Så trist
lykke til videre..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så forferdelig tristTusen takk for fine ord alle sammen
Dette er noe av det verste jeg har opplevd, selv om jeg visste at det var et mulig utfall... På torsdag må jeg bestemme hvordan jeg vil fullføre aborten, medisinsk eller kirurgisk... Blir nok ingen god dag uansett hva som vil skje.
Etter det tar jeg med meg mannen og reiser på fjellet for å få frisk luft, nye klare tanker og en ny start på det jeg håper vil resultere i et sunt og frisk barn![]()
Uff så trist, føler med deg! Vil ikke miste fler her nåTusen takk for fine ord alle sammen
Dette er noe av det verste jeg har opplevd, selv om jeg visste at det var et mulig utfall... På torsdag må jeg bestemme hvordan jeg vil fullføre aborten, medisinsk eller kirurgisk... Blir nok ingen god dag uansett hva som vil skje.
Etter det tar jeg med meg mannen og reiser på fjellet for å få frisk luft, nye klare tanker og en ny start på det jeg håper vil resultere i et sunt og frisk barn![]()
Det har ikke vært noe problem hos meg ihvertfall, men vet ikke hvordan det er med andre..Jeg tenker også at kirurgisk kanskje er den beste løsninga for meg. Men har hørt at man kan få arrvev i etterkant som kan gjøre det vanskeligere å bli gravid på nytt? Noen som har erfaring med dette?
Hei! Jeg sniker litt selvom jeg ikke lengre er medlem her! Mistet selv for et par dager siden i MA, og det er helt frykteligskulle også hatt en januarspire
Sender deg masse varme klemmer! Vi må prøve å holde motet oppe, så håper jeg spiren vår sitter i 9mnd snart
![]()