Dagbok - alle gode ting er 3?

Så utrolig spennende :) :) :) Å som jeg håper at de stiger fint til i morgen :) :) :)
Gleder meg masse til å se, og gratulerer så mye med streken :) :) :)
 
Så utrolig spennende :) :) :) Å som jeg håper at de stiger fint til i morgen :) :) :)
Gleder meg masse til å se, og gratulerer så mye med streken :) :) :)
Er så glad på dine vegne, skjønne deg!!:happy093. Hurraaa!!:hello2
Åh, her er det spire ❤️ hvisker gratulerer og krysser fingrene for fin økning fremover!
Dette var utrolig spennende lesing! :eek: Det ER jo babystrek!! :wav Hipp hurra! Jeg drister meg til et gratulerer og en liten jubel med det samme :love7

Du tar sikkert i morgen tidlig også? :woot:
Jaaaaaaa!!!!!!:smiley-bounce016
Åååååååå!!! Jeg syns de er sterkere allerede! :Heartpink

Takk for alle lykkeønskninger og gode tanker :) :Heartred
Fantastisk herlig å ha en sånn heiagjeng!:blob8:blob9:blob6
Jeg tør ikke å innrømme helt for meg selv ennå at jeg kan være gravid, men det ryker minst et par tester i morgen og! Forhåpentligvis klarer jeg å slå meg til ro med det :)
 
Takk for alle lykkeønskninger og gode tanker :) :Heartred
Fantastisk herlig å ha en sånn heiagjeng!:blob8:blob9:blob6
Jeg tør ikke å innrømme helt for meg selv ennå at jeg kan være gravid, men det ryker minst et par tester i morgen og! Forhåpentligvis klarer jeg å slå meg til ro med det :)

Jeg gleder meg skikkelig til å sjekke her inne i morgen! :woot:
 
Herlighet så flott å se streker hos deg:woot::talk017:Heartred:Heartred:Heartred
Nå må lille spire altså bare klore seg fast og bli stor:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

(Min sterk så lik ut 12 dpo nå med siste ;))
 
13 dpo (3+6?)
Strekene ble ikke sterkere i dag. Hadde håpet på en ørliten fargeforskjell, men vil si testene var identiske. Er vel ikke stort annet å gjøre enn å vente til i morgen og håpe på øking!
 
Herlighet så flott å se streker hos deg:woot::talk017:Heartred:Heartred:Heartred
Nå må lille spire altså bare klore seg fast og bli stor:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

(Min sterk så lik ut 12 dpo nå med siste ;))
Jeg håper så virkelig at dette blir noe! Betryggende å lese at du også hadde svake tester, det gir meg litt håp:smiley-angelic001
 
13 dpo (3+6?)
Strekene ble ikke sterkere i dag. Hadde håpet på en ørliten fargeforskjell, men vil si testene var identiske. Er vel ikke stort annet å gjøre enn å vente til i morgen og håpe på øking!

Jeg har alltid hatt sterkere strek om ettermiddag/kveld i de tidlige dpo dagene. Lest om flere som opplever det.
Så jeg ville testa igjen i kveld ;):smiley-angelic001:Heartred
 
Jeg har alltid hatt sterkere strek om ettermiddag/kveld i de tidlige dpo dagene. Lest om flere som opplever det.
Så jeg ville testa igjen i kveld ;):smiley-angelic001:Heartred
Fulgte rådet ditt, og tok en til nå på formiddagen. Nå må jeg ut og kjøpe flere tester, for nå er jeg nesten tom :joyful:
 
Littegranne sterkere test på formiddagen:smiley-bounce012Nå gikk håpet litt opp igjen, etter en litt kjip morgen. Har tatt 9 tester de siste dagene, og har kun 1 igjen, så nå må jeg kjøpe flere!
IMG_20201114_123044819.jpg
 
Nå er det hvertfall tydelig strek. Har hørt det ikke er stor forskjell på tidlig og vanlig babyplan, så du bør gå strek på det meste av tester nå ❤️
 
13 dpo (3+6?)
Strekene ble ikke sterkere i dag. Hadde håpet på en ørliten fargeforskjell, men vil si testene var identiske. Er vel ikke stort annet å gjøre enn å vente til i morgen og håpe på øking!
Mine tester økte ikke før på ettermiddagen. 9 dpo var testen negativ, men 9 dpo kveld var det svak strek... Håpet er ikke ute <3
 
Nå er det hvertfall tydelig strek. Har hørt det ikke er stor forskjell på tidlig og vanlig babyplan, så du bør gå strek på det meste av tester nå ❤️
Det røk en rfsu-test nå i sted :D Her fikk jeg lik strek som med tidligtestene, så det er definitivt noe på gang her hos meg:Heartpink
 
Mine tester økte ikke før på ettermiddagen. 9 dpo var testen negativ, men 9 dpo kveld var det svak strek... Håpet er ikke ute <3
Ettermiddagstesten min var faktisk sterkere enn morgentesten i dag :eek: Kanskje det er håp om veldig tydelig strek i morgen, nå :)
 
Åååå her er det jo en liten spire! Med til og med tydelig stigning syns jeg:Heartpink
Veldig spennende å følge med:Heartpink
 
Ettermiddagstesten min var faktisk sterkere enn morgentesten i dag :eek: Kanskje det er håp om veldig tydelig strek i morgen, nå :)
Mine ble ikke veldig tydelig dagen etter.. Jeg forventet det men ble skuffet dag etter dag... Men så klar stigning hver ettermiddag :)
 
Åh så spennende!!! Krysser alt for at strekene blir sterkere og sterkere!
 
Ettermiddagstesten min var faktisk sterkere enn morgentesten i dag :eek: Kanskje det er håp om veldig tydelig strek i morgen, nå :)
Tipper digital slår ut i morgen! Og ville sikkert gjort det allerede i dag ❤️ Gratulerer du er gravid! ❤️
 
Back
Topp