Dagboken:)

ORIGINAL: TrineBallerine

Har selv time i starten av mars. Hatt litt vondter i eggstokkene så skal visstnok ha no ultralydgreier, i tillegg til en vanlig GU. Synes heller ikke det er noe særlig festlig med sånn der, men det er greit å få bekreftet at alt er ok til spiren forhåpentligvis kommer :)

 
 
Enig med deg, det er viktig at alt er bra slik at alt ligger til rette for en spire! Skulle noe være galt er det greit å få vite det med en gang...kjipt å få vite det etter å ha vært prøver i 1 år:)
 
pp1: 41 d
pp2: ?
 
 
 
Legen tok bare noen blodprøver og målte blodtrykket og henviste meg bare til GU...så var ingen ting å grue seg til denne gangen.
 
Fikk time hos gu allerede om en uke:) Blir greit å få en bekreftelse på at alt er i orden...forhåpentligvis.
Er litt redd også...siden jeg har hatt en SA før...kanskje det er noe galt? Tiden vil vise:)
 
Siden mensen er så uregelmessig tar jeg utgangspunkt i at den er 28 eller mer...så fra dag 12 begynner vi ha mer sex...har planer om å ha det annenhver dag...da burde vi vel kunne treffe el..uansett når den kommer???[:)]
 
Skal til GU på torsdag som er på dag 15.. kan man ha sex dagen før man skal dit...eller er det ekkelt??? Merker de det?
 
1pp: 41
2pp: ?
 
Begynte å teste EL i går på dag 12 og i dag...ingen EL i sikte;) Forsetter til jeg får utslag.
Godt at samboer og jeg har slike 8-16 jobb...så har tid og anledning til sexe når vi behøver...hehe.
 
Hadde jo 41 dager syklus forrige mnd...så regner med at det går med noen El tester denne mnd.
 
pp1: 41 d
pp2: ?
 
men tror igjen jeg får en lenger periode enn 28 dager gitt. Ingen el i syne på el-testene i hvertfall...forsetter å ta testen hver morgen til jeg får utslag:)
 
Fungerer disse el-testene eller det bare bortkastet tid? [8|]
 
Er så spent på utredningen på GU til torsdag[:D]
 
pp1: 41 d
pp2: ?
 
 
...og fikk pergotime for å få i gang regelmessig el. Hadde en forståelse at legen ikke gav dette før etter lang tid, men er glad jeg fikk det og at perioden kanskje ikke blir så lang som den første.

Ellers så kunne hun fortelle at alt så bra ut. Deilig å ta en sikkerlig testrunde med sjekk av blod, urin og ultralyd. Da er vi klare liksom[;)]

Ikke noe postitivt svar på el-testene, men jeg fortsetter til jeg får postitiv respons. I dag er det 15 d etter siste mens.

Skal til legen neste periode på dag 21 for å sjekke om jeg har hatt eggløsning. Deilig at jeg blir tatt så seriøst og at de virkelig vil hjelpe å få oss gravid så fort som mulig!

En bra dag så langt!!!

pp1: 41 d
pp2: ?
 
og ingen positivt utslag på el-testingen..men har en  at det skjer i morgen;) Håper det!
 
Ha en fin lørdag alle sammen[:D]
 
...dag 19 og fortsatt ingen positiv el-test. Nå begynner jeg å stresse.
 
pp1: 41 d
pp2: ?
 
dag 20 og samme negative utslag på el-testen!
 
Uff, må ta meg sammen og tenke på at vi ikke har dårlig tid. Jeg er bare gleder meg sånn:)
 
pp1: 41 d
pp2: ?
 
 
 
I går tok jeg en el-test på morgen før jobb ca. kl. 07.30, og det har jeg gjort siden dag 12. Den var negativ. Så i går når kom jeg hjem fra trening i 21 tiden..da følte jeg liksom at det var noe og tok en ny. Ble hoppende glad for postitivt utslag, hadde sex ( har hatt det på mandag og søndag også...så det burde være en del soldater der;)) og tenkte at jippi da har jeg faktisk eggløsning. Til morgen i dag tok jeg en ny test...den var negativ???
 
 
Hva har skjedd? Har eggløsningen allerede skjedd om natten og derfor er ikke testen postiv lenger?
 
Vær så snill... kan noen svare meg??
 
pp1: 41 d
pp2: ?
 
Lurer på om det er best å ha sex hver dag eller annenhver??? :)
 
Tror jeg tok litt feil på tirsdag...for ja streken var kanskje litt sterkere enn normalt, men når jeg tok en test for en liten time siden skjønte jeg hva dere har ment med tydelig og sterk strek...sterkere enn teststreken. Så nå blir det sex i kveld og hele helgen:)
 
Så eggløsning på dag 23 eller 24. Det vil si ikm ca. 20. mars:)
 
- det vil gi en syklus på 37 dager!
 
Bare for å holde litt styr på ting:

Positiv el-test,5 og 6 mars.

Sex, 2, 3, 5 og 7 mars.
 
Lenge siden jeg har skrevet her nå....er liksom ikke store ting som skjer. Venter på ikm. Håper den ikke dukker opp!!!!

Hadde jo eggløsning (hvis ikke ville vel ikke jeg testet positivt?) så sjansen er jo til stedet at vi har plantet et liten spire.

-men så er jo det bare 20% for å bli gravid hver syklus...ønsker jo å bli gravid fort, men ikke stresset enda. Har jo tross alt bare hatt en naturlig tr siden jeg sluttet på pillen.

Har ikke hvertfall ingen tegn på at jeg er gravid. Håper de kommer.

Når jeg ble gravid i 2007 (hadde en SA) merket jeg det sikkerlig...kunne ikke ligge på siden så vondt i puppene hadde jeg. Vet ikke hvor langt jeg var på vei når jeg begynte å få disse syntomene. Skjønte vel heller ikke at det var et graviditetstegn før jeg synes det var veldig lenge siden jeg hadde hatt mensen..Skulle jo bare ha en liten pause fra p-pillene siden det hadde blitt slutt med x'en....men da traff jeg nåværende sambo og da skjedde det. Vi hadde sex 1 gang...erre mulig! Kunne vi ikke hatt så flaks nå også!!!

Jaja, må gå.
 
ORIGINAL: Håperpåbaby2010

Ønsker deg masse lykke til!

Krysser for positiv test om noen dager [:)]

 
Ønsker dere også masse lykke til:) Håper vi snart flytter over til terminforumet begge to!!!
 
Da er det 12 dager siden positiv el-test. Leter etter tegn på om jeg er gravid, ikke mye å skryte av:)
 
I går hadde jeg litt vondt i høyre siden nederst i magen, og ganske vondt i korsryggen.
 
Har ganske mye utflod da!?!
 
Har ikke vondt i puppene...det hadde jeg ved forrige mens, men tror kanskje dt var fordi jeg hadde trent med for slakk trenings-bh..hehe[:D]
 
Kjenner ikke menssymptomene mine...for hadde ikke vondt når jeg gikk på p-piller...merket ikke en dritt!!!
 
Tok en g-test på lørdag og på mandag, dag 7 og 10, men bare en strek... rart det der[;)]
 
Hvis mensen kommer 14 dager etter el blir det på lørdag...da blir syklusen min på 38 dager...blæ.
 
Er nok bare å løpe ned på apoteket og kjøpe pergotime som jeg har fått resept på.
 
 
 
Oh! Spennende når du VET at dere har hoppa i høyet rundt EL-tider! :) Kjedelig at du har litt lange sykluser, blir ekstra lenge å vente på å få testa da [:'(]
 
Håper at står bra til, og at det er en liten en som storkoser seg i magen [:)]
 
ORIGINAL: TrineBallerine

Oh! Spennende når du VET at dere har hoppa i høyet rundt EL-tider! :) Kjedelig at du har litt lange sykluser, blir ekstra lenge å vente på å få testa da [:'(]

Håper at står bra til, og at det er en liten en som storkoser seg i magen [:)]


Det håper jeg også TrineBallerine[:D] I dag er ikm..enda ikke dukket opp, men har ingen symptom på noen ting, verken det ene eller det andre!
 
Heihei! Gratulerte deg inne på FS, men enda en gratulasjon kommer her;
 
GRATULERER SÅ MYE! [:D][:D]
 
Lykke til, kos deg med den voksende magen! Når får du termin?
 
Og med det samme jeg er her inne.. Du skrev i en post her om dagen at du har en del utflod (veldig personlig, jeg vet, men tar sjansen på å spørre likevel [:)]).. Har en del utflod jeg og nå. Er ikke noe særlig til farge og veldig "vannete".. Hvordan er din? du trenger virkelig ikke svare om du ikke vil [:)] Vondt i ryggen og lite matlyst på dagen i tillegg, så her krysses fingre hele tiden [:D]
 
Back
Topp