Da var det min tur...

elipeli

Forelsket i forumet
... til å forlate denne gruppa.

Begynte med en liten blødning i går, som fortsatt er der. Har i dag hatt mye stikkende smerter i underlivet. Fikk innvendig og utvendig ultralyd, og fosteret var veldig lite til å være 11 uker, og fostersekken hadde "punktert".

Jeg håper virkelig at jeg er den siste som forlater januar 2015, og at alle dere andre får beholde spirene deres helt til januar!

Det var trist å høre, lykke til videre ❤️

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Æsj trodde vi var ferdig med å miste folk nå:( triste greier!

<3 venter en vinterbebi <3

:( så trist :( krysser fingrene for neste spire

... til å forlate denne gruppa.

Begynte med en liten blødning i går, som fortsatt er der. Har i dag hatt mye stikkende smerter i underlivet. Fikk innvendig og utvendig ultralyd, og fosteret var veldig lite til å være 11 uker, og fostersekken hadde "punktert".

Jeg håper virkelig at jeg er den siste som forlater januar 2015, og at alle dere andre får beholde spirene deres helt til januar!
Huff da.... så trist.... :( Masse lykke til videre <3

Huff... Nei! Så trist :'( hadde håpet at ingen flere måtte dra!

Nei... Uff... Skulle ikke skje dette nå :(

Ta vare på hverandre og masse lykke til videre ... Klem <3

Tusen takk for fine ord alle sammen :Heartred

Dette er noe av det verste jeg har opplevd, selv om jeg visste at det var et mulig utfall... På torsdag må jeg bestemme hvordan jeg vil fullføre aborten, medisinsk eller kirurgisk... Blir nok ingen god dag uansett hva som vil skje.
Etter det tar jeg med meg mannen og reiser på fjellet for å få frisk luft, nye klare tanker og en ny start på det jeg håper vil resultere i et sunt og frisk barn :)

Nei å nei :( dette var trist:( :( :( Ønsker dere masse lykke til og håper en ny Spire sitter snart! <3

<3Gutt&Jente 2005. Gutt 2008<3
Bonusbarna jente 2002&gutt 2006
<3 termin 06.01.15<3

Nei så trist :( sender deg en stor klem og ønsker deg lykke til videre <3

Det var ikke noe hyggelig å lese! Krysser fingrene og håper litt fjelluft gjør godt for neste spire! Mange gode ønsker og en god klem sendes din vei! :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp