Da var det slutt.

Blødde mye i natt, med smerter og koagler. Kjente at jeg ikke klarte å ikke vite helt sikkert, så jeg var en tur hos gynekolog. Hun tok innvendig ul, og kunne ikke de annet enn «noe som var på vei ut».

Vi har jo slitt fælt, og aldri brukt prevensjon i løpet av våre 8 år sammen. Gynekologen jeg var hos var helt nydelig. Ingen dulling, rett på sak og rett på videre muligheter.

Nå har jeg hatt en dag på sofaen med dyne, varmeflaske og dårlig TV, og selv om det fortsatt er sårt er det mer levelig.
Huff, det var virkelig leit å høre. Skjønner at det er ekstra vanskelig når dere har holdt på så lenge, og endelig lykkes. Samtidig er det kanskje noe godt å ta med seg videre, oppi alt dette vonde, at dere klarte å bli gravide på egenhånd og at du faktisk kan bli gravid.
Ønsker deg og dere alt godt fremover, håper spiren sitter snart igjen!
 
Huff, det var virkelig leit å høre. Skjønner at det er ekstra vanskelig når dere har holdt på så lenge, og endelig lykkes. Samtidig er det kanskje noe godt å ta med seg videre, oppi alt dette vonde, at dere klarte å bli gravide på egenhånd og at du faktisk kan bli gravid.
Ønsker deg og dere alt godt fremover, håper spiren sitter snart igjen!
Ja, denne klarte vi helt på egenhånd, muligens med en liten dytt fra metformin. Så vi håper å gjenta suksessen. :) takk, og lykke til til deg også.
 
Ånei :( Så utrolig trist å høre! :Heartred
Håper virkelig det klaffer for dere fort igjen, og at jeg ser deg her inne på en termingruppe snart igjen! :Heartbigred
 
Så utrolig trist <3
 
Back
Topp