Daboken min

Nå er jeg skikkelig lei meg! Fått svar på hcg som er nedadgående[:o] Det betyr at jeg er i ferd med å spontanabortere igjen!!! Hva skjer med kroppen min?

Desverre så er det sånn ja! Hcg skal stige jevnt fram til uke 7-8 og når den er nedadgående så betyr det at det ikke er noe lenger...

Takk for hyggelig hilsen!
Ja, det går bra men er litt tungt. Er tredje gang jeg mister så det føles tungt og urettferdig[&o] Men håper jeg får utredning nå da etter hvert som kroppen kommer i orden igjen...

Neeiii....[:(] Huff...det var trist!![:(][:(] Regner med at det samme skjer med meg....

Hmmm... Siden jeg har fått beskjed om jeg er i ferd med å miste en gang til så går jeg da bare å venter på å begynne å blø. Vil bli ferdig med dette slik at jeg kan starte helt på nytt igjen! Ønsker også utredning nå siden dette er tredje gang. Håper så inderlig at det ordner seg snart....

Du får nok helt sikkert utreding nå! Legene er jo så flinke nå for tiden, så dette ordner seg nok skal du se! Du får ha masse lykke til! Jeg føler med deg!!!

Takk for det[:)] Det mest frustrerende er å ikke vite hvorfor liksom... Om man bare hadde fått et svar på det så hadde det vært mye lettere tror jeg!

Ja, det forstår jeg veldig godt! Jeg var til doktoren forrige fredag...han ville teste om jeg kunne ha PCO, siden jeg hadde så ustabile og lange sykluser. Men han trodde at de ustabile syklusene mine kom av at jeg hadde gått på p-piller...og det håper jeg virkelig er grunnen!

Hmmm... Virker bare mer og mer som om det å bruke p-pillen er litt skummelt! De sier at det ikke skal ha noen betydning men hører bare om fler og fler som sliter etter at de har sluttet med pillen... Jeg har også gått på pillen i mange år! Hmmm...

Ja, det er jo ikke så usannsynlig at det skal påvirke kroppen da...vi putter jo i oss hormon som ikke skulle vert der! Men forrige gang jeg blei gravid så gikk jeg på p-piller...typisk det...nå som jeg vil ha et barn til og slutter med p-piller blir jeg ikke gravid...kanskje jeg bare begynne igjen og se om jeg blir det da...hehe...neida... håper bare syklusen min er stabil igjen nå. Og at du finner ut hva som gjør at du mister, sånn at du kan forebygge det neste gang!!!!

Ja, vi får krysse fingre for stabile sykluser og at det ordner seg for snille jenter[;)]

Noen tanker på en søndag kveld[:)]

Sitter og tenker på masse rart... Var på sykehuset på fredag igjen da og fikk beskjed om at jeg var et lite mysterium?? Hcg hadde nemlig gått opp igjen! Merkelige greier! Legen hadde ikke vært borti lignende før... Enten så går hcg opp eller så går den ned liksom. Men i alle fall så trodde han ikke det var noe normalt svangerskap. Har dessuten blødd litt (gammelt blod). Skal tilbake i morgen til nye prøver og evnt en utskrapning. Tenker at hvis dette ikke er noe (som det mest sannsynlig ikke er) så vil jeg sette punktum slik at jeg kan starte på nytt! Vet at jeg får oppfølging også nå da vi snakket en del om dette. Det er godt å vite at man blir tatt vare på og at man blir tatt seriøst! Håper at jeg kan få utredning ganske snart og god hjelp[:)]

Ja, jeg håper også at du får uredining og den hjelpen du trenger for å få en spire![;)] Det var nå noe rart at hcg nivået hadde steget igjen da...kanskje en av de andre hcg-prøvene har vert feil. Kan vel skje at legene gjør feil også... Uansett, så ønsker jeg deg masse lykke til!!!! Håper du får en liten spire snart[;)]

Lykke til ninabo! Jeg tenker på deg og lurer på hvordan det går med deg! Hvis ikke det går denne gangen går det sikkert bra neste gang, da vet de nok hva som er problemet og kan gjøre noe med det! Prøv og tenk positivt - dette går bra![:)]

Takk for det[:)] Sitter hjemme og venter på at jeg skal på sykehuset nå, gruer meg litt! Men tenker at det mest sannsynlig blir en utskrapning i dag. Greit også siden de da kan sende inn en prøve for å se hva som evnt er feil. Også får jeg starte på nytt![;)]

Lykke til!!

Hei...hvordan går det med deg?

Hei!

Her igjen etter noen dager borte... Skedd mye på kort tid[:-]
For å gjøre en lang historie kort så har jeg hatt to operasjoner på kort tid (et døgn) og det endte med at jeg desverre måtte fjerne den ene egglederen min[:(] Hatt en XU og den høyre egglederen var ikke bra.
Tenker nå at det er bra det ble som det ble fordi det kunne gått mye verre men er tøft og grubler mye! Vet at mange har oppøvd verre ting enn meg men ikke så lett å ha fokus på det akkurat nå.
Håper bare den andre lederen min fungerer som den skal slik at en drøm går i oppfyllelse om ikke så alt for lenge!

Back
Topp