Da var det min tur...

Så utrolig trist masse lykke til videre

❤️gutt 6 april 2013❤️
❤️termin 29 januar 2015❤️

Dette var trist å lese.. Masse lykke til videre!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

:( Ufattelig trist å lese! :( Lykke til videre!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tusen takk for fine ord alle sammen :Heartred

Dette er noe av det verste jeg har opplevd, selv om jeg visste at det var et mulig utfall... På torsdag må jeg bestemme hvordan jeg vil fullføre aborten, medisinsk eller kirurgisk... Blir nok ingen god dag uansett hva som vil skje.
Etter det tar jeg med meg mannen og reiser på fjellet for å få frisk luft, nye klare tanker og en ny start på det jeg håper vil resultere i et sunt og frisk barn :)
Så forferdelig trist:(. Jeg anbefaler kirurgisk, men har ikke gjordt det selv, men hatt masse problemer med medisinsk.. Kirurgisk blir du "ferdig" med det:(. Masse lykke til❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Så trist :( Håper dere lykkes snart igjen!! ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

:( Så trist. Kos dere på fjellet og nyt hverandre, så er jeg helt sikker på at du kommer sterkere tilbake neste gang. *stor kos*

22. januar 2015 <3

Tusen takk for fine ord alle sammen :Heartred

Dette er noe av det verste jeg har opplevd, selv om jeg visste at det var et mulig utfall... På torsdag må jeg bestemme hvordan jeg vil fullføre aborten, medisinsk eller kirurgisk... Blir nok ingen god dag uansett hva som vil skje.
Etter det tar jeg med meg mannen og reiser på fjellet for å få frisk luft, nye klare tanker og en ny start på det jeg håper vil resultere i et sunt og frisk barn :)
Uff så trist, føler med deg! Vil ikke miste fler her nå :(
Anbefaler kirurgisk. Veldig tungt med medisinsk. Du har støtteapparatet rundt deg på sykehuset. Det hjelper :-) det hjalp meg <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Så trist å høre :/ anbefaler også kirurgisk hvis du har muligheten til det. Masse lykke til videre og klem til deg <3

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg tenker også at kirurgisk kanskje er den beste løsninga for meg. Men har hørt at man kan få arrvev i etterkant som kan gjøre det vanskeligere å bli gravid på nytt? Noen som har erfaring med dette?

Jeg tenker også at kirurgisk kanskje er den beste løsninga for meg. Men har hørt at man kan få arrvev i etterkant som kan gjøre det vanskeligere å bli gravid på nytt? Noen som har erfaring med dette?
Det har ikke vært noe problem hos meg ihvertfall, men vet ikke hvordan det er med andre..

[quoteæ="eli, post: 17591600, member: 100228"]Jeg tenker også at kirurgisk kanskje er den beste løsninga for meg. Men har hørt at man kan få arrvev i etterkant som kan gjøre det vanskeligere å bli gravid på nytt? Noen som har erfaring med dette?[/quote
Ikke vært problem med venninner av meg som har gjordt det.. De ble gravide ganske raskt:). Gir deg en stor trøste kos❤️❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

• Liker
Reactions: eli
Har mitt 3. uplanlagte svangerskap etter kirurgisk utskrapning, så har ikke vært noe problem for meg.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

• Liker
Reactions: eli
Hei! Jeg sniker litt selvom jeg ikke lengre er medlem her! Mistet selv for et par dager siden i MA, og det er helt fryktelig:( skulle også hatt en januarspire❤️ Sender deg masse varme klemmer! Vi må prøve å holde motet oppe, så håper jeg spiren vår sitter i 9mnd snart❤️

Hei! Jeg sniker litt selvom jeg ikke lengre er medlem her! Mistet selv for et par dager siden i MA, og det er helt fryktelig:( skulle også hatt en januarspire❤️ Sender deg masse varme klemmer! Vi må prøve å holde motet oppe, så håper jeg spiren vår sitter i 9mnd snart❤️

Føler så med deg! Dette er noe ordentlig triste greier... Vi må bare komme oss gjennom sorgen, og prøve igjen om en liten stund! Håper virkelig du også snart får oppfylt drømmen om å bli mamma!

Så leit:( sender en klem

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Back
Topp