Dagboken:)

girl82

Flørter med forumet
Har akkurat blitt medlem her og synes dette å føre en dagbok var en god ide:) Virker som alle på forumet er veldig støttende og gir gode råd.

Jeg er 26 år og har gått på p-pillen siden jeg var 16, med et opphold i 2001-2002. Så regner med at det kan ta litt tid før vi blir gravide. Tok min siste p-pille 28.desember og fikk mensen 1.januar.

Har vel liten tro på at vi skal klare det på første forsøk, men det er lov å håpe.
 
Tusen takk begge to:)
 
Da skulle jeg fått mensen på torsdag, hvis jeg hadde hatt 28 dager syklus. Det har jeg ikke....ihvertfall ikke enda.

Tok en graviditetstest i går, for jeg skulle ut med jentene...så det var greit om å se om jeg kunne ta noen glass med vin, og den var negativ. Hadde vel ikke trodd noe annet, men hadde jo et lite håp:)

Ser at mange ventet lenge på første menstrasjon etter at de sluttet på pilla, håper jeg blir regelmessig snart.

Har kjøpt en del eggløsingstester på billigtester.no...noen som har noen erfaringer med dem eller har noen tips på hva de opplever som best ifht sjekking når de har eggløsning?¨

:):)
 
Venter og venter på mensen...blir gal!!!
 
PP 1: ?????
 
Hei! Dette er energiklumpen du skal få låne ham i idag slik at du får en fin start på uka!


Ha en så fin mandag som mulig!
 
Hei hei!
Ønsker deg masse lykke til!!!
Har TR kommet eller?
 
 
 
Den kom i dag:) Så det var bra...da kan jeg begynne på pp 2 snart!
 
Håper ikke jeg får 41 dager sykluser...men tr er vel litt uregelmessig rett etter man har gått av pillen.
 
Vi får krysse fingrene begge to BlueBaby:)
 
Masse lykke til dere også:)
 
 
ORIGINAL: girl82

Den kom i dag:) Så det var bra...da kan jeg begynne på pp 2 snart!

Håper ikke jeg får 41 dager sykluser...men tr er vel litt uregelmessig rett etter man har gått av pillen.

Vi får krysse fingrene begge to BlueBaby:)

Masse lykke til dere også:)


 
Tusen takk[:)] Håper syklusen din blir fort stabil.. Mange sliter jo med det.. Jeg har vært heldig der. Vært stabil hele tiden, bortsett fra denne mnd så kom TR en dag for tidlig.. Men skal vel ikke klage på det egentlig[8|]
Ønsker deg en fin kveld!!
 
Nei det kan man nesten ikke klage på [;)]

Ha en superfin helg.
 
Min syklus ble aldri stabil da jeg sluttet på pillen etter 12 år... jeg ble nemlig gravid under en måned etterpå.. håper du har like flaks!! (Og jeg også, for nå har jeg sluttet på pillen igjen og vi prøver på nr to)
 
Ønsker deg en god valentine-helg[;)][:D]
 
Ja krysser fingrene for at det skjer kjapt:) Akkurat ferdig med tr...så når går vi en aktiv [;)] pp i møte.
 
Heihei Ser ut til at vi er i samme båt, flere år på pillen og "nyoppstarta" prøvere! Ønsker dere masse lykke til, og håper vi begge to får korte opphold her inne [:D]
 
ORIGINAL: TrineBallerine

Heihei Ser ut til at vi er i samme båt, flere år på pillen og "nyoppstarta" prøvere! Ønsker dere masse lykke til, og håper vi begge to får korte opphold her inne [:D]



Når gikk du av pillen? Jeg er nå i pp 2...er litt vaskelig å vite når man har el siden mensen er ganske så uregelmessig, men håper på flaks. Må vel bare ha masse sex...hehe:)
 
Lykke til Trine, får krysse fingrene for et kort opphold her!!!
 
 
 
ORIGINAL: girl82

ORIGINAL: TrineBallerine

Heihei Ser ut til at vi er i samme båt, flere år på pillen og "nyoppstarta" prøvere! Ønsker dere masse lykke til, og håper vi begge to får korte opphold her inne [:D]



Når gikk du av pillen? Jeg er nå i pp 2...er litt vaskelig å vite når man har el siden mensen er ganske så uregelmessig, men håper på flaks. Må vel bare ha masse sex...hehe:)

Lykke til Trine, får krysse fingrene for et kort opphold her!!!



Slutta med pilla i juli. Var egentlig ikke planlagt, men reiste på ferie og glemte den igjen. Orka ikke starte på igjen [;)] Men har ikke vært "prøvere" før nå. Vi flytta langt (jeg en måned før ham), starta ny jobb begge to, og har generelt hatt lite sex. Men nå! [:D] hehe nå er vi kommet "i dur" her, så nå er det fullt kjør!
 
Har bestilt legetime i dag, bare en vanlig underlivsundersøkelse. Tenkte det var greit å få en bekreftelse på at alt står fint til der nede[:D]. Litt greit å ta en celleprøve også...viktig det!

Håper jeg får noen tips og litt veiledning ang. det å være prøver.

Gruer meg litt...alltid litt ekkelt sånne unedersøkelser spør du meg!?!
 
Har selv time i starten av mars. Hatt litt vondter i eggstokkene så skal visstnok ha no ultralydgreier, i tillegg til en vanlig GU. Synes heller ikke det er noe særlig festlig med sånn der, men det er greit å få bekreftet at alt er ok til spiren forhåpentligvis kommer :)
 
Back
Topp