Dagbok - alle gode ting er 3?

Åååå her er det jo en liten spire! Med til og med tydelig stigning syns jeg:Heartpink
Veldig spennende å følge med:Heartpink
Helt enig, nå er det plutselig blitt synlig stigning og :love2
 
Tipper digital slår ut i morgen! Og ville sikkert gjort det allerede i dag ❤️ Gratulerer du er gravid! ❤️
Jeg har en 2-pk med digitale liggende, men må teste med strimlene først i morgen. Det frister veldig å prøve med digital:p
 
Åh, så spennende! Hvordan har det gått i dag? :D
Fikk svak strek på rfsu-test (ikke tidligtest) i dag og, men strekene er veldig svake, altså! IKM i morgen, så håper det blir tydelige tester da. Hvis jeg ikke får sterkere steker, tror jeg at jeg ber om hcg-måling. Skal ta crinone fra positiv test, men må vite om dette er noe som utvikler seg.

Nye tester ryker i morgen tidlig :D
 
Fikk svak strek på rfsu-test (ikke tidligtest) i dag og, men strekene er veldig svake, altså! IKM i morgen, så håper det blir tydelige tester da. Hvis jeg ikke får sterkere steker, tror jeg at jeg ber om hcg-måling. Skal ta crinone fra positiv test, men må vite om dette er noe som utvikler seg.

Nye tester ryker i morgen tidlig :D
Du burde også ta test på ettermiddagen som jeg sa. Har vært null økning på meg på morgen urin og kvelds urin. Kun på ettermiddagen :)
 
14 dpo/IKM/4+0

Fin øking på testene i dag:)
Smalt til med en digital og, så nå er det ingen tvil lenger :D
IMG_20201115_091941871.jpg
 
Fikk svak strek på rfsu-test (ikke tidligtest) i dag og, men strekene er veldig svake, altså! IKM i morgen, så håper det blir tydelige tester da. Hvis jeg ikke får sterkere steker, tror jeg at jeg ber om hcg-måling. Skal ta crinone fra positiv test, men må vite om dette er noe som utvikler seg.

Nye tester ryker i morgen tidlig :D
Åh, håper veldig for deg! :smiley-angelic001
 
Fikk svak strek på rfsu-test (ikke tidligtest) i dag og, men strekene er veldig svake, altså! IKM i morgen, så håper det blir tydelige tester da. Hvis jeg ikke får sterkere steker, tror jeg at jeg ber om hcg-måling. Skal ta crinone fra positiv test, men må vite om dette er noe som utvikler seg.

Nye tester ryker i morgen tidlig :D
Åh, håper veldig for deg! :smiley-angelic001
 
Back
Topp