Dagboken:)

ORIGINAL: TrineBallerine

Og med det samme jeg er her inne.. Du skrev i en post her om dagen at du har en del utflod (veldig personlig, jeg vet, men tar sjansen på å spørre likevel [:)]).. Har en del utflod jeg og nå. Er ikke noe særlig til farge og veldig "vannete".. Hvordan er din? du trenger virkelig ikke svare om du ikke vil [:)] Vondt i ryggen og lite matlyst på dagen i tillegg, så her krysses fingre hele tiden [:D]

 
Tror jeg har termin 30.november, er 4 uker på vei i dag[:)]
 
Bare å spørre om alt det, er ikke veldig flau av meg.
 
Har hatt hvitaktig utflod...litt lotion aktig. Har hatt det siden lørdag/søndag sånn cirka. Visste ikke at det var en tegn på graviditet før jeg leste at mange hadde mer utflod enn vanlig tidlig i graviditeten..
 
Ellers så ha jeg hatt litt stikkinger nederst i magen og vondt i korsryggen. Jeg har vært sikker på at mensen skulle komme, og da jeg testet på onsdag og den var negativ tenkte jeg at alt håp var ute.
 
Hadde vært så koselig om du kom over i terminforumet, da hadde jeg liksom "kjent" ei fra før. Vi er omtrent like gamle, og dette er vel deres 2 pp også?
 
Jeg krysser alt jeg har for at spiren sitter for dere i denne pp[:)]
 
Hold meg oppdatert da.
 
 
 
 
ORIGINAL: girl82
Tror jeg har termin 30.november, er 4 uker på vei i dag[:)]

Bare å spørre om alt det, er ikke veldig flau av meg.

Har hatt hvitaktig utflod...litt lotion aktig. Har hatt det siden lørdag/søndag sånn cirka. Visste ikke at det var en tegn på graviditet før jeg leste at mange hadde mer utflod enn vanlig tidlig i graviditeten..

Ellers så ha jeg hatt litt stikkinger nederst i magen og vondt i korsryggen. Jeg har vært sikker på at mensen skulle komme, og da jeg testet på onsdag og den var negativ tenkte jeg at alt håp var ute.

Hadde vært så koselig om du kom over i terminforumet, da hadde jeg liksom "kjent" ei fra før. Vi er omtrent like gamle, og dette er vel deres 2 pp også?

Jeg krysser alt jeg har for at spiren sitter for dere i denne pp[:)]

Hold meg oppdatert da.


 
Såå kooselig! jeg kommer i desemberforumet om jeg er gravid da [:)] 
 
Heheh godt at du ikke er så "ømfintlig" [8D]
 
Vi har akkurat hatt en merkelig opplevelse her i huset. Spiser som regel egg til frokost i helgene, men i dag da jeg hadde spist halve rundstykket smakte det skikkelig dritt med egg og jeg ble såå kvalm og uggen. Sambo er bombesikker på at jeg er gravid, jeg er litt mindre forhåpningsfull! Men jeg har som sagt en del utflod, vondt i ryggen og magen er rar. Så vi får se [:D] 
 
Hadde vært kjempestas å blitt gravid samtidig, veldig koselig å ha noen man "kjenner" som man kan spørre om de rare tingene man lurer på [8D]
 


Såå kooselig! jeg kommer i desemberforumet om jeg er gravid da [:)] 

Heheh godt at du ikke er så "ømfintlig" [8D]

Vi har akkurat hatt en merkelig opplevelse her i huset. Spiser som regel egg til frokost i helgene, men i dag da jeg hadde spist halve rundstykket smakte det skikkelig dritt med egg og jeg ble såå kvalm og uggen. Sambo er bombesikker på at jeg er gravid, jeg er litt mindre forhåpningsfull! Men jeg har som sagt en del utflod, vondt i ryggen og magen er rar. Så vi får se [:D] 

Hadde vært kjempestas å blitt gravid samtidig, veldig koselig å ha noen man "kjenner" som man kan spørre om de rare tingene man lurer på [8D]

 
 
Er det noen grunn til at du ikke er forhåpningsfull? Leser at du har el-testet...har du fått noe positivt utslag? Jeg testet fra dag 12-251!?!
 
Høres ut som noe er i gjæret hos deg da..når har du ikm?
 
ORIGINAL: girl82
Er det noen grunn til at du ikke er forhåpningsfull? Leser at du har el-testet...har du fått noe positivt utslag? Jeg testet fra dag 12-251!?!

Høres ut som noe er i gjæret hos deg da..når har du ikm?

 
Jeg er bare redd for å håpe for mye, for så å bli skuffet! Men jeg tenker jo mitt da [;)] Jeg har testa, og det nærma seg positiv test, så ble det ikke mer testing.. jeg glemte det av, rett og slett [:@]
 
Ja, det kan høres ut som det er noe i gjære. Krysser fingrene [:)] Har IKM neste helg, så det blir spennede å se om det kommer en eller to streker!
 


Jeg er bare redd for å håpe for mye, for så å bli skuffet! Men jeg tenker jo mitt da [;)] Jeg har testa, og det nærma seg positiv test, så ble det ikke mer testing.. jeg glemte det av, rett og slett [:@]

Ja, det kan høres ut som det er noe i gjære. Krysser fingrene [:)] Har IKM neste helg, så det blir spennede å se om det kommer en eller to streker!


Da krysser jeg fingrene for at tanta aldri dukker opp neste helg og ikke viser seg før i 2010. Selv om du havner i desemberforumet kan vi jo sammenligne og skravle for det[:)]
 
Testet positivt fredag og lørdag...5 tester ble det totalt!!! Vi er så spente, glade og litt redde.
 
Så i går var det jentevors med venninnene med alkoholfrivin i vanlig vinflaske...hehe[;)]
 
Føler meg ganske fin, ikke mange symptomer. Har stikkinger nederst i magen og litt vondt nederst i ryggen. Utfloden har roet seg litt. Puppene er litt ømme.
 
Tenkte jeg skulle ringe legen på mandag, synes det føles bedre ut om han også stadfester at jeg virkelig er gravid.
 
Har nok ikke gått helt opp for meg...gleder meg til det har gått 3 mnd og jeg kan senke skuldrene litt!!!
 
 
-men jeg er en utolig lykkelig jente nå!
 
[:D][:D][:D] 
 
Var hos legen til morgen i dag, så nå er jeg registert som gravid[:D]
 
Skal til oppfølging om 4 uker.
 
Blir så spennende dette!!!!
 
Fikk se klumpen på ultralyd...moro[;)]
 
Takk for hilsen i dagboka! Kooselig [:)] Nja det kommer å går litt, denne stikkingen og det. Har hatt litt vonde brystvorter de siste dagene, men i dag er de helt normale. Så jeg vet ikke jeg, blir spennede å se til helga [:D]
 
Så morsomt at du fikk se klumpen (som du så fint kalte den) på UL [:D] Gleeeder meg til jeg kan registrere meg som gravid [:)]
 
Da reiser vi til Mexico i morgen, gleder meg som en unge:)
 
Formen er fin...så tror ikke flyturen skal bli noen problem. Har kjent litt kvalme, men ikke så ille at jeg ikke kan "færa til Mexico"[:)]
 
 
 
Da har vi kommet hjem fra Mexico, det har vært topp...tross kvalmen, som ser ut til og aldri forsvinne. Kaster ikke opp da!!!
 
Er så spent for til mandagen skal jeg til legen igjen, håper jeg få se klumpen på ultralyd og høre hjerteslag[:D]
 
Ellers så er alt bra, gleder meg stort til 17.mai helgen for da skal vi fortelle nyheten til venner og familie. Vi har valgt å holde det hemmelig til det har gått 12 uker.
 
 
 
Var hos legen min i går, men fikk ikke høre hjertelyd så nå er det bestilt innvendig UL hos GU. Skal dit på onsdag kl. 9...er så spent.

Ellers så var alt bra, han mener at jeg har termin 13.november og jeg mener 30.november...stoler mest på min for jeg vet når jeg hadde eggløsning...har går bare ut fra siste mens og syklus på 28 d. Jeg vet at min syklus var lenger den mnd.

[:D][:D]
 
I morgen er den store dagen her. Både gruer og gleder meg[:)] Håper alt er i orden.
 
Krysser fingrene!!!!!
 
Da var ultralyden over. Det gikk veldig bra. Klumpen har 2 ben, 2 armer, vokser normalt og jeg fikk høre hjerteslag[:D]
 
Utrolig glad og lettet nå.
 
Nå kan jeg slappe av og nyte svangerskapet.
 
og alt så bare bra ut!!![:D]
 
Det ser ut til at det blir en gutt...så stas altså.
 
Ingen tegn til denne omtalte nakkefolden, og gutten vår hadde fint nesebein.
 
Rett ryggrad og trutmunn.
 
Gleder meg masse til å hilse på han:)
 
- og de tror fortsatt det blir en gutt, men kunne ikke si det helt sikkert:)
 
Spiller ingen rolle...alt så superbra ut med den lille.
 
Terminen ble satt til 28.november.
 
Må tilbake på ultralyd 30.september pga.a t morkaka ligger litt langt nede, men det ordner seg sikkert.
 
Beate
 
Kjente jeg St.Hans aften:)
 
mandag 27/7-09:)
 
 
 
 
fikk bekreftet at det er en gutt[:D]
 
gjør vondt, men håper det går over snart (ultralyd av nyrer og urinledere 7.okt). Lillegutt ligger på den. Begynte å få vondt lørdag 3.okt.
 
Nyreproblemene gikk over etter en uke. Etter det har det ikke vært antydniger til vondt.
 
Nå er jeg i uke 37 og er i god form:)
 
Back
Topp