtter!
Ja, den var veldig finHaha. Ja, har noen vi har fått i gave eller som jeg kjøpte mens jeg var gravid med storebror og ikke visste bedre. Denne buksa er så fin at føtter får være føtter. Blir det for ille tar jeg sokker uttapå
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Elska den buksa!Body fra Hust & Claire, sparkebukse fra Tiljamid og siklesmekke fra Noa Noa
Den er helt fantastisk myk. Kommer nok til å kjøpe mer av Tiljamid jaElska den buksa!![]()
Regner nesten med det er bambusbukse? Klærne deres er sååå deilige! Vi har arva en bambusbody i tiljamid, den er det flere størrelsesjusteringer på slik at den skal kunne brukes lengeDen er helt fantastisk myk. Kommer nok til å kjøpe mer av Tiljamid ja![]()
Det er bambus jaRegner nesten med det er bambusbukse? Klærne deres er sååå deilige! Vi har arva en bambusbody i tiljamid, den er det flere størrelsesjusteringer på slik at den skal kunne brukes lengeda er den jo verd den stive prislappen.