Takk!
Litt for tøff i grunn, slo blant annet tenna i en bordkant og begynte å blø i går :-o
Oj da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!
Litt for tøff i grunn, slo blant annet tenna i en bordkant og begynte å blø i går :-o
Hermine også men slipper seg likevelSå flink han er!!Asle er ustø som et aspeløv
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hehe ja, tv er tingenhehe nydelig.. ser ganske så oppslukt ut![]()
Tusen takkStå på! og masse lykke til
Kan tenke meg det var godt med bitte litt babykos før jobbenhar hvertfall alltid hjulpet meg
![]()
Ja den dingsen er gull verdt, det er et nettbrettSå genialt!!! Ser ut som at hun storkoser seg med det!
Vi trengte heldigvis ikke film i bilen på ferie, bra siden vi ikke har dvd spiller dermen nå har jeg fått Ipad som vi kan ha som kriseløsning om det skulle bli trøbbel i bil ved neste anledning!
*Surfer mobilt*
God morgen!
Jeg har akkurat spist frokost, drukket kaffe, meldt meg inn i vektklubb.no og er klar for å gå på jobb!![]()
NÅ skal babyvekten bort!!! Har gått opp 5 (!!!) kg i ferien nåSå NÅ er det slutt på kosemat og sukker daglig!
15kg MÅ bort til å begynne med, så får vi se! Starter iallfall motivert med MASSE frukt og grønt i kjøleboksen
Snuppeluppa er akkurat våkna så jeg får 5min babykos før jeg går på jobb
Ha en fin dag alle!
Tusen takkknasker grønnsaker når sukkertrangen melder seg
*Surfer mobilt*
God bedring til Wael!!!
Vi er akkurat ferdige mes frokost og mannen reist inn til Tønsberg for å fikse noe med campingvogna!
T er i great humør i dag :-o savner hjemme tror jeg... Må finne på noe med guttene som er overkommelig når jeg er alene, eller alliere meg med svigermor! T vil fiske krabber, noe vi kan gjøre mens Lillebror sover i vogna!
Ellers ingen planer i dag![]()
Ja dette går unna!!Så flink han erslik holder Hermine også på, spesielt når hun står og leker med noe!
*Surfer mobilt*
Hei og hopp, vi sitter i bilen på vei til vestlandet, vi har ikke kommet så veldig langt, kun passert oppdal. Lillemor ser på drømmehagen
Vis vedlegget 22357
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Han har egentlig "ligget etter" broren lenge nå, men plutselig fikk han fart på utviklinga gitt!Ntååå, se han står stødig a, flinka![]()
Ikke lenge til så tar han sine første skritt<3
![]()
Det er ikke godt neiHadde bare 2-3 anfall fra jeg ble gravid til jeg sluttet å amme. Det var så utrolig deilig! Men tror nok alle babyhormonene har forlatt kroppen nå, for nå har jeg hatt 3 anfall på 2 uker
*sukke*
Er så sykt vondtJa han savner hjemme. Er ikke noe rart nei - hjemme kan han bare gå ut døra og så vrimler det med lekekompiser! Men vi koser oss på stranda tross skyer og vind. Så kom nettopp bestemoren og de går veldig fint sammen!Har storebror litt hjemlengsel? Ganske normalt, vil jeg trojentene savna også sengene og rommene sine da vi var på tur
Hørtes helt herlig ut og fiske krabbe
Det er så GØY
Godt med en rolig dag iblant også
Kose dere med krabbefisking
![]()
Han har egentlig "ligget etter" broren lenge nå, men plutselig fikk han fart på utviklinga gitt!
Ja han savner hjemme. Er ikke noe rart nei - hjemme kan han bare gå ut døra og så vrimler det med lekekompiser! Men vi koser oss på stranda tross skyer og vind. Så kom nettopp bestemoren og de går veldig fint sammen!
Hun er fantastisk altså!Skjønner det godt, omveltning for de små når det er ferietid også!
Så godt han har bestemor og kose seg med<3
Det er no forbanna drit ja, og etter en pause på nesten halvannet år, er den virkelig tilbakeHar litt murring i hodet, men ikke noe mer enn det, så det går greit. Asle var mye våken i natt, men siden jeg var så tidlig i seng så gikk det ganske greit.
Svigermor kom hjem fra ferie i gpr og savnet den lille gullklumpen sin sånn at hun akkurat var og hentet ham for å gå tur, så her skal dagen bare nytes til fulle
Håper du og Emmeth får en skikkelig kosedag sammen.
Det gikk bra, en liten ulykkesfugl!Oj daGikk det bra eller? Håper ikke noen tenner løsnet, selvom de stort sett fester seg igjen! Må ha vært fryktelig vondt for både han og dere
![]()
Hei på dere
Idag våknet Liana-trollet kl halv 7, meeeen det var pappan som skulle stå opp, så flaks for meghehe..
Vi har vært på 10mnd-kontroll idagHun veier nå 9,5kg og er 74,5 cm
Har lagt på seg mer enn 1 kg på ca 2 mnd
Ellers lå hun midt på skalaen på alle mål
*stolt mamma*
Været er overskyet og kald vindså blir ikke så mye uteleking, for Emira er redd for vinden og jeg HATER når det blåser
hehehe..