Dagbokbrev fra et hjerte :)

Hvor fantastisk er det og være gravid i dag ?

  • Helt utrolig fantastisk flott faktisk!

    Votes: 0 0,0%
  • Like fantastisk som jeg ser ut i disse mammaklærne

    Votes: 1 100,0%
  • LIke fantastisk som svett gulost på tørr brødskive

    Votes: 0 0,0%
  • Det er fantastisk at du tørr spørre, og du bør være glad du springer fortere en meg nå !

    Votes: 0 0,0%

  • Antall som har svart
    1
  • Avstemningen er avsluttet .
Hvorfor ekstra ul? Vekstkontroll?
Hadde veldig lyst til det da. Og så har bildene fra første UL blitt borte :( pluss at jeg vil føle meg roligere på at alt er bra( det var det jeg sa til legen) :) To ultralyder synes jeg er ganske rimelig i løpet av et svangerskap ....
 
Frekk fredag for herr og fru freidig ....:p

Jepp, jeg har ofte kjent i løpet av svangerskapet at tar du i meg nå så skriker jeg. Spesielt hvis det er vondt er det bare ikke aktuelt med kos. Idag var ikke en slik dag :) Var jo lys våken i fem tiden på morningen og av en eller annen grunn var det fryktelig fristende med litt kos. :rolleyes:

Ifølge min kjære er det en superb måte og starte dagen på og jeg må si meg enig. Og hvile i hans armer etterpå er utrolig sjønt. Jeg vet ikke m sex er bedre nå, det har igrunn alltid vert bra. Men hverfall har jeg aldrig hatt så følsomme bryster. Nå sjønner jeg liksom at de er erogene soner på en helt annen måte en før. ;)

Hvor lenge dette varer er høyst usikkert da. Dette er nok neppe siste akt i 2014 men man vet jo aldrig. Best og benytte muligheten når en kan tenker jeg. Tror ikke baby har noe vondt av det heller. Det er jo en bekreftelse på at vi elsker hverandre og har et sterkt bånd oss imellom.Tenker litt sånn at er det bra for oss så er det bra for baby i magen også. :)

Ellers mekker jeg julegaver ja minst en lue til dagen. Et lite utvalg får findlandshetter lol. Noen får også kort med UL bilde pluss to barnegaver (mitt tantebarn og hans sønn på 10 år) og det folkens er alt fra oss i år. Jeg synes det er fint og strikke, blir liksom litt sjel i gaven. Men jeg klarer ikke mer en en lue til dagen. Største minus er at jeg blir sittende i en litt ensidig stilling og så blir jeg liksom litt hekta på og komme bare enda litt lenger før jeg pauser ja og sånn blir en støl av gitt...

Imorgen biler vi tilbake til min fødeby der snøen allerede har lagt seg i rikt monn. Kjenner jeg gleder meg som en unge jeg som ikke har sett fnugg av snø i år.

:) Kos dere masse i helgen,;) det angrer en aldrig på (selv om en knappt nok kan gå etterpå):p - heioghå
 
Hadde veldig lyst til det da. Og så har bildene fra første UL blitt borte :( pluss at jeg vil føle meg roligere på at alt er bra( det var det jeg sa til legen) :) To ultralyder synes jeg er ganske rimelig i løpet av et svangerskap ....
Her er ikke sjans å få uten det er no grunn til bekymring :/
 
Hehe, sjønner. Bekymre seg uten grunn ER jo hva gravide gjør lol. VInkla det sånn at jeg hadde følt meg roligere om jeg hadde sett at alt var som det skulle :) Ingen grunn og være såå restriktive med dette etter mitt sjønn. Men det er jo litt stråling så to holderr nok for meg :)
 
Lørdag kommer før snødag ....:rolleyes:

Idag skulle vi "hjemm" og kikke på snøen og fikse på båt. Men da vi biler tilbake igjen følger jaggu meg snøen etter gitt.:p Det betyr at vi kan skrive første dag med snø 13 Desember 2014. Men nå er jeg stuptrøtt altså....kjenner godt at flere timers biling er ensbetydende med følelsen av og bli mørbanka.

Så kort og godt ha en fin helg så håper jeg dere alle får snø før jul !
 
Søndags surr:mad:

Æsj, idag ble litt off mest fordi jeg har slitt litt med den regnbuefargede finlandshetten, :(partiet over øynene blir ikke bra. Jeg rekker opp for n'te gang og føler jeg har kastet vekk en hel dag. Strikking tar TID ass,o_O jeg kunne julevasket hele huset på den tiden jeg har kastet bort på den Hel.579374vetes finnlandshetta ....
SOver godt for tiden, halsbrann er sånn enten eller idag var det myee BLÆH! :confused:
 
Mandag og liste mani :) :excited001

Leggetid i går var IKKE gøy...:(.. Jeg begynnte *nesten* å lure på om noe var iferd meg og skje. Men er "bare" i uke 31. MEN altså, det var bare utrolig vondt i mage og halsbrann mm.:confused: Som også gikk litt over i rygg og bein. Sover godt når jeg først sover, våkner i 8 tiden, diller litt i huset og legger meg igjen, sover mer....zzzz zen himmel.

MEN o_O litt sjerpings idag, vi er allerede i uke 31!!!, vi setter opp lister over hva vi har og ikke har. (Og det er en del, vi ikke har.) Takk og lov for facebook og FINN ! ser for meg at det var litt værre før og samenligne priser og by på ting men da gikk vel det meste i arv også....

Men om jeg trenger bæresjal til 800 kr spørs ;) trur det elastiske til 200 fungerer bra. Og om du har kjøpt bilsete til 3900 kroner så er nok ikke jeg den rette til og overta. Da overstiger verdien på bilsete bilen vår ;)
Mye gir jeg litt f... i blant annet bilbelte for gravide. Gravidesengepute ( rullet sammen en dyne) Mammaklær ( Kjøper nyydelige tunikaer som jeg kan ha i mange år etterpå og føler meg som en dronning i.

Men det monner så lite, det er fremdeles 1000 ting som bare må på plass. Noe kan vi kansje gi til gjenbruk eller selge etterpå men det er vel også slik at en ikke kommer utenom utgiftene som hører med til og bli foreldre.

Har dere tips og dele så lytter jeg kr & øre. :)
 
Tirsdag tidspress og terging for to tyrer :mad:


Sover bra ,men drømmer mye....vi er tidlig ute og farter for å få bilsete i hus. Kjenner meg fin i formen men kjøringen er mildt sagt ikke min favoritt ting, litt bårstopp og skarp sving og halsbrann og kvalme står til panneluggen. Vi er nok litt seine og stressa og trøtte da blir det hakkete kjøring og furtende kjerring så det holder. Men artig og se hvordan vi reagerer når alt er litt ampert. Vi må jo bli kjent med de sidene også.
Men vi fikk da fikset det meste og enda litt til selv om min sambo har en geriljakrigers hvilepuls på kjøpesenteret. Jeg klarer og gå innom bodyshop uten og kjøpe noe et lite julemirakel der også.

Utpå kvelden blir det værre.:confused:... det må være falske rier og kynnere trur jeg. Full gymnastikk time på den lille i magen i tilegg så er det bare og holde seg fast. Kjenner at det nok er opptakter til det som vil komme i Februar ja. Noen som såg NRK meldte om mange fortidligfødte Februarbarn som hadde kommet i klynger uten at de helt visste hvorfor. Det kunne vært meg tenker jeg og er utrolig glad for at jeg ikke må tilbringe julen på en prematuravdeling. :)

Men dagens høydepunkt er verdt og lide litt for. En ny bringebæris med sjokoladepletter som smaker himmelsk. Hands down den beste isen jeg har smakt på år og dag:p.
 
Onsdag og off som du stinker ! :sick009

Dette med lukt har ærlig talt ikke plagd meg mye i svangerskapet. Men jeg er ikke en sensitiv person når det kommer til sånt. Jeg hadde faktisk deltidsjobb i et grishus men nok om det. Idag virker det som om alt terger min irritable nese og er det ikke nesa så er det de sensitive ørene mine.
Kilden for irritasjonen har stort sett vert vår lille hund. Som på et merkelig vis bare har begynnt og stinke, hun måtte dusje men det hjalp bare så alt for lite. Også vil hun ligge i sofaen rett under nesen min i tilegg da. Hennes uvane med og slikke seg hele veien har også gått meg på nervene. Det er bare utrolig irriterende med de slurpe slikke lydene så nær mine sensitive ører. Jeg liker ikke og være irritert, det er ikke meg og sende ut slike vibber. Jeg synes samtidig synd på henne. HUn er jo så sårbar gammel og har hatt et tøft liv. Ingenting av dette er hennes feil...:(
Men off som hun stinker! håper dette er et symptom på svangerskapet som går over relativt fort. Hverfall før selvtilitten hennes får seg en knekk av min avversjon. Idag har det også gått opp for meg hvor mye vi nærmer oss jul det er 17 desember allerede. Jeg diller j rundt i huset men nå må jeg snart begynne på julestria trappevask og tepperens. Kansje noen julekaker også da, litt kan en vel rekke på en uke om en bare får sving på kluter og gryter.

Fysisk sett går det greit, en del halsbrann men ikke for ille. Mye aktivitet på lille Birk men ikke ubehagelig egentlig.
Det er akkurat som nedpresset er blitt en del større. Som om noen har sparket meg i skrittet eller noe sånt. Og jeg kan skimte en svakt mørk stripe fra navlen og ned som visstnok er ganske vanelig. :p

Ha en velduftende aften ;)





FYI : Bringebærisen har ikke bare sjokoladepletter, men sjokoladeplettene er fyllt med bringebær WOAH !
 
Blæh.:sick006..blir plutselig skammkvalm på morgenkvisten.:( Rekker faktisk ikke inn på badet men spyr i gangen!. Lurer på om det var den grønne teen jeg varmet opp fra igår? Pleier og drikke varmt sitronvann men idag hadde vi ikke sitron. LIKER IKKE og spy særlig ikke magesyre ...huttetu !

Idag var dagen jeg skulle gjøre alt praktisk som jeg kviet meg for. Enkle ting egentlig..... men ting som bare blir utsatt. Det begynner strålende med fin form på morningen, men så kommer altså uhumskhetene og tar all piff fra meg. Nå vil jeg aller helst bare legge meg igjen. :( dette har aldrig skjedd før i svangerskapet, krysser fingrene for at det var den grønne teens feil
 
Torsdag jubel og fortvilelse og litt innimellom....


Dagen begynnte som nevnt ikke så bra....men litt soving fikser det meste.Gud jeg er glad ffor at jeg sover godt ,det er liksom den magiske pillen som gjør kroppen myk og sinnet lett. Aner ikke hvrdan jeg skal klare meg uten men krysser fingrene for at det går i arv, det med godt sovehjerte.

Julestria har starta for fullt med planlegging av julebakst og nedvasking av kjøkken samt en del klesvask og styr. Det føles utrolig bra at dagen ikke kræsjet totalt fra begynnelsen av. (Jubel)

Imorgen skal min søte snille samboer fylle huset med lukten av julekaker og det får meg til og føle meg akkurat passe bortsjemt. Jeg skal fortsette på den ikke like hyggelige oppgaven med og få stueteppet pent og nyrenset.


Strikke prsjektet går sakte men sikkert fremover og jeg tenker jeg får til to luer til før jul. Det passer bra...da tar jeg en liten pause før jeg begynner og strikke babysokker.

Masse aktivitet i magen men veldig lite halsbrann etter at jeg stod opp for andre gang har jeg heller ikke vært kvalm.
Men nå er det leggetid Ole Lukkøye kaller og jeg er ikke vanskelig og be :)
 
Sovnet raskt men våknet mitt på natta av INSANE halsbrann...aldrig opplevd noe lignende for det var som om babyen ville fødes gjennom spiserøret ugh. Heldigvis var min kjære våken og mixet syrenøytraliserende og trøstet.
Finest var det at han fortalte grøsserhistorier og underholdte etter beste evne. Fikk i det minse noe annet og tenke på
Etterhvert sovnet vi begge og godt var det.


Min kjære har bakt noe han kaller en to tre julekaker og pepperkaker, usikker på om han ikke tok en tre to en men pepperkakene ble hvertfall supre. Julestria går med snegletempo og det blir neppe noen overdreven rydding denne jula. Men ryddig nok til og bli koselig skal det vel bli.

Idag har strømmen gått 3 -4 ganger og det har lynt og tordnet i ett bankende. Rart jeg er ikke vandt med det der jeg kommer fra i desember i det hele tatt. Litt spennende er det jo... koselig kan det også bli, men jeg foretrekker nå alikevel elektrisitet i omløp rundt meg.

Idag fikk vi bæresjal, jeg har ikke fått studert det så nøye, men ser jo litt komplisert ut alle disse knytte versjonene men men det får jeg sikkert dreisen på med litt trening.
 
Fredag 21 desember fikk jeg oppfyllt et av mine største ønsker...symaskin :) Jepp, nissen kom tidlig i år folkens...


Og jeg fant ut hvorfor den Bringebær isen Diplomis var så ufattelig god....den koster visst rundt 70 kroner (!)

Julehandelen er stort sett i boks alt som gjenstår er en gave til mitt tantebarn og noe av Julematen så er vi done.
Her er det ikke kommet snø kun et lite dryss med hagel som er hvitt og ligner litt. Blir rart uten snø til jul. Der jeg kommer fra har den allerede lagT seg masse snø. Jeg har forresten kommet til at Stjernesludd av Dum dum boys e min favoritt julesang men at Jingle bell rock er den mest catchy.

Bruktbua her vi bor var virkelig verdt et besøk, symaskin laminatmaskin juletrelys og fot samt duker og bøker og diverse til 300 kroner får meg til å smile fra øre til øre. Jeg har ønsket meg en symaskin i ti år og NÅ endelig...yeay!!

Ikke alle har det like kult i jula, kjenner flere som f .eks ikke har råd til og reise hjem. Fremmedarbeidere på kjipe hybler og ensomme mennesker forøverig. Så jeg prøver og legge inn litt ekstra julebesøk til de jeg vet sliter jeg kan nok ikke fikse alt.... men noe kan vi alle gjøre for og løfte helligdagene litt for vår neste.

Graviditeten går sin gang med tilstrekkelig energi, relativt lite kvalme og halsbrann. Jeg er ikke så lett på foten og orker ikke noe maraton akkurat men ellers fin. Leste litt om graviditet idag og mimret tilbake til begynnelsen da magen ikke syntes men jeg ikke klarte om komme meg opp av senga, jeg var bare usigelig trøtt og alt var et ork fra ende til annen. Dårlig samvittighet fordi det var såvidt jeg mestret hverdagen. Men nå trenger faktisk ikke hvile middag( det er jo sjønt) men ikke et must. Humøret er myye bedre om jeg kan være litt irritabel så er det ingenting mot den tomhetsfølelsen jeg hadde før uke 12, det var som å være deprimert ikke trist bare tomm og uten gnist. Så utrolig glad for at det gikk over. Nå er det tydelige fysiske ting som er mye lettere og håndtere og fordi det synes ganske godt tar de rundt mer hensyn også.

Imorgen blir det mekking av julepynt og rydding så får det bli jul her også- ja så var det det magebilde da. Jeg må ta meg litt sammen der. Har faktisk ingen magebilder til nå, utsetter det bare av en eller annen grunn. Ikke for det, syns magen er fin jeg. Men tanker at det kan jeg vel gjøre imorgen. Så hvis jeg lover dere ett magebilde så er det motivasjon for å gjøre noe jeg sikkert setter pris på senere når vi tenker tilbake på denne tiden.

Natta fine frøkner som skaper hele verden :)
 
Denne siste søndag før jul... gikk helt i vasken ;)

Men god felles innsats er vi ganske nær målstreken :) Koseligst var det å kværne mandler til marsiapan. Lukten i huset av pepperkaker. Da vi fant ut at kattungen var gutt IKKE jente, (men skal fremdeles hete Zelda da :)

Stort sett fin form idag. Det er klart ikke alt som er like lett, f eks vask av dusjkabinett og støvsuging under sofa osv men bare litt fysisk vondt når bekkenet låser seg og lyner smerte. Men jeg er fornøyd med formen, det er ikke gæli dette.

Ingen magebilder - :( men altså ,det var ikke dagen for og posere for kamera, jeg kom meg aldrig utav flanellpysj buksa og det siste jeg tenkte på var bilder til album facebook eller forum. Men kaaansje imorgen for da skal vi bile til heimbygda der det er snø og julestemning.

Masse kynnere idag og en sjelden gang noen sinnsyke harde poke i underlivet som setter forskrekkelse i fruen. Hva er dette for noe nytt?

Rart at det blir "bare" oss til jul - men fint og. Liksom ikke noe uggent eller stivt bare kos og ro. Jepp, blir jo første og siste gang uansett med bare oss to så hvorfor ikke bare nyte det skamløst i lange drag. :) Og vi lager jo Jul! med småkaker marsipan hjemmesnekka gaver juletre og hjemmesnekka pynt. Det blir ikke joggebukse og grandis på julekvelden heller selv om det er bare oss to. Og nå får vi jo funnet ut hvordan vi som familie vil ha det i jula istede for bare og være veloppdragne gjester. Føler faktisk at det er mindre stress og lage til sjøl en og være rundt noen som stresser og beordrer en rundt med sure miner. Nei takk ...

Imorgen håper jeg og få juletreet inn i huset, da blir det VIRKELIG førjulsstemning !


:) natti
 
Mandag mil etter mil...

Hyggelig og se familie og venner men altså - det blir siste gang vi drar på langtur mens jeg er gravid. Mange timer i bil er noe av det mest triggende jeg vet om. Og det virker som barnet i magen tar helt av med aktivitet etterpå. Kynnere og spark kommer tettere en haggel godt å vite at det ikke betyr fødsel men dog.....

Snakket med min søster som beskrev sin fødsel som fast and fourious ....synes fort høres bra ut, men kansje ikke så fort at en revner grøss. Mormor likte navnet Birk men kansje ikke Balder så da blir det nok Birk foreløpig hverfall. Noe kan jo alltids dukke om men jeg blir mer og mer vant til Birk :)

En sjenerøs slektning har gitt oss en økonomisk håndsutrekning noe som ikke er feil i disse dager. Ikke det at vi sliter men det er flere utgifter når en skal ha til jul og nyfødt omtrent på samme tid.

Oldefar er litt pjusk og jeg tar megsjøl i og krysse fingrene for at barnet mitt og han hverfall får sjangs til og møtes sånn er det og få barn i 30 årene en er heldig hvis det finnes noen besteforeldre i det hele tatt.

Hele dagen gikk med til biling og kaffibesøk jeg kjenner meg fornøyd men utslitt - utrooolig herlig og komme hjem jeg er så glad for flokken min og det koselige lille huset. Kansje er det ikke det "fineste" men hyggeligere skal du lete lenge etter. Nå gleder jeg meg masse til og feire jul med mine gullgutter og godjenter - ingen plass jeg heller vil være..

Dyna kaller og jeg kan ikke annet en og si God Natt peeps :)
 
Fyttikatta..... for en fæl følelse av og føde via spiserøret...Blæh ! jeg har aldrig kjent halsbrann som dette ( grøss.) Den dagslange bilturen fikk konsekvenser gitt. Ble ikke noe bra resten av natta og neste morgen er sånn på vippen. Nå er det bare og prøve og finne formen i løpet av dagen så julaften blir litt mer lystig.
 
Lille julaften med lite tiltakslyst...

På en måte har formen stabilisert seg litt under gjennomsnittet og den begredelige halssbrannen er borte. Men dagen ble litt annerledes en planlagt, da vi begge var sirup i rompa og jeg i tilegg var uggen. Det er jo bare finpussen som mangler og juletreet da. Det skulle etter regelen vært oppe og pyntet nå. Men noen større krise blir det ikke at treet kommer opp imorgen. Av alle ting, fikk jeg laget noen facebook julekort som ikke ble så verst og min kjære har handlet og underholdt sin sønn med pc spill og meg med improvisert dans og hoftevrikking. :)

En veninne har faktisk termin på julaften, er superspent på hvordan det går med henne. Selv om jeg kjenner meg passe klar til og ikke vær høygravid lenger er jeg glad det sansyneligvis ikke sjer noe på selve julaften. Den kan jesusbarnet ha for seg sjøl for min del.

Tenk imorgen er det julaften.....ønsker dere en herlig natt i magiske drømmeland modergudinner :) God Jul !
 
Lørdag 28.12.2014 , 33 uker og 3 dager gravid

Jepp, ikke at Julen er over.... meeeen nå står nyttår for døren og etter det ser vi frem til baby i Februar så ingen vits og se bakover heller. Nå er det noen dager siden jeg har skrevet i dagboka og det kjennes litt tungt og begynne igjen.Men hvis jeg ikke bare begynner så er det fort gjort og miste tråen helt.

Julen ble fin over all forventning men også ganske ordinær i og med at det bare var oss to. Men det var jeg også innimellom innmari glad for iogmed at formen svinger mer de to siste ukene en den har gjort før. Av julegaver så var det de hjemmelagde og de økonomiske håndrekningene som ble årets høydepunkter. Jeg har noen skytsengler i julen som sørger for at jeg ikke går så mye i minus og det er veldig behagelig.

Jeg blir så innmari dårlig hvis jeg spiser for mye - og det rare er at det kan gå ganske lang tid før jeg merker det. Plutselig vil maten liksom opp igjen og så blir magen vond og halsbrann er også mer sansynelig og da kan det være vondt å sove eller sitte behagelig. Og i julen er det jo ekstra stor sannsynelighet for og tøye strikken med all den himmelske maten og godteriet som presenteres av verdens mest sjarmerende kokk.
Også strikking må utøves med måte det er rett og slett viktig og røre nok på seg men ikke slite seg ut heller. Sovinga går greit ,hvis spising og aktivitet er balansert. Jeg føler jeg har nok energi og sover sjelden middagslur. Det er rett og slett tilpaset fysisk aktivitet og mat som er løsningen.

Men jeg har litt dilla på og strikke for tiden, et babysett med lue votter og sokker i huskypels av alle ting.Jeg synes det blir virkelig fint og unikt.

Ei veninne er like gravid som meg, hun meddeler at hun også sliter litt med form og humør om dagen. En er rett og slett ganske tung blitt.... 85 prosent av graviditeten er over, så ikke rart vi er litt mørbanka og treige .

Ellers så er nytelsen for tiden virkelig kuldegrader og ordentlig snø. Det skal visst ikke vare så imorgen vil jeg ta litt bilder og gå litt tur. Kong vinter er fantastisk og magisk og jeg har alltid satt utrolig pris på vinter. Alle årstidene har en vakker sjel og viser meg noe uerstattelig ved det og leve. Jeg kan ikke si hva jeg liker mest. Men minst liker jeg den grå og ofte sure tiden før våren tar tak. Snøen har trekkt seg tilbake og jorden er sleip og våt det regner og er verken fugl eller fisk. I fjord varte det så lenge at jeg ble syk. Hvis det blir sånn i år også så bestiller vi flybilett sørover basta. Men nå altså er vinteren kommet på ordentlig og det føles utrolig riktig.

Godd natt hattifnatter... :)
 
Mjaha...hvirdan var formelen nå igjen? riktig mat pluss riktig aktivitet er lik riktig søvn? . Ja det vil si a+b = C men bortsett fra når c kommer før d. Arg...jeg gir opp. Formelen kan bli så riktig den vil ,klart det hjelper og gjøre alt i balanse ,men det er bare og innse at det er ikke sikkert en sover behagelig alikevel. Det kan alikevel være en sånn natt, igår var en slik natt. Det rare er at det ikke var kjempevondt heller.
Bare kjipt nok til at og bli liggende var et dårlig alternativ - det har noe med størrelsen på magen og gjøre....den må ha blitt en del større siste uka....pluss at den kan bli hard lenge om gangen. Mest det siste tror jeg.

Mye romantikk er det ikke i lufta heller - blir bare ikke kos når ting er vonde da er det best med slengkyss og dulling a la lag meg en kopp te og noe søtt.Og så må du ta undertrykking av mitt kjønn gjennom historien alvorlig når du ser at jeg får en dyp fure mellom øyenbrynene og har sluttet og le for en stund tibake.

Innland Broadwalk is an architectural feature that streches from point x New york Waterline to point y Ellis island ajecent. Possibly ending in an underwater aula and X above.

Twenty somthing walls made of x thick glass , some parts in floors is an experiance in lesure and architecture a social connection point for private and bussiness meetings of all sorts. Invetions are displayed and art is presented for the audience of New York demanding high end audience

Streching about x miles across the water the main feature of the the star of the show is of course New York itself. CUliminating in the end where the full view of the skyline waterfront is beutifully presented for all visitors to take in.

Waterfront X safety and security check point state of the art as risk of terror attac a attractive target suspected from day one concious of the message therefore chose to display not only western but a global range of exibits in museum Hall. The Holy Boks display the whrighting of the major religions blessed by it's representatives much controversy but also an aura of a collective body of spirit although undeniably western type architecture.

The exact figures og increased tourism to NYC is unknown up front. But no doubt IB is now the main attraction is NY since it is the most beutifull view of the city rivaling Empire State Building where some of the novelty has worn off.
Movies concerts and society parties and oopening that was the most sought after ticket invite of the season.

Situated on the Hudson River dark murky waters (dead bodys)

Mafia

* Book
* tv she series


Economic climate


2019 -

D
 
Back
Topp