Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo et luksus-problem, men jeg synes det er litt kjedelig at vi har arva så mye at vi ikke trenger å kjøpe noe selv. Gleder meg til hun skal bruke 74, for da kan jeg begynne å shoppe litt til henne! Og da kan hun jo bruke klærne litt lenger ogsåBody og smekke fra name it (enig med deg ang. farger på den butikken der, Galadriel!), kaxs-bukse og i<3mum-sokker fra h&m
Alt er gaver! Har nesten ikke fått kjøpt noe selv til denna ungen![]()
Ja, jeg er helt enig. Vi pakka bort masse klær i 50/56 + strikkede luer/sokker/votter idag, det meste arvatøyet har vi aldri brukt. Pakka til og med bort noe i større strl bare fordi vi VET at vi aldri kommer til å bruke det. Har også fått masse fint strikkatøy som aldri har blitt brukt. Det er jo så varmt, og ungen ligger jo bare i vogna. Veldig synd, men skulle ønske folk spurte oss før de kasta seg i et stort strikkeprosjekt.Det er jo et luksus-problem, men jeg synes det er litt kjedelig at vi har arva så mye at vi ikke trenger å kjøpe noe selv. Gleder meg til hun skal bruke 74, for da kan jeg begynne å shoppe litt til henne! Og da kan hun jo bruke klærne litt lenger også
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Så skjønnSame procedure as yesterday; body fra Newbie, bukse fra Nameit, og sokker fra Kappahl. Dette er andre forsøk forøvrig, for ho bæsja seg ut av det vi tok på først! Flaks at vi hadde et helt identisk sett, bare med litt lysere bukserLike blid!
Takk!Så skjønn
Den buksa var fin, har ikke sett de på Nameit her!
De er kjekke! Har et par sånne vi ogsåDagen pysj: sovepose fra Farg Form. Er sånn søt nattkjole som man knyter sammen i bunnen![]()