Da var det over for meg

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
Har vært på kk og fått konstantert MA IGJEN! Fått tablett og skal innlegges i morgen. Hvis det ikke kommer ut blir det utskrapning.
 
Kjenner jeg fikk klump i magen av å lese dette... utrolig trist at det måtte gå denne veien igjen :sad015 sender mange varme klemmer ❤️❤️
 
:(:(:(:(:(:( oh mann.... Det er vondt. Særlig når du var så langt på veg. Hadde de noen indikasjoner på hvorfor?

nei, de kan vel ikkje sei så masse om da. Veit ikkje om de kjem til å ta nåken prøva denne gangen av fosteret for å sjekke siden det er andre gang på rad.
 
nei, de kan vel ikkje sei så masse om da. Veit ikkje om de kjem til å ta nåken prøva denne gangen av fosteret for å sjekke siden det er andre gang på rad.


Så trist! Vet hvordan du har det. Håper du snart er klar for ny pp.
Tror ikke de tar tester av fosteret ved andre gangs MA. Jeg fikk beskjed at om tredje graviditet endte i MA skulle vi få litt mer undersøkelser og tester.
 
Åååånei :( det her var trist lesning! :( Jeg føler meg jo lissom så trygg nå....
Hvor langt var du? Hvor stor ble fosteret målt til? :( Huff føler med deg ❤️❤️
 
nei, de kan vel ikkje sei så masse om da. Veit ikkje om de kjem til å ta nåken prøva denne gangen av fosteret for å sjekke siden det er andre gang på rad.

Det er nok vanskelig å få prøver av fosteret, men av og til kan man jo se "årsaker" på ultralyd. Huff. Stor klem til deg <3 Jeg er så redd for nøyaktig det samme på neste UL om 1 uke.... :(
 
Nei?! Dette var jo helt feil og så trist og lese :(
Du var jo så langt på vei nå.. dette var virkelige triste saker :( sender deg en god klem :Heartpink:Heartpink:Heartpink
 
Åååånei :( det her var trist lesning! :( Jeg føler meg jo lissom så trygg nå....
Hvor langt var du? Hvor stor ble fosteret målt til? :( Huff føler med deg ❤️❤️

fosteret var sluttet å utvikle seg/hjerte stoppa 9+3-4. Skulle vært 11+3 nå. Usikker på hvor stort det var i mm. Såg bare at det ikke var hjerteaktivitet. Og da rakna da litt for meg. Fikk ikke med meg så mye etter det.
 
Nei?! Dette var jo helt feil og så trist og lese :(
Du var jo så langt på vei nå.. dette var virkelige triste saker :( sender deg en god klem :Heartpink:Heartpink:Heartpink

ja, hadde liksom et håp denne gangen siden hjertet slo fint på TUL i 7+5.
 
Så ufattelig trist!! ❤️ Jeg synes denne gruppa har vært veldig uheldig, og særlig kjipt dere som opplever det når dere har kommet så langt. Jeg håper du har bra folk rundt seg og at du passer på deg selv! Vi tenker på deg!
 
Ånei ånei, det skulle jo ikke skje:( Så utrolig trist for dere!! Jeg har ikke ord, men en god klem❤️
 
Så utrolig trist :Heartred Sender en stor klem. Går gjennom en MA selv nå :(
 
Ånei, så trist!
 
Huff, du også :( så trist! ❤️
Håper det går greit med behandlingen så du slipper mer styr. Klem
 
Back
Topp