Da var det over for meg

nei, de kan vel ikkje sei så masse om da. Veit ikkje om de kjem til å ta nåken prøva denne gangen av fosteret for å sjekke siden det er andre gang på rad.
Jeg fikk dessverre ingen prøver eller oppfølging forrige gang,da det var min andre MA,Mener å huske de sa det gjør de etter 3 ganger:sorry:

QUOTE="Smørblomst1, post: 26076555, member: 76596"]Mhm. Det stemmer sikkert[/QUOTE]
Syns det er helt merkelig.. men men..tenker masse på deg nå:Heartred

QUOTE="Smørblomst1, post: 26076555, member: 76596"]Mhm. Det stemmer sikkert
Syns det er helt merkelig.. men men..tenker masse på deg nå:Heartred[/QUOTE]

takk ❤️ Syns da berre hadde vært greit å visst om da va nåke med kroppen min som gjor det eller om da er tilfeldig.

Tenker på deg :Heartred

Så lei meg på dine vegne! Skikkelig urettferdig at du må gå gjennom dette igjen. Sender deg en god klem ❤️

Ååh nei. Så utrolig trist. Nå ble jeg usikker selv, vi var vell like langt? Termin 28.August? Jeg som kjenner meg så trygg egentlig, kjenner jeg blir nervøs. Nå har jeg sett mini 2 ganger,og alt har vært fint. Men kjenner jeg blir nervøs. Håper alt bra med deg etter forholdene. Veldig trist å lese ❤

Ååh nei. Så utrolig trist. Nå ble jeg usikker selv, vi var vell like langt? Termin 28.August? Jeg som kjenner meg så trygg egentlig, kjenner jeg blir nervøs. Nå har jeg sett mini 2 ganger,og alt har vært fint. Men kjenner jeg blir nervøs. Håper alt bra med deg etter forholdene. Veldig trist å lese ❤

ja, det stemmer. Alt såg fint ut når vi såg hjerte slå 7+4. Men 2 uker etter har det visst stoppet opp igjen.

nå er jeg endelig komt hjem. Var en del igjen enda, men for lite til at de ville operere enda. Måtte vente en mnd tid.

ja, det stemmer. Alt såg fint ut når vi såg hjerte slå 7+4. Men 2 uker etter har det visst stoppet opp igjen.

nå er jeg endelig komt hjem. Var en del igjen enda, men for lite til at de ville operere enda. Måtte vente en mnd tid.
Godt å være hjemme kan jeg tenke meg, men så dumt du må vente sååå lenge ❤

Back
Topp