Da var det slutt.

FrøkenMG

Forumet er livet
Assistert-jentene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Aprilspirene 2023
All tvil om at jeg mistet i natt er borte: jeg er ikke gravid lenger.

Jeg har aldri opplevd å være så skuffet over å miste noe så lite, men samtidig så stort.

Lykke til videre, alle sammen!
 
Så trist! Masse lykke til videre:Heartred
 
Så utrolig trist..
Lykke til videre :Heartred
 
Åånei, stakkars deg :( Håper det går bra med deg :Heartred
Det føles som livet raser sammen, men jeg lover deg at det med tiden kommer til å gå bedre!
Masse lykke til videre :Heartred Håper en ny terminspire sitter snart!
 
All tvil om at jeg mistet i natt er borte: jeg er ikke gravid lenger.

Jeg har aldri opplevd å være så skuffet over å miste noe så lite, men samtidig så stort.

Lykke til videre, alle sammen!

Uff så trist :(
Det er lov å være skuffet og lei seg!!
Sender deg en stor klem:Heartred
 
Dette er trist, og nå er det lov å være lei seg :Heartbigred Masse lykke til videre :Heartblue
 
Uff så leit!
Kan jeg spørre hvordan du er sikker på at det har gått galt? Tviler ikke på at du har opplevd noe, men vi hører jo så mye om folk som blør både mye og lite og klumper, men allikevel er gravide. Så vil ikke at du skal miste håpet dersom det fortsatt kan være noe der. Har du vært hos legen og sjekket?
 
Uff så leit!
Kan jeg spørre hvordan du er sikker på at det har gått galt? Tviler ikke på at du har opplevd noe, men vi hører jo så mye om folk som blør både mye og lite og klumper, men allikevel er gravide. Så vil ikke at du skal miste håpet dersom det fortsatt kan være noe der. Har du vært hos legen og sjekket?
Blødde mye i natt, med smerter og koagler. Kjente at jeg ikke klarte å ikke vite helt sikkert, så jeg var en tur hos gynekolog. Hun tok innvendig ul, og kunne ikke de annet enn «noe som var på vei ut».

Vi har jo slitt fælt, og aldri brukt prevensjon i løpet av våre 8 år sammen. Gynekologen jeg var hos var helt nydelig. Ingen dulling, rett på sak og rett på videre muligheter.

Nå har jeg hatt en dag på sofaen med dyne, varmeflaske og dårlig TV, og selv om det fortsatt er sårt er det mer levelig.
 
Last edited:
Huff, dette var veldig trist å lese. Ønsker deg SLT godt og lykke til videre.
 
❤️❤️ god klem til deg❤️❤️ vet hvor fryktelig vondt det er å miste, spesielt når man har prøvd lenge og spiren endelig sitter! En gang så blir det deres tur!! Masse lykke til videre❤️
 
All tvil om at jeg mistet i natt er borte: jeg er ikke gravid lenger.

Jeg har aldri opplevd å være så skuffet over å miste noe så lite, men samtidig så stort.

Lykke til videre, alle sammen!

Neeeei:Heartbigred:Heartpink

Klemmer sendes din vei!!!!
 
Back
Topp