Camillalille
September 2013 <3
Så koselig da[:)] Godt å vite at man er to om det
Ha en fin dag!

Ha en fin dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: lindkva
ORIGINAL: Lunde86
Hehe, jeg må le. Mannen min er så søt! Hver dag han våkner så spør han " Er du gravid idag?" Hehe....[:D] Han er tydeligvis like gira som meg!
Så morro at Hk også er like gira[:D][:D] Greit vi kommer den 21 eller??
Igår ble det sent kvelden merker jeg. Pleier å legge meg rundt elleve, men igår sovnet jeg ikke før halv ett. Våknet kl åtte idag siden jeg hadde glemt å sette på ringeklokken. Så da ble det frokost her hjemme idag før jeg leverte jentene girlsa[:D] Nå er det bare en uke til jeg kan teste! Kommer vel til å svi av noen tester før det kjenner jeg meg selv rett. Har ikke tålmodighet. Mannen min sendte meg melding nå og lurte på om vi skulle ha kjæreste dag i morgen[:D] Han driver får seg selv så da har han mulighet til det innimellom[:D] Gleder meg! Til lørdagen skal vi ut å spise på Første Reis på Hvaler. Vi fikk gavekort fra dem til bryllupet våres[:D]

Kjempefine var dere![]()
Så nydelig av han å spørre om dere skal ha kjærestedag
Kan ikke jeg få noen av bryllupsbildene a? syns de ble så fine og har lyst å scrappe en side med dere[:)]
Spørre veldig pent altsåhihi[:D][;)]
Kjempefine var dere![]()
Kan ikke jeg få noen av bryllupsbildene a? syns de ble så fine og har lyst å scrappe en side med dere[:)]
Ja, han er ille vakker. Jeg synes at dere kan komme alle tre en dag og spise middag hos oss også[:D] Selvfølgelig kan du det. Kan ikke du bare velge deg ut noen bilder når du kommer til uka? Har jo gaaaanske mange så!
Kjempefine var dere![]()
Ja, han er ille vakker. Jeg synes at dere kan komme alle tre en dag og spise middag hos oss også[:D] Selvfølgelig kan du det. Kan ikke du bare velge deg ut noen bilder når du kommer til uka? Har jo gaaaanske mange så!
jepp det går jo ann, men da må det bli i en helg[:D] Oliver og jeg spise hos dere til torsdag? Velge av de dere har fremkalt tenkte du på?[:D]
ORIGINAL: Sandradee*
Jeghar STOOR tro på disse testene dine snuppa[:D][:D][:D]*krysser dte som krysses kan*Vakkert bilde også!![:D][:D]Gratulerer med dagbok vil jeg også si (bedre sent enn aldri[8|])*klem*