Dagboken min sin

Lunde86

Elsker forumet

Hellu!
Det ser jo utrolig koselig ut å ha en dagbok, så dette må jeg også prøve ut. Kan jo starte med å fortelle litt om meg selv: Jeg er en jente på 24 år, giftet med med verdens herligste mann den 24.juli 2010[:)]
Sammen har vi to nydelige små jenter på straks 5 og straks 2 år. Begge er Oktober barn[:D]
Jeg er utdannet hjelpepleier, men tar nå allmenn påbygging over nettet så jeg får studiekompetanse til å begynne på sykepleien.
Vi har nå veldig lyst til å prøve oss på nr 3.

I dag er det 29. september, og jeg er på dag 6 av syklusen. Det er 9 dager til eggløsningen, 8. oktober, og 22 dager til en graviditetstest kan være positiv.

Mine sykluser
Første dag i siste menstruasjon: 24.09.2010Min fruktbare periode: 05.10.2010 - 10.10.2010 Eggløsningen finner sted: 08.10.2010Termin: 03.07.2011

[:)][:)][:)]

Idag er det bare helskjønt vær ute[:)]
Begge jentene var i toppform idag og gledet seg til å dra i barnehagen. De begynte i ny barnehage i August. Gårdsbarnehage! Det angrer jeg ikke på for de stor koser seg med alle dyrene og det å være ute det meste av dagen. Den minste er temmelig sliten når hun kommer hjem.
Idag sitter jeg og leser naturfag. Jeg er ikke den mest tålmodige, og det er veldig lett og "finne på" andre ting en kan gjøre, istede for å sitte å lese! Skjerpe meg!

Hei Lunde86!

Gratulerer med dagbok!! Og ikke minst gratulerer som fru[:D]
Skal bli gøy å følge deg!![:)]

Takk for det[:D]
Vi har valgt å ikke si til noen at vi prøver, så det er jo greit å kunne ha noen å snakke med. Virker som en super gjeng her inne[:)]

Det er der så absolutt!! Og ikke minst så er det ikke noe som heter "dumme spørsmål"![;)]

Håper spira sitter allerede denne ppen!![:D]
Hvor lang tid tok det med jentene dine da?

Veldig greit å kunne spørre om "pinlige spm" uten å føle seg dum....Hehe[:D]
Vet du at begge jentene var faktisk ikke planlagt. Vi har bare tatt det som det kommer egentlig. Men etter siste nå har jeg gått på p- piller. Så sluttet med dem i førsten av September tror jeg det var. Så nå er det bare å gå og vente da... Hvor lenge har dere prøvd?

Da var denne skoledagen over. Trene en halvtimes tid før jeg hopper i dusjen[:)]
Så bærer det av gårde til barnehagen får å hente gulla mine. I helgen blir det bursdagsfeiring til minsten, og om en uke til snart skolejenta mi[:D] Hun gleder seg så utrolig mye til å begynne på skolen, og ikke minst for å miste en tann?! hehe....

ORIGINAL: Lunde86

Veldig greit å kunne spørre om "pinlige spm" uten å føle seg dum....Hehe[:D]
Vet du at begge jentene var faktisk ikke planlagt. Vi har bare tatt det som det kommer egentlig. Men etter siste nå har jeg gått på p- piller. Så sluttet med dem i førsten av September tror jeg det var. Så nå er det bare å gå og vente da... Hvor lenge har dere prøvd?

Vi har ikke begynt helt enda vi.... Jeg har slutta på nuvaring, men kjære er i Afrika dette halvåret for å begynne på masteroppgaven sin så da er det litt vanskelig[;)] Men han kommer hjem i desember og da begynner prøvingen også[:D]
Håper spira deres sitter snart da!![:D][:D]

Ja, da forstår jeg at det kan bli litt vanskelig...
Håper spira sitter ja[:D] Blir jo helt tulletet av å gå og vente. hehe

Idag hadde jeg ikke mye lyst til å stå opp. Tror jeg trykket på slumre på telefonen min 4 ganger eller noe[&:]
Også er jeg ille tett i nesa!!![:'(] Vil ikke bli forkjøla, men jeg har vel ingen valg siden alle andre i huset går og snufser. hehe.
Idag skal jeg lage muffins og kanelboller som vi skal ha på søndag. Feirer da 2 års dag[:D] Herregud og fort det har gått. Synes ikke det er lenge siden jeg våknet og hadde rier. De vokser seg fort store! Ellers så har mannen min akkurat vært innom en tur her[8D] Vi må jo øve!!!!

Da var det helgen[:)] Til neste uke har jeg EL....Moro!!!!!
Idag har jeg vært å leid film. Last song heter den. Jeg og mannen min var å så den på kino for en stund siden. Sååååå fin!![:D]

God helg til alle sammen:)

I dag er det 2. oktober, og jeg er på dag 9 av syklusen. Det er 6 dager til eggløsningen, 8. oktober, og 19 dager til en graviditetstest kan være positiv[:D] krysser fingrene for at lille spira skal sitte[:D]
Idag får eldste mor besøk av en venninde. Skal sove over til i morgen. Så her hjemme blir det liv idag. Moro det!

Jeg har vært litt sånn små rar i magen idag, litt sånn verking på en måte[&:] Hmmmmm.....

Så koselig dagbok du har! Gleder meg til å følge med i den[:)] Håper det blir en flott bursdag i morgen[:D]

Tusen takk for det[:D]
Blir moro med 2 års bursdag, kaker og gele[:)]

Idag var det trist og grått vær gett! MEN, det gjør jo ingenting[:D] Vi skal straks feire bursdag her.... Det blir moro!
Jeg er fremdelses rar i både mage og rygg. Det verker litt igrunn. Jeg skal ikke ha tr før om 18 dager sånn ca. Noen som har noen forslag til hva dette kan være? [&:]Har el neste fredag tror jeg.... Rare greier....

Takk[:D]
Bursdagsfeiringen var vellykket! To slitne og trøtte jenter ikveld. Minsten sovnet med en gang kl 18.00....
Nå skal jeg og mannen min spise pizza og se film[:D]

Idag har jeg vært hos en venninde som er super flink til å sy. Siden begge jentene har bursdag denne uken skulle jeg få være med å lage kjoler til dem....[:D] Kjempesøte kjoler!!!!
Har hatt familien på besøk idag, feiret bursdagen til begge jentene[:)]
I følge bv så skal jeg ha el til fredagen[8D] Venter og venter....

Jeg lurer på en ting.... I følge bv skal jeg ha el om tre dager. Jeg har de siste fire dagene hatt murringer i ryggen hele dagen, og små øm/rar nederst i magen. Når jeg og min kjære har "koset" har vi måttet ta det veldig med ro, pga at jeg er så øm inni der ( sorry detaljer), men er det noen som har opplevd det samme? Blir litt sånn små bekymret[&:]

Idag var det tungt å stå opp[:'(]
Ville helst bare ligge rett ut hele dagen, men blir så slappfisk av det... Hehe....
Nå har jeg akkurat laget gele og skal snart igang med noen muffins. Otheliee blir 5 år i morgen og skal ha selskap her. Selvfølgelig prinsesse selskap da! Ellers så er nervene i boks, jeg skal nemlig ha eksamen i historie og naturfag i slutten av november begynnelsen av desember. Føler egentlig ikke at jeg er klar for det ennå men. Vi får se....

Back
Topp