Uke 20
Å herregud! UNDER EN UKE TIL OUL OG SNART HALVVEIS!! Jeg gleder meg såååånn!! Håper alt er bra!
♥ Termin: 31. august. Regner med å få ei litta løve iallefall!
♥ Uker på vei: 19+1
♥ Kjønn: Gudene vet. Her skiftes det iallefall mening fortløpende!
♥ Navn: Ikke heeeeelt enige der gitt
Men har mellomnavn til både gutt og jente.
♥ Vektøkning: Opp 6 kg ca.
♥ Hodet ned/festet: Vet ikke og nei.
♥ Aktivitet innenfra: Sparkes så det hopper etter om dagen. Nå har både far, mormor og onkel kjent det!
♥ Søvn: Sover veldig godt, bortsett fra at jeg til stadighet går på do.
♥ Form og symptomer: Mye bedre enn før.
En del hodepine og noe bekkensmerter, men ikke noe voldsomt.
♥ Barnerom: Lille må sove med mor og far den første tiden da vi nettopp har flyttet og ikke har eget barnerom, MEN ha allerede begynt å planlegge innredning.
♥ Utstyr: Har ikke kjøpt noe, men mormor og farmor har begynt så det holder. Vet hvilken vogn jeg vil ha og har seng og bæresele på vent.
♥ Matkick: Sure ting, salt pringles, nudler og mango.
♥ Kynnere: Ja, men ikke så veldig vonde.
♥ Tungt: Nei.
♥ Strekkmerker: Nei, ikke enda
♥ Tanker om fødselen: Gleder meg! Men det kan jo forandre seg... eh he.
♥ Tanker om babyen: H*n begynner å ta form i forståelsen min. Gleder meg til å møte h*n og og bli kjent med det lille mennesket jeg har båret rundt på. Håper mye er arvet fra far - det er virkelig fantastiske gener <3
♥ Forhold til barnefar: Vi er veldig forelsket og har flyttet inn sammen nylig. Holder på å spise hverandre opp, bokstavlig talt! Vi tar godt vare på hverandre og han er spesielt flink til å gjøre meg glad og trygg. Koser masse med magen. Det første han gjør om morgenen er å smyge hånden under dyna og legge den på kula.<3 Hadde aldri klart meg uten ham!
Å herregud! UNDER EN UKE TIL OUL OG SNART HALVVEIS!! Jeg gleder meg såååånn!! Håper alt er bra!

♥ Termin: 31. august. Regner med å få ei litta løve iallefall!

♥ Uker på vei: 19+1
♥ Kjønn: Gudene vet. Her skiftes det iallefall mening fortløpende!
♥ Navn: Ikke heeeeelt enige der gitt

♥ Vektøkning: Opp 6 kg ca.
♥ Hodet ned/festet: Vet ikke og nei.
♥ Aktivitet innenfra: Sparkes så det hopper etter om dagen. Nå har både far, mormor og onkel kjent det!
♥ Søvn: Sover veldig godt, bortsett fra at jeg til stadighet går på do.
♥ Form og symptomer: Mye bedre enn før.

♥ Barnerom: Lille må sove med mor og far den første tiden da vi nettopp har flyttet og ikke har eget barnerom, MEN ha allerede begynt å planlegge innredning.
♥ Utstyr: Har ikke kjøpt noe, men mormor og farmor har begynt så det holder. Vet hvilken vogn jeg vil ha og har seng og bæresele på vent.
♥ Matkick: Sure ting, salt pringles, nudler og mango.
♥ Kynnere: Ja, men ikke så veldig vonde.
♥ Tungt: Nei.
♥ Strekkmerker: Nei, ikke enda

♥ Tanker om fødselen: Gleder meg! Men det kan jo forandre seg... eh he.
♥ Tanker om babyen: H*n begynner å ta form i forståelsen min. Gleder meg til å møte h*n og og bli kjent med det lille mennesket jeg har båret rundt på. Håper mye er arvet fra far - det er virkelig fantastiske gener <3
♥ Forhold til barnefar: Vi er veldig forelsket og har flyttet inn sammen nylig. Holder på å spise hverandre opp, bokstavlig talt! Vi tar godt vare på hverandre og han er spesielt flink til å gjøre meg glad og trygg. Koser masse med magen. Det første han gjør om morgenen er å smyge hånden under dyna og legge den på kula.<3 Hadde aldri klart meg uten ham!