Dagboken min sin

Lunde86

Elsker forumet

Hellu!
Det ser jo utrolig koselig ut å ha en dagbok, så dette må jeg også prøve ut. Kan jo starte med å fortelle litt om meg selv: Jeg er en jente på 24 år, giftet med med verdens herligste mann den 24.juli 2010[:)]
Sammen har vi to nydelige små jenter på straks 5 og straks 2 år. Begge er Oktober barn[:D]
Jeg er utdannet hjelpepleier, men tar nå allmenn påbygging over nettet så jeg får studiekompetanse til å begynne på sykepleien.
Vi har nå veldig lyst til å prøve oss på nr 3.

I dag er det 29. september, og jeg er på dag 6 av syklusen. Det er 9 dager til eggløsningen, 8. oktober, og 22 dager til en graviditetstest kan være positiv.

Mine sykluser
Første dag i siste menstruasjon: 24.09.2010Min fruktbare periode: 05.10.2010 - 10.10.2010 Eggløsningen finner sted: 08.10.2010Termin: 03.07.2011

[:)][:)][:)]

Idag er det bare helskjønt vær ute[:)]
Begge jentene var i toppform idag og gledet seg til å dra i barnehagen. De begynte i ny barnehage i August. Gårdsbarnehage! Det angrer jeg ikke på for de stor koser seg med alle dyrene og det å være ute det meste av dagen. Den minste er temmelig sliten når hun kommer hjem.
Idag sitter jeg og leser naturfag. Jeg er ikke den mest tålmodige, og det er veldig lett og "finne på" andre ting en kan gjøre, istede for å sitte å lese! Skjerpe meg!

Hei Lunde86!

Gratulerer med dagbok!! Og ikke minst gratulerer som fru[:D]
Skal bli gøy å følge deg!![:)]

Takk for det[:D]
Vi har valgt å ikke si til noen at vi prøver, så det er jo greit å kunne ha noen å snakke med. Virker som en super gjeng her inne[:)]

Det er der så absolutt!! Og ikke minst så er det ikke noe som heter "dumme spørsmål"![;)]

Håper spira sitter allerede denne ppen!![:D]
Hvor lang tid tok det med jentene dine da?

Veldig greit å kunne spørre om "pinlige spm" uten å føle seg dum....Hehe[:D]