Daboken min

ORIGINAL: ninabo

Blir veldig koselig med en liten pus å ha på fanget og litt selskap når samboeren ikke er hjemme[;)] Skal dra tidlig i morgen så hele ettermiddagen i morgen går nok med på å kose med pus[:)]
Håper det går bra med deg kat... Skal krysse fingrene!!!

Å herremin noe så nydelig!! Vil også ha!

Så søt pus!!! Du er heldig!

Ja, da var første natt med pusen over[:)] Har gått veldig bra og ser ut som han trives her og koser seg! Jeg koser meg i alle fall veldig, hatt selskap av to puser i senga i natt[;)]

Takk det samme til dere[:D]

Ja, det er merkelige greier dette med å få symptomer på alt mulig uten at man er gravid!
(men det er jo lov å håpe)[;)]
Så du venter TR i dag, spennende å se om hun dukker opp da[;)] Har du testa eller?? Så spennende!!!!
Håper det sitter en spire hos deg!!!!!!

Har du testa nå??[;)]

Hei igjen[:)]
Nei, ikke testet enda og tror nok ikke jeg kommer til å gjøre det før over helgen heller hvis ikke TR kommer. Har bare fått det for meg at hvis jeg tester nå så kommer sikkert bare TR dagen etter... He, he[:D] Litt hysterisk! Men vi får se hva som skjer[;)]
Nå skal jeg få meg noen timers søvn før jeg skal på jobb igjen, har arbeidshelg. Fr igjen på mandag så det blir godt!

ØNSKER DERE ALLE EN KJEMPE FIN HELG!!!!!!!!!!

Hei igjen!
Ja, nå er det lenge siden jeg har vært her... Har vært litt mye styr i det siste og har ikke skrevet noe fordi jeg er usikker!
Testet positiv forrige søndag og var hos legen mandag og testet positivt der. Har hatt en del smerter i magen de siste dagene og var på sykehuset til blodprøver (Hcg total) og ultralyd på fredag. Er veldig redd for at det kan være graviditet utenfor livmoren... I alle fall derfor jeg skal ta nye blodprøver i morgen, fredag pluss ultralyd igjen fredag for å utelukke dette[&o] Kunne ikke se noe på siste ultralyd da det var for tidlig! Er veldig redd og tenker mye på dette... Håper så inderlig at det går bra!!!

Må man selv ta kontakt med akupunktør?
Vurderer å prøve akupunktur, ettersom forrige syklus var på 12 uker, og i morgen er det 11 uker siden, siste mens.. :S

[:)]Ja, det må du nok siden de er private:-) Anbefaler deg å gjøre det men kan være litt dyrt da! Lykke til

Ja, jeg tror jeg må gjøre det.. Vi vil jo så gjerne ha barn =)
Gifter oss i sommer, men vil ha januar/februar-barn.. Men om det blir det, får vi se på...

Hei ninabo!
Vi har visst mange ting til felles du og jeg......[:)]
Jeg har også hatt smerter i magen og er veldig usikker på om dette går bra.....[&:]
Jeg har også tatt blodprøver for å måle hcg....det har steget, heldigvis! Skal også ta tidlig ultralyd, venter på å få time...
Vi får håpe dette går bra for oss begge!

ORIGINAL: Kat_

Hei ninabo!
Vi har visst mange ting til felles du og jeg......[:)]
Jeg har også hatt smerter i magen og er veldig usikker på om dette går bra.....[&:]
Jeg har også tatt blodprøver for å måle hcg....det har steget, heldigvis! Skal også ta tidlig ultralyd, venter på å få time...
Vi får håpe dette går bra for oss begge!

Ja, det får vi virkelig håpe! Har du vondt midt i magen eller på siden da? Jeg har vondt fra midten og utover til høyre siden... Ikke så vondt nå lenger men kjenner at det er noe der... Får bare vente å se[:)] Krysser fingre!

ORIGINAL: Caaaarina

Hei ninabo! [:D]

Jeg har også Birmapus! Så gøy at det er flere her inne! Her er min skjønning:

Så fin da!! Ordentlig koselig med en liten pus ja[:)] Storkoser oss om dagen!

Jeg har mest vondt på høyre side...har hatt litt menssmerter, men så gikk det over til litt stikking. Og så verker jeg i ryggen og nedover bena.... Det er mye bedre nå, men jeg kjenner det fortsatt litt innimellom. Er veldig kjedelig at det er vondt for da blir man så bekymra.......[:(]

Ja, man blir bekymret når man har vondt! Har heldigvis ikke så vondt lenger men klarer ikke å slappe av enda... Tatt blodprøve igjen i dag som jeg skal ringe å få svar på om en stund. Gruer meg litt for svaret må jeg innrømme...

Back
Topp