Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
var ikke sånn det skulle ende for oss. har du fått tabletter eller utskrapning?
Nei, virkelig ikke Her hadde antakelig alt stoppet i uke 5, så hun sa hun kunne nesten ikke se noe i livmor, men hadde vært en liten blødning og fostersekken hadde flatet ut. Embryo fant hun ikke. Fikk beskjed om å vente 10 dager. Blødde jeg ikke naturlig ila. Den tiden måtte jeg inn for piller. 10 dager??? Nope, men skal holde ut noen til. Rosa utflod og blodig slim i går, så håper noe er i gang...
Håper det går som det skal og at du slipper å operere God klemja, de har hvis en grense på at en må ha komt over uke 10, da iverksetter de med en gang. Er innlagt nå og fått 4 tabletter opp i skjeden. Hvis ikke det kommer noe ut nå innen 6 timer får eg en ny sugetablett. Og hvis ikke det heller hjelper så blir det utskrapning seinere i kveld. Men er allerde begynt å blø litt. Så håper det kommer fort og greit så jeg slipper narkose og operasjon igjen.
ja, de har hvis en grense på at en må ha komt over uke 10, da iverksetter de med en gang. Er innlagt nå og fått 4 tabletter opp i skjeden. Hvis ikke det kommer noe ut nå innen 6 timer får eg en ny sugetablett. Og hvis ikke det heller hjelper så blir det utskrapning seinere i kveld. Men er allerde begynt å blø litt. Så håper det kommer fort og greit så jeg slipper narkose og operasjon igjen.
10 dager? Jeg har ventet i over 3 uker før det ble gjort noe..Nei, virkelig ikke Her hadde antakelig alt stoppet i uke 5, så hun sa hun kunne nesten ikke se noe i livmor, men hadde vært en liten blødning og fostersekken hadde flatet ut. Embryo fant hun ikke. Fikk beskjed om å vente 10 dager. Blødde jeg ikke naturlig ila. Den tiden måtte jeg inn for piller. 10 dager??? Nope, men skal holde ut noen til. Rosa utflod og blodig slim i går, så håper noe er i gang...
10 dager? Jeg har ventet i over 3 uker før det ble gjort noe..
Oi!! Hva begrunnet de det med?
Hvis det som feks hos meg ikke har vært liv i 3-4 uker før det ble oppdaget, burde man få hjelp med det samme. Er jo en stor påkjenning
«kroppen fikser det selv». Hjertet har aldri slått her, ble oppdaget i uke 6. Går over i uke 10 på mandag.