Da var det over for meg

❤️❤️ var ikke sånn det skulle ende for oss. har du fått tabletter eller utskrapning?


Nei, virkelig ikke:(:Heartred Her hadde antakelig alt stoppet i uke 5, så hun sa hun kunne nesten ikke se noe i livmor, men hadde vært en liten blødning og fostersekken hadde flatet ut. Embryo fant hun ikke. Fikk beskjed om å vente 10 dager. Blødde jeg ikke naturlig ila. Den tiden måtte jeg inn for piller. 10 dager??? Nope, men skal holde ut noen til. Rosa utflod og blodig slim i går, så håper noe er i gang...
 
Nei, virkelig ikke:(:Heartred Her hadde antakelig alt stoppet i uke 5, så hun sa hun kunne nesten ikke se noe i livmor, men hadde vært en liten blødning og fostersekken hadde flatet ut. Embryo fant hun ikke. Fikk beskjed om å vente 10 dager. Blødde jeg ikke naturlig ila. Den tiden måtte jeg inn for piller. 10 dager??? Nope, men skal holde ut noen til. Rosa utflod og blodig slim i går, så håper noe er i gang...

ja, de har hvis en grense på at en må ha komt over uke 10, da iverksetter de med en gang. Er innlagt nå og fått 4 tabletter opp i skjeden. Hvis ikke det kommer noe ut nå innen 6 timer får eg en ny sugetablett. Og hvis ikke det heller hjelper så blir det utskrapning seinere i kveld. Men er allerde begynt å blø litt. Så håper det kommer fort og greit så jeg slipper narkose og operasjon igjen.
 
ja, de har hvis en grense på at en må ha komt over uke 10, da iverksetter de med en gang. Er innlagt nå og fått 4 tabletter opp i skjeden. Hvis ikke det kommer noe ut nå innen 6 timer får eg en ny sugetablett. Og hvis ikke det heller hjelper så blir det utskrapning seinere i kveld. Men er allerde begynt å blø litt. Så håper det kommer fort og greit så jeg slipper narkose og operasjon igjen.
Håper det går som det skal og at du slipper å operere❤️ God klem❤️
 
Så ufattelig trist :( Det var jo ikke slik det skulle gå.. Håper behandlingen er raskt overstått uten ekstra styr, at du har gode folk rundt deg og at spiren snart sitter igjen - og hele veien til termin. Varme tanker og gode klemmer :Heartred
 
:Heartred:Heartred
ja, de har hvis en grense på at en må ha komt over uke 10, da iverksetter de med en gang. Er innlagt nå og fått 4 tabletter opp i skjeden. Hvis ikke det kommer noe ut nå innen 6 timer får eg en ny sugetablett. Og hvis ikke det heller hjelper så blir det utskrapning seinere i kveld. Men er allerde begynt å blø litt. Så håper det kommer fort og greit så jeg slipper narkose og operasjon igjen.

Huff, føler så med deg :Heartred Håper det går greit nå og at du slipper narkose og operasjon. Det er så fælt å miste, og så må vi gjennom et helv**** i tillegg for å i det hele tatt kunne gå videre, og evt prøve igjen.
Vi har ingen barn ennå, så gir ikke opp drømmen :Heartred Må bare stå i stormen når vi ikke har annet valg.
Klem :Heartbigred
 
Nei, virkelig ikke:(:Heartred Her hadde antakelig alt stoppet i uke 5, så hun sa hun kunne nesten ikke se noe i livmor, men hadde vært en liten blødning og fostersekken hadde flatet ut. Embryo fant hun ikke. Fikk beskjed om å vente 10 dager. Blødde jeg ikke naturlig ila. Den tiden måtte jeg inn for piller. 10 dager??? Nope, men skal holde ut noen til. Rosa utflod og blodig slim i går, så håper noe er i gang...
10 dager? Jeg har ventet i over 3 uker før det ble gjort noe..
 
10 dager? Jeg har ventet i over 3 uker før det ble gjort noe..

Oi!! Hva begrunnet de det med?
Hvis det som feks hos meg ikke har vært liv i 3-4 uker før det ble oppdaget, burde man få hjelp med det samme. Er jo en stor påkjenning :(
 
Så utrolig trist :Heartred klem
 
Oi!! Hva begrunnet de det med?
Hvis det som feks hos meg ikke har vært liv i 3-4 uker før det ble oppdaget, burde man få hjelp med det samme. Er jo en stor påkjenning :(

«kroppen fikser det selv». Hjertet har aldri slått her, ble oppdaget i uke 6. Går over i uke 10 på mandag.
 
«kroppen fikser det selv». Hjertet har aldri slått her, ble oppdaget i uke 6. Går over i uke 10 på mandag.


Huff, nei det har antakelig ikke slått her heller. En spesialist vi kjenner sier det kan ta opp til 6 uker før kroppen ordner opp. Skal gi det til uka, og så se.
Håper du slipper å gå mye lenger nå :Heartred
 
Herregud så forferdelig:sorry: sender deg mange klemmer og ønsker om at det går bedre neste gang:Heartred
 
Nå fikk jeg totalt sjokk her jeg sitter. Så ufattelig trist. Så mange har mistet i denne gruppen nå at jeg får helt angst. :sad010

Ord blir liksom så fattige. ❤❤❤
 
:HeartredÅh nei!! MA er så forferdelig,da man har så mye håp.. lykke til med behandlingen og tiden etterpå,håper du blir tatt vare på nå:Heartred
 
Uff dette var utrolig leit å høre. Kan ikke tro det og har ingen ord. Sender masse varme tanker og klemmer :Heartred
 
Takk alle sammen ❤️ Fostervannet er gått tidligere i kveld, og i følge sykepleierne her pleier fosteret og morkaken komt ganske etterpå, men det har det ikke. Så hvis det ikke kommer ila natten blir det vurdert utskrapning i morgen tidlig.
 
Back
Topp