DA

Jeg er såååååå klar. Men samtidig veldig innstilt på å gå over tiden. Om en uke er jeg i uke 37 og da kan hun bare komme.
 
Jeg er super klar! Jeg er dritt lei for og si det mildt - det har sikkert noe med den oppkasten og gjøre.. Jeg er kjempe innstilt på baby i uke 37 - så jeg omtaler 31.mars såklart som termindato, men sier alltid; men jeg er sikker på 7.mars og da skal alt være klart!!! Med andre ord tror jeg jeg kan bli pyton og ha i hus om lille bestemmer seg for å bli til uke 40 :p
 
DER var jeg i uke 37! Så nå syns jeg egentlig at det er på tide! :-D Graviditeten er pittelitt for lang.. Skal klage til staten :'D
 
Mange av oss må nok også vente til april.. Er jo ikke uvanlig å gå nesten to uker over. Jeg er mentalt forberedt på det, så da har jeg 1.april som den "magiske" datoen istedenfor, så får jeg heller bare bli overrasket om det blir til termin ;)
Jeg har også "festet" meg ved 1.april, for å forberede meg litt på at jeg kan gå over ;-)
 
er vi i februar :eek: myyye som kan skje den neste mnd, også brått kommer vi til VÅR mnd :D veldig rart å tenke på! Er klar , men ikke klar... Men er KLAR! :p
Jeg har sagt akkurat det samme; klar, men ikke klar Vi går en veldig spennende innspurt i møte! Uvææ! Vanskelig å vite hva man kan/skal forvente..
 
Jeg har sagt akkurat det samme; klar, men ikke klar Vi går en veldig spennende innspurt i møte! Uvææ! Vanskelig å vite hva man kan/skal forvente..
Ja, jeg er veldig der at jeg er klar til å bli ferdig med graviditeten! da den ikke har vært noe kjekk denne gangen, men er ikke klar for baby riktig enda :p Så han kan bare holde seg inne litt til. Men fra midt Mars er jeg nok klar for alt! :p
 
Er veldig klar for baby og for å bli ferdig med graviditeten nå. Begynner å bli greit utålmodig !! Om 6 dager er jeg i uke 37 og da kan han bare komme for min del :) bare jeg ikke går på overtid..
 
Er veldig klar for baby og for å bli ferdig med graviditeten nå. Begynner å bli greit utålmodig !! Om 6 dager er jeg i uke 37 og da kan han bare komme for min del :) bare jeg ikke går på overtid..
Samme som meg. Er innstilt på overtid men så lite klar for det
 
Ja nå er det ikke lenge igjen til vi får møte de små tenker jeg :) Kjenner på kroppen at jeg er klar for å være ferdig med graviditeten, men psyken for å bli mor er vel litt mer usikker ;)
 
Jeg er klar både fysisk og psykisk. Jeg har en på jobben som har åtte unger og jeg fatter ikke hvordan hun klarte det.
 
Back
Topp