Dagboken min sin

Åh, håper du holder liv i dagboken din her-hadde vært så gøy å følge deg!![:D]

Håper uansett at du får en herlig svangerskap!![:D]

ORIGINAL: Lambi`83

Åh, håper du holder liv i dagboken din her-hadde vært så gøy å følge deg!![:D]

Håper uansett at du får en herlig svangerskap!![:D]

Hihi[:D] Jeg skal holde masse liv i dagboken min[:)][:)] Så søøøøt du er...
Klem[:D]

Hmmmm.... Hvor tidlig bestiller man legetime da? Hehe, jeg har to barn fra før også vet jeg ikke det engang! Husker bare at svangerskapet med sistemann ble beregnet som riskikosvangerskap fordi jeg har lavt stoffskifte....Kanskje bare ringe å høre med dem....?!

ORIGINAL: Lunde86

Hmmmm.... Hvor tidlig bestiller man legetime da? Hehe, jeg har to barn fra før også vet jeg ikke det engang! Husker bare at svangerskapet med sistemann ble beregnet som riskikosvangerskap fordi jeg har lavt stoffskifte....Kanskje bare ringe å høre med dem....?!

Jeg har aldri bestilt noen slik time så det vet jeg faktisk ikke..
Men ville nok ringt å sagt det som det er,at du er gravid og vil bestille kontroll time,
så ordner nok de resten:)

ORIGINAL: Sandradee*

Jeg har aldri bestilt noen slik time så det vet jeg faktisk ikke..
Men ville nok ringt å sagt det som det er,at du er gravid og vil bestille kontroll time,
så ordner nok de resten:)

Gjorde det nå[:D] Fikk time 22. November... Idag fikk jeg brev fra Glemmen vgs. Skal ta eksamen snart... Datoen for den første var 30. November... Naturfag muntlig....Jeg døøøøør![&:]

[:)] I morgen er jeg 4 uker på vei!! Hurra!!! Bare 8 uker til bekymringene kan hvile seg litt.... [&:]
Nå sitter jeg og venter på at lasagna skal bli ferdig. Lukter i hele huset og jeg er sulten langt nede i magen!!!![:D][:D] To jenter som sitter å ser på Charlie og sjokoladefabrikken her også som synes det lukter ille godt her[:D]

[:D]4 uker[:D]

Idag har jeg bestilt meg time til tidlig ul. Fikk time 12. november. Jeg hadde det på begge jentene mine, og det skal ikke være noen forskjell. Men ble såååå overrasket over prisen på det. Kostet bare 200 kroner[8D] 
Idag er jeg ikke fult så trøtt... enda hvertfall! Litt små uggen men det er bare koselig[;)]

I morgen skal jeg til min kjære pappa i Oslo. Gleder meg! Skal også treffe søsteren min og tantebarnet mitt[:D]

HURRA for 4 uker!!

Åh, så gøy med tidlig UL!![:D][:D] Håper på et aldri så lite bilde av hele herligheten[;)] 200 kr bare, hvor er dette?? Så nysgjerring vøtt[8D]

HURRA for 4 uker!!

Åh, så gøy med tidlig UL!![:D][:D] Håper på et aldri så lite bilde av hele herligheten[;)] 200 kr bare, hvor er dette?? Så nysgjerring vøtt[8D]

Hihi... Jeg skal legge ut bilde med en gang jeg har vært der[:D] Det er i Fredrikstad, Kirkeparken spesialistpraksis heter det. I forhold til volvat var det suuuuper billig[:D]

HURRA for 4 uker!!

Hihi... Jeg skal legge ut bilde med en gang jeg har vært der[:D] Det er i Fredrikstad, Kirkeparken spesialistpraksis heter det. I forhold til volvat var det suuuuper billig[:D]

Er det no sak??![:D][:D]

HURRA for 4 uker!!

Er det no sak??![:D][:D]

Blir spennede! Ønsker deg en kjempefin tur![:D][:D][:D]

[:)]4+3[:D]
Inatt våknet min lille toåring kl 01.30. Hørte henne rimelig godt i baby callen. Når jeg kom opp så jeg rett på stumpen hennes. Hun hadde da altså tatt av seg bleien, sikkert rett etter hun la seg og tisset ned heeeele sengen[:'(]
Wææææ!!! Man våkner ikke noe særlig når flyalarmen går på natten heller....Så idag har jeg maks vondt i hue... Kjempedeilig! Dagens lille syt fra meg[:)]

Hvordan er formen??[:D][:D]

Heeeei[:D]
Joda, formen er stort sett fin den. Kan bli sånn bråkvalm og uvel men går fort over. Mye hodepine om dagen og veeeeldig trøtt men ellers så kan jeg ikke klage! Kjenner det jobber nede i magen for tiden. Strekke og ordner der...hehe...Er 5+3 idag[:)]
Hvordan går det med deg?[:D]
Klem

Stooor klem til søte deg <3 [:D]

Såååå vakker du er... Stooooor klem til deg også!

Oppdatere litt her!!
[:D]5+3[:D]
Dagene går igrunn veldig sakte men også veldig fort. Jeg merker jeg er veldig trøtt for tiden. Mine to vakre våknet idag kl 05.45, og da var det bare å stå opp og begynne å kle på dem. Etter det gikk jeg inn i stua for å sette på tv for dem. Gikk inn på badet igjen for å ordne meg selv. Fikk vasket meg litt i ansiktet osv. Så begynte jeg å lete etter det lille håndkle jeg hadde brukt til å vaske ansiktet mitt med. "Hvor var det jeg la det a?"
Joooooda, det lå oppi do[:D]
Snakk om å være med da...Jeg er vimsete!

hehe..HERLIG=)

Bare ser for overraskelsne når det håndkle ligger i toalettet[8D][8D]

Jeg fikk meg en god latter kan du si[:D]

Back
Topp