Dagboken min sin

ORIGINAL: Camillalille

Så koselig da[:)] Godt å vite at man er to om det

Ha en fin dag!

Ja, det er veldig koselig[:D]
Ønsker deg en fin dag også!

ORIGINAL: Lunde86

Hehe, jeg må le. Mannen min er så søt! Hver dag han våkner så spør han " Er du gravid idag?" Hehe....[:D] Han er tydeligvis like gira som meg!

Så morro at Hk også er like gira[:D][:D] Greit vi kommer den 21 eller??

ORIGINAL: lindkva

Hehe, jeg må le. Mannen min er så søt! Hver dag han våkner så spør han " Er du gravid idag?" Hehe....[:D] Han er tydeligvis like gira som meg!

Så morro at Hk også er like gira[:D][:D] Greit vi kommer den 21 eller??

Jaaaaaaaa!!!!![:D][:D][:D][:D] Selvfølgelig! Veldig koselig det snuppa!!

jepp jepp[:)][:)] da kommer vi den 21

Da smekker jeg sammen noe lunsj til oss[:D] Nå gleder jeg meg!

Igår ble det sent kvelden merker jeg. Pleier å legge meg rundt elleve, men igår sovnet jeg ikke før halv ett. Våknet kl åtte idag siden jeg hadde glemt å sette på ringeklokken. Så da ble det frokost her hjemme idag før jeg leverte jentene girlsa[:D] Nå er det bare en uke til jeg kan teste! Kommer vel til å svi av noen tester før det kjenner jeg meg selv rett. Har ikke tålmodighet. Mannen min sendte meg melding nå og lurte på om vi skulle ha kjæreste dag i morgen[:D] Han driver får seg selv så da har han mulighet til det innimellom[:D] Gleder meg! Til lørdagen skal vi ut å spise på Første Reis på Hvaler. Vi fikk gavekort fra dem til bryllupet våres[:D]

Legger ut et lite skrytebilde[:D]

Kjempefine var dere

Så nydelig av han å spørre om dere skal ha kjærestedag

Kan ikke jeg få noen av bryllupsbildene a? syns de ble så fine og har lyst å scrappe en side med dere[:)]
Spørre veldig pent altså hihi[:D][;)]

Igår ble det sent kvelden merker jeg. Pleier å legge meg rundt elleve, men igår sovnet jeg ikke før halv ett. Våknet kl åtte idag siden jeg hadde glemt å sette på ringeklokken. Så da ble det frokost her hjemme idag før jeg leverte jentene girlsa[:D] Nå er det bare en uke til jeg kan teste! Kommer vel til å svi av noen tester før det kjenner jeg meg selv rett. Har ikke tålmodighet. Mannen min sendte meg melding nå og lurte på om vi skulle ha kjæreste dag i morgen[:D] Han driver får seg selv så da har han mulighet til det innimellom[:D] Gleder meg! Til lørdagen skal vi ut å spise på Første Reis på Hvaler. Vi fikk gavekort fra dem til bryllupet våres[:D]

og en uke til vi ses igjen

Kjempefine var dere

Kan ikke jeg få noen av bryllupsbildene a? syns de ble så fine og har lyst å scrappe en side med dere[:)]

Ja, han er ille vakker. Jeg synes at dere kan komme alle tre en dag og spise middag hos oss også[:D] Selvfølgelig kan du det. Kan ikke du bare velge deg ut noen bilder når du kommer til uka? Har jo gaaaanske mange så!

Kjempefine var dere

Ja, han er ille vakker. Jeg synes at dere kan komme alle tre en dag og spise middag hos oss også[:D] Selvfølgelig kan du det. Kan ikke du bare velge deg ut noen bilder når du kommer til uka? Har jo gaaaanske mange så!

jepp det går jo ann, men da må det bli i en helg[:D] Oliver og jeg spise hos dere til torsdag? Velge av de dere har fremkalt tenkte du på?[:D]

Kjempefine var dere

jepp det går jo ann, men da må det bli i en helg[:D] Oliver og jeg spise hos dere til torsdag? Velge av de dere har fremkalt tenkte du på?[:D]

Ja, det må dere gjøre[:D] Ja, ellers så kan jeg bestille di bildene du vil ha[;)]

Da var det kvelden igjen[:)] Skal bli godt å legge seg under dyna si...kjærestedag i morgen!!![:D][:D][:D]Meg gleder seg

Kan det blir mer nervepirrende!!! Idag tok jeg to tester fra billigtester. Er sånne strimler. Begge to viste to svake streker. Veldig svake. Så tok jeg en digital og den sa ikke gravid! Men krysser fingrene for at de strimlene var positive. Wææææ!!!

Jeghar STOOR tro på disse testene dine snuppa[:D][:D][:D]

*krysser dte som krysses kan*

Vakkert bilde også!![:D][:D]

Gratulerer med dagbok vil jeg også si (bedre sent enn aldri[8|])

*klem*

ORIGINAL: Sandradee*

Jeghar STOOR tro på disse testene dine snuppa[:D][:D][:D]

*krysser dte som krysses kan*

Vakkert bilde også!![:D][:D]

Gratulerer med dagbok vil jeg også si (bedre sent enn aldri[8|])

*klem*

Takk for det snuppelura[:D] Jeg håper virkelig!! Men strekene var veldig svake. hehe.... Teste om noen dager igjen[;)]

Da var det snart nattan[:D] Hatt en kjempefin dag, og veldig nervepirrende. så nå gleder jeg meg til å teste til uka igjen!

Ja, da er det 6 dager til IKM[:D] Skal ta en digital test til uka. Jeg har helt psyko ømme pupper nå og det stikker i magen konstant....
Spennende dette her

Da har vi kommet hjem fra en super koselig kveld. Vært å spist på et sted som heter første reis. Vi spise kreps til forrett, også tok jeg rødspette til hovedrett. Dessert ble sjokoladefondant[:D] Nam..., men guuuud så mett jeg ble!
Så nå blir det vel kvelden om ikke så lenge. I morgen skal vi ha viltaften her hjemme med familien! Min kjære var på villsvinjakt i Polen for noen uker siden, så da blir det villsvin i morgen. Aldri spist før så det blir spennende!

Back
Topp