Dagboken til en med stort håp om å bli mamma

CD30

Det eneste som er verre enn at TR kommer når hun ikke er ønsket, er at TR ikke kommer OG man ikke er gravid. Hva er vitsen med det? Håper ikke neste pp blir veldig forsinket, for nå passet jo alt så fint med EL og jobbreiser:rolleyes:

Kjenner jeg begynner å bli sliten og lei av å vente hele tiden. Jeg er vanligvis sånn passe tålmodig, men det får da være grenser:inpain:

Håper alle dere prøvere har en bedre torsdag enn jeg har:Heartred
 
CD30

Det eneste som er verre enn at TR kommer når hun ikke er ønsket, er at TR ikke kommer OG man ikke er gravid. Hva er vitsen med det? Håper ikke neste pp blir veldig forsinket, for nå passet jo alt så fint med EL og jobbreiser:rolleyes:

Kjenner jeg begynner å bli sliten og lei av å vente hele tiden. Jeg er vanligvis sånn passe tålmodig, men det får da være grenser:inpain:

Håper alle dere prøvere har en bedre torsdag enn jeg har:Heartred

Kjenner meg igjen i det du skriver. Lang syklus drar prøvetiden ut og er virkelig en tålmodighetsprøve. Håper TR dukker opp hos deg idag!:Heartred
 
CD31

Intet nytt... :banghead:

Sender deg en stor klem ❤️ håper du snart får starte ny syklus. Er forferdelig dritt å vente på mensen, når man vet det ikke er klaff :/
 
CD32

Humørsvingingene er desidert til stede, men ellers ikke noe nytt... Lei av å vente på en altfor sjenert tante! Kjenner irritasjonen og fortvilelsen bygger seg opp.

Håper dere andre prøvere har en fin lørdag:Heartred
 
CD32

Humørsvingingene er desidert til stede, men ellers ikke noe nytt... Lei av å vente på en altfor sjenert tante! Kjenner irritasjonen og fortvilelsen bygger seg opp.

Håper dere andre prøvere har en fin lørdag:Heartred
Så utrolig kjipt!!
Håper idag er dagen!! :bag:
 
CD33

Dette kan visst ta litt tid:banghead: Innimellom kan man jo nesten gi helt opp. Jeg ser for meg at om 50 år vet sikkert alle hva som foregår i i kroppen hele tiden, bare en blodprøve og noen tastetrykk unna. Alle har hver sin "helsebank" hjemme som forteller de når de er gravide, har mangel på vitaminer, det nærmer seg TR eller de rett og slett er syke. Hadde ikke det vært kult? Selv om jeg ser for meg at enkelte her inne kanskje hadde blitt litt blodfattige:p

Fra spøk til alvor: Hva skjer? Kan ikke den teite kroppen min bare gønne på og bli ferdig med det? Tror døren sjelden har stått sånn på vid gap for tanta.

Nei, fy flate så teit! Sender tanta mi videre til deg!! Håper du kommer i gang nå snart!
Sender deg en stor klem ❤️ håper du snart får starte ny syklus. Er forferdelig dritt å vente på mensen, når man vet det ikke er klaff :/
Så utrolig kjipt!!
Håper idag er dagen!! :bag:

Takk for alle støttende kommentarer:Heartbigred

Ha en fin søndag, alle prøvere:Heartred
 
CD33

Dette kan visst ta litt tid:banghead: Innimellom kan man jo nesten gi helt opp. Jeg ser for meg at om 50 år vet sikkert alle hva som foregår i i kroppen hele tiden, bare en blodprøve og noen tastetrykk unna. Alle har hver sin "helsebank" hjemme som forteller de når de er gravide, har mangel på vitaminer, det nærmer seg TR eller de rett og slett er syke. Hadde ikke det vært kult? Selv om jeg ser for meg at enkelte her inne kanskje hadde blitt litt blodfattige:p

Fra spøk til alvor: Hva skjer? Kan ikke den teite kroppen min bare gønne på og bli ferdig med det? Tror døren sjelden har stått sånn på vid gap for tanta.





Takk for alle støttende kommentarer:Heartbigred

Ha en fin søndag, alle prøvere:Heartred

Haha det hadde vært dødskult! Og det stemmer sikkert bra! Hadde vært gøy å vite hvor langt vi kan komme med teknologien vår!
 
CD33

Dette kan visst ta litt tid:banghead: Innimellom kan man jo nesten gi helt opp. Jeg ser for meg at om 50 år vet sikkert alle hva som foregår i i kroppen hele tiden, bare en blodprøve og noen tastetrykk unna. Alle har hver sin "helsebank" hjemme som forteller de når de er gravide, har mangel på vitaminer, det nærmer seg TR eller de rett og slett er syke. Hadde ikke det vært kult? Selv om jeg ser for meg at enkelte her inne kanskje hadde blitt litt blodfattige:p

Fra spøk til alvor: Hva skjer? Kan ikke den teite kroppen min bare gønne på og bli ferdig med det? Tror døren sjelden har stått sånn på vid gap for tanta.





Takk for alle støttende kommentarer:Heartbigred

Ha en fin søndag, alle prøvere:Heartred

Snart ny uke, og nye muligheter:gen014- da må det skje noe hos deg! Ha en fin søndag så lenge:Heartred
 
CD34

Ikke noe nytt på "tantefronten", så dette drar virkelig ut...:depressed: Tok en test i dag bare for å avkrefte en ekstra gang, og det var like hvitt som ellers.

Ellers har jeg begynt å se etter andre ting å strikke enn kluter :) Fant et helt nydelig babyteppe i en bok hos foreldrene mine, så tenkte å begynne med litt "skapstrikking":p Det er en del mønster på det, så jeg tar meg jo fullstendig vann over hodet... Men så er det nettopp derfor jeg bestemte meg for at det er greit at jeg begynner nå. Så kan jeg strikke litt nå og da, uten å stresse med å bli ferdig. Tenkte å kjøpe garn i morgen :) Ser for meg at det blir en lys grønnfarge, siden jeg er så glad i grønn:joyful:

Skal forresten være med på Rosa Sløyfe-løpet på torsdag! Det kan bli spennende, siden oppkjøringen min ble fullstendig ødelagt av omgangssyken og halsbetennelse... Men jeg får ta det som en treningstur for en god sak :)

Ha en fin mandag, alle prøvere:Heartred
 
CD34

Ikke noe nytt på "tantefronten", så dette drar virkelig ut...:depressed: Tok en test i dag bare for å avkrefte en ekstra gang, og det var like hvitt som ellers.

Ellers har jeg begynt å se etter andre ting å strikke enn kluter :) Fant et helt nydelig babyteppe i en bok hos foreldrene mine, så tenkte å begynne med litt "skapstrikking":p Det er en del mønster på det, så jeg tar meg jo fullstendig vann over hodet... Men så er det nettopp derfor jeg bestemte meg for at det er greit at jeg begynner nå. Så kan jeg strikke litt nå og da, uten å stresse med å bli ferdig. Tenkte å kjøpe garn i morgen :) Ser for meg at det blir en lys grønnfarge, siden jeg er så glad i grønn:joyful:

Skal forresten være med på Rosa Sløyfe-løpet på torsdag! Det kan bli spennende, siden oppkjøringen min ble fullstendig ødelagt av omgangssyken og halsbetennelse... Men jeg får ta det som en treningstur for en god sak :)

Ha en fin mandag, alle prøvere:Heartred

Hæææ! Nå MÅ tanta komme, hun dro nettopp fra meg! Pekte henne i din retning! Grønnfarger er så utrolig fint, supersmart å begynne å strikke nå! Jeg strikker stadig på cardigan til meg selv, er veldig koselig å ha litt å pusle med de 20 minuttene mellom jobb og leggetid! :laughing001
Sprekt å stille til løp, da!! Masse lykke til! ❤️❤️
 
Hæææ! Nå MÅ tanta komme, hun dro nettopp fra meg! Pekte henne i din retning! Grønnfarger er så utrolig fint, supersmart å begynne å strikke nå! Jeg strikker stadig på cardigan til meg selv, er veldig koselig å ha litt å pusle med de 20 minuttene mellom jobb og leggetid! :laughing001
Sprekt å stille til løp, da!! Masse lykke til! ❤️❤️
Ja, hun er så sykt treg denne gangen! Tror hun begynner å miste taket:rolleyes: Jeg står nå klar her, med åpne armer:p

Takk! Gru-gleder meg:D
 
CD34

Ikke noe nytt på "tantefronten", så dette drar virkelig ut...:depressed: Tok en test i dag bare for å avkrefte en ekstra gang, og det var like hvitt som ellers.

Ellers har jeg begynt å se etter andre ting å strikke enn kluter :) Fant et helt nydelig babyteppe i en bok hos foreldrene mine, så tenkte å begynne med litt "skapstrikking":p Det er en del mønster på det, så jeg tar meg jo fullstendig vann over hodet... Men så er det nettopp derfor jeg bestemte meg for at det er greit at jeg begynner nå. Så kan jeg strikke litt nå og da, uten å stresse med å bli ferdig. Tenkte å kjøpe garn i morgen :) Ser for meg at det blir en lys grønnfarge, siden jeg er så glad i grønn:joyful:

Skal forresten være med på Rosa Sløyfe-løpet på torsdag! Det kan bli spennende, siden oppkjøringen min ble fullstendig ødelagt av omgangssyken og halsbetennelse... Men jeg får ta det som en treningstur for en god sak :)

Ha en fin mandag, alle prøvere:Heartred
Så kjipt at tanta er så utrolig treig!! :confused: Håper idag er dagen!!

Så koselig med litt skapstrikking! :love7 Og lykke til på løpet!! :happy:
 
Disse trege tantene assa, kunne like gjerne holdt seg hjemme :woot: Å strikketøy er så hyggelig å få! Lurer på om jeg skal kaste meg ut på noe selv! :)
 
Disse trege tantene assa, kunne like gjerne holdt seg hjemme :woot: Å strikketøy er så hyggelig å få! Lurer på om jeg skal kaste meg ut på noe selv! :)
Det er jo tiden for strikking, er det ikke?:happy: Skikkelig strikke-vær:p Kjekt å gi og kjekt å få. Ja, trege tanter kan godt gi jobben til de yngre og sprekere:rolleyes:
 
CD35

Ser ut til at det er fullstendig tante-streik...
Håper virkelig at dette blir den siste dagen i denne syklusen:(

Er begynt å murre litt, så kanskje det nærmer seg noe?:wacky: Jeg blir gaaal...

God natt, alle prøvere:Heartred
 
CD37

Altså, den tanten er en skikkelig kjerring! Hadde negativ test i går også, som forventet. Så jeg forstår virkelig ingenting:( Håper løpet senere i dag får kroppen i gang slik at tanten kommer brasende inn døren...

Og så nå når jeg endelig hadde begynt å få opp håpet for "en ny start" neste pp. Holder pusten og håper at jeg slipper å se 40-tallet...

Håper dere får en fin torsdag, alle prøvere:Heartred
Beklager for all syting og klaging...
 
CD37

Altså, den tanten er en skikkelig kjerring! Hadde negativ test i går også, som forventet. Så jeg forstår virkelig ingenting:( Håper løpet senere i dag får kroppen i gang slik at tanten kommer brasende inn døren...

Og så nå når jeg endelig hadde begynt å få opp håpet for "en ny start" neste pp. Holder pusten og håper at jeg slipper å se 40-tallet...

Håper dere får en fin torsdag, alle prøvere:Heartred
Beklager for all syting og klaging...
Altså det er lov å klage når man ikke er gravid og tanta aaaldri kommer!!! Jeg trur jeg hadde klikket i vinkel innen CD37, eller vært på CD1 vol. 6 eller lignende :arghh:
I morgen får hun pokkern meg bare innfinne seg! Brevugla med beskjed ble sendt for lenge siden! Dette er ikke akseptabelt! :bag:
 
CD39

Så lang syklus har jeg ikke hatt på lenge... Begynner å bli rimelig lei av å vente. Etterpåklokskapen slår til, og jeg angrer på at jeg ikke tok Letrozol denne pp'en, om bare for å få en vanlig syklus. Prøver å smøre meg med tålmodighet, men jeg glor jo på papiret hver gang jeg er på do. Utrolig slitsomt!:(

Negativ test i dag også, så har ikke skjedd noe under:rolleyes: Skulle ønske jeg visste når TR kommer.

Jeg får bare ta meg sammen og komme meg ut døren og ut i verden. Tenke på andre ting. Skal på middag hos noen venner i kveld:) Det blir kjekt, og forhåpentligvis distraherende.

Ha en fin lørdag, alle prøvere:Heartred
 
Back
Topp