DA

Endelig :) Gleder meg til det begynner og skje no :)
 
Jo, det er en måned igjen til vår måned, men føles lenge til termin for meg med termin i slutten av måneden
 
Blir spennende å se hvor mange som blir februar i stedet for mars :p
 
En mnd igjen til termin idag :0
 
Mange av oss må nok også vente til april.. Er jo ikke uvanlig å gå nesten to uker over. Jeg er mentalt forberedt på det, så da har jeg 1.april som den "magiske" datoen istedenfor, så får jeg heller bare bli overrasket om det blir til termin ;)
 
Begynner å bli stresset. Plutselig er det våres tur. Termin nærmer seg jo med stormskritt. Prøver å forberede meg på overtid, man vet jo aldri
 
Mange av oss må nok også vente til april.. Er jo ikke uvanlig å gå nesten to uker over. Jeg er mentalt forberedt på det, så da har jeg 1.april som den "magiske" datoen istedenfor, så får jeg heller bare bli overrasket om det blir til termin ;)
Håper jo ikke på overtid, men her er også 1.april også den siste magiske dato :)
 
Termin i slutten av mars. Føles lenge til men det går fort! Gleder og gruer meg til fødsel, gleder meg til å få igjen energien og normalisert kropp!
 
Jeg er ganske sikker på at det blir marsbaby på meg da, iom at jeg har termin helt i midten av mnd.
Evt. februar.. men tviler på det :)
Bare 2-3 dager kortere enn andre mnd da :p

Men læll! Tar alle dagene jeg kan få på dette tidspunktet :p
 
Jeg er ganske sikker på at det blir marsbaby på meg da, iom at jeg har termin helt i midten av mnd.
Evt. februar.. men tviler på det :)


Men læll! Tar alle dagene jeg kan få på dette tidspunktet :p
Hihi sant.
28 dager - akkurat 1mnd til termin for meg nå. Er såååååå utålmodig
 
Jeg har termin 24 februar, så må ærlig innrømme at jeg kommer til å være dritsur hvis jeg enda er gravid 1 mars! :p
 
Back
Topp