Daboken min

ninabjørke

Forelsket i forumet
Hei alle sammen![:)]
Jeg er ny her i forumet og dette er første innlegg i dagboken.
Har prøvd nå en liten stund. Sluttet med p-pillen i juli/august i fjor og hadde en spontanabort i september og en i november. Vet at dette er vanlig og at mange prøver i opptil ett år før de lykkes... Men ikke så lett å slappe av med det når man går å kjenner på symptomene som følger syklus hver mnd...[8|]
Har gått hos akupktør en liten stund også så nå går jeg bare å venter og ser om det skjer noe denne gangen[;)] Mensen har vært litt uregelmessig i det siste også så litt vanskelig å følge med men... Har tatt tempen siden siste mens og den hadde en merkbar stigning for ca halvannen uke siden. Kanskje det var en EL på gang da? hadde stigning i ca en uke før den gikk opp enda litt?? Det siste stigningen skjønte jeg ikke helt!
I alle fall... Venter i spenning men tør ikke ha så store forhåpninger Tar gjerne i mot råd og tips[:D]

Hei!
Jeg er også ny her og kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg hadde en spontanabort i oktober, det var kjempetrist....[:(] Har prøvd å bli gravid igjen siden det, men ingenting har skjedd, veldig frustrerende! Håper jeg er gravid denne måneden! Jeg prøvde eggløsningstest, det var veldig greit å slippe å lure på når eggløsningen er..du burde prøve![;)]

Hei igjen[:)]
Joda, har prøvd det også for en stund siden! Prøvde da også men null resultat... Får vel bare smøre seg med tålmodighet[;)] Har hatt en del "vondt" i magen de siste dagene... Det vil si jeg våknet natt til tirsdag med kjempevondt, stikkinger i magen liksom. Har gått over det verste men har fortsatt litt "rar følelse" i magen! Er vel mensen som kommer snart tenker jeg...

Jeg har også litt vondt i magen av og til....kjenner litt stikking og svake menssmerter...lurer veldig på hva det er! Blir bekymret for at det skal være noe galt..
Jeg fikk heller ikke noe positivt resultat på eggløsningstestene, men jeg brukte de opp altfor fort, begynte å ta de litt tidligere enn jeg skulle og tok 2 på en dag noen ganger fordi jeg syntes jeg kjente tegn til eggløsning, hehe[:D] Men skal prøve igjen neste syklus hvis jeg ikke er gravid nå.
Vi skal foressten teste på samme dag ser det ut som![:D]

Hei igjen!

Takk for hyggelig velkomst[:)] Godt å kunne dele tanker med andre som har vært og er i samme situasjon! Håper at vi en gang vil lykkes da siden det er et veldig stort ønske for mange!!
Nå skal jeg fortsette med bakingen min[;)] Prøver å få tiden til å gå med å gjøre andre ting. He, he...

Hei kat!
Så moro at vi skal teste på samme dag da
Er litt usikker på syklusen min enda jeg da så kanskje jeg venter litt med å teste også... Ellers så er det jo mulig at TR kommer før den tid også... Får vente å se! Er litt redd for å bli skuffet også jeg da.... Dvs. det blir jeg jo uansett hvis TR kommer men har testet tidlig en del ganger også har TR kommet dagen etterpå...

Hei igjen!
Kan noen fortelle meg hvordan dere finner de fine bildene dere har lagt til på innlegget deres? De med tekst på? Og hvordan lager dere sånne? Takk[:)]

Samme her..jeg blir like skuffet hver gang! Jeg får også alltid mensen dagen etter at jeg tester, rart det der!
Vi får bare krysse fingrene for at vi er gravide denne måneden! Og prøve å tenke på noe annet, det er jo da det ofte skjer!

GRATULERE MED DAGBOK!
(Håper det blir et kort og fruktbart opphold her på før svangerskapet![;)] Og at du hopper over i terminklubb ganske så snart...)

Hallo!
Så hyggelig velkomst da[:D] Det setter jeg pris på! Utrolig hyggelig å ha noe å kunne dele tanker og følelser med!
Vi får krysse fingre og tær og håpe på at noe positivt skjer snart[;)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Velkommen skal du være og masse lykke til framover[:)]

Tusen takk for det og det samme til deg[;)]

ORIGINAL: snuppis30

Får håpe at akupunkturen hjelper [:)] Jeg går på akupuntkur og det hjelper å stabilisere syklusene mine [:)]

Ja, får satse på det! Har stor tro på det også[:)] Skulle bare komme tilbake hvis det ikke lykkes denne gangen!

En dag nærmere testing.... eller ikke! Føler meg litt depp i dag[&o] Vet ikke helt hvorfor men er vel fordi så mange tanker surrer rundt i hodet! Håper så indelig at noe skal skje snart og går å kjenner etter på kroppen om det er noe der. Latterlig og til å bli gal av... Skjønner liksom ikke hvorfor det skal ta sånn tid???

Hei igjen!
Ny uke og snart testing? Blitt forkjøla også nå da! Huff[:'(] Håper det går over fort.
Kjedelig å være på jobb med rennenese[:)]

Huff og huff!
Tett i nesa og sår i halsen[:(] Men rolig på jobb i dag så da skal man vel ikke klage! Hatt en rar følelse i magen i det siste og vært litt småkvalm men er vel tanta som kommer snart tenker jeg... Sikkert litt dårlig form av snørra også[;)] Gleder meg til torsdag. Da skl vi hente oss en liten pus[:)] Da blir det fort andre ting å holde fokus på tenker jeg! Sikkert sunt for prøving det[;)]

Så heldig du er som skal få en liten pus, tror det er veldig bra for prøvingen og tenke på noe annet!
Håper du er kvalm fordi du er gravid da, det kan jo godt hende! Jeg er nok ikke gravid denne måneden..

Blir veldig koselig med en liten pus å ha på fanget og litt selskap når samboeren ikke er hjemme[;)] Skal dra tidlig i morgen så hele ettermiddagen i morgen går nok med på å kose med pus[:)]
Håper det går bra med deg kat... Skal krysse fingrene!!!

Så utrolig herlig pus [:D] 
Jeg har to stykker som merker min lengsel etter baby [;)] *Kos*kos*kos*

Ja, blir utrolig bra! Vant med katt fra jeg var liten så gleder meg veldig[:D]

Back
Topp