Da var det mandag:-)

Hun er fantastisk altså!
Det er ikke ofte de møtes, men de har en utrolig god kontakt!

Det er så fantastisk<3
Sånn det burde være med alle besteforeldre<3

Takk!
Litt for tøff i grunn, slo blant annet tenna i en bordkant og begynte å blø i går :-o

Oj, stakkars da:( Han er da jaggu meg uheldig han, Eskil:( Går det bra med han og tanna ikke minst?

Hei å håpp jente :)
Fie e tell pappaen sin, så eg fekk søøøv leeenge :p Sto ikje opp før klokka 10.30 :D
Eg e sekker på at det finnes ikje værre B-menneske enn meg :p Nødt ikje korr tidlig eg legg meg, kan søv i 12 tima i strekk uansett :p Også bi eg aldri helt våken førr i 5-6 tia på kveldn, då når "normale" menneska begynn å bi trøtt :p

Jaja, va no godt å søv ei stund :) No ha eg vaska kleia, hengt opp kleia, fått dursja, rydda, støvsuga, tatt ut av oppvaskmaskin, og no ska eg vask badet tenkt eg faktisk :)

Så bi det ein tur på butikken, også ska eg hent snuppsi miiii <3

Så heeeelig og sove lenge:D
Skal si du er ei aktiv frøken:D FLINKA:P

Her startet jeg dagen 07 med å måle tempen på Oliver, 37,7 - litt over normalen, så håper ikke han er i ferd med å bli syk, vi reiser på ferie nr.2 (Spania) kommende lørdag!
Har handlet til turen, på både apoteket og i butikken, pakket litt og begynner så smått å bli klar for noen uker med sol og sommer!
Stavangerværet nå er i alle fall ikke noe å skryte over... :(

Så gøy med spaniatur:D
Håper ikke han er på vei til og bli sjuk, krysser fingre for at han holder seg frisk:)
Måtte dere få en kjempeflott tur:)

Så fiiiine mål hu har:)<3
Blitt overskya her og og vinden tar seg opp nå, 19 grader bare:(
Kjedelig når det er blåsbortvind og snuppa ikke liker det!

Ja hun vokser hvertfall som hun skal :D Fikk også vaksine, og DET var ikke noe gøy :( men tok ikke lang tid før hun var blid og i farta igjen:P:)
Ja jeg syns det er så slitsomt og ubehaglig med vind! Og Emira har blåst av sykkelen sin en gang for 1-2 mnd siden, så det har skremt hun veeeldig:eek::(

Ja hun vokser hvertfall som hun skal :D Fikk også vaksine, og DET var ikke noe gøy :( men tok ikke lang tid før hun var blid og i farta igjen:p:)
Ja jeg syns det er så slitsomt og ubehaglig med vind! Og Emira har blåst av sykkelen sin en gang for 1-2 mnd siden, så det har skremt hun veeeldig:eek::(

Ja, viktigste er jo de følger kurven sin:)<3
Uff, stakkars, vaksine er ikke noe moro:( Går det bra med henne? Har hu noen reaksjon på den?
NEI, i alle dager? Blåst av sykkelen? Det skal litt til altså! Skjønner da godt hu blir redd for og sykle da!

I denne farta så går hun kanskje til bursdagen sin, noe jeg for to uker siden var skråsikker på at hun ikke ble å gjøre ;)

*Surfer mobilt*
Det blir spennende å se! Noen er jo tidlig ute med balansen selvom de bruker en stund på å ville slippe seg helt.

Ja, viktigste er jo de følger kurven sin:)<3
Uff, stakkars, vaksine er ikke noe moro:( Går det bra med henne? Har hu noen reaksjon på den?
NEI, i alle dager? Blåst av sykkelen? Det skal litt til altså! Skjønner da godt hu blir redd for og sykle da!

Jada hun er i farta hun ;) Ingen reaksjon :D hun har vel heller aldri hatt noe spesiell reaksjon på disse vaksinene.. men vi har jo fått tilbud om ekstra vaksiner siden pappan er fra kosovo, sånn at dem slipper å ta de om vi skulle reist ned dit på ferie å sånt :)
haha ja var en gang jeg fulgte hun til bhgen hvor det blåste litt, og plutselig kom det et skikkelig vindkast og veltet hele sykkelen med hun på :eek::P og hun som er så pinglete fra før å da! så hun vil helst ikke ut om det blåser, selvom hun ELSKER å være ute.. men skjønner det jo, men skulle ønske hun kunne høre på oss når vi sier det ikke er farlig :P

Det blir spennende å se! Noen er jo tidlig ute med balansen selvom de bruker en stund på å ville slippe seg helt.

ja det skal være sikkert! Tok Emira 3 måneder å tørre å slippe taket, og hun hadde egentlig heeelt fin balanse og holdt oss så vidt i 1 finger :P men de slipper når de er klare :) Og Emira var 15 mnd når hun følte seg trygg nok :P:)

Mathea var 13 mnder når hu gikk og neline var 18;) Emmeth prøver og reise seg opp, så spent på når han begynner og gå:)

Han har blitt veldig stødig nå :)klatret opp krakken opp og inn i campingvogna plutselig og!

Det må jeg si :) Imponerende! :) Men så har han vært rimlig tidlig ute med det meste har jeg følelsen av, flinke gutten :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hermine også men slipper seg likevel:p:D

*Surfer mobilt*

Hehe bare det at Asle er ustø som et aspeløv selv når han klamrer seg fast for harde livet :P;) Han insisterer på å stå og gå på tå, og med de bittesmå føttene blir det ikke mye stødig ;):p:rolleyes:
Masse lykke til med livsstilsomleggingen!! Jeg skylder på at jeg ikke gidder å begynne på noe før vi har vært på ferie :rolleyes::cool::p

Guri, du er sterkt plaget av migrene, ikke bra :happy118 Er så sykt vondt:( Hjelper medisin mot det? God bedring!

Har normalt ikke SÅ mange anfall som dette, og siden jeg er litt anti-piller og somregel får det om kvelden, pleier det å gå bra hvis jeg bare legger meg med en gang jeg kjenner det kommer. Medisinen jeg brukte har blitt trukket fra markedet på grunn av til dels alvorlige bivirkninger, og jeg glemte å be om ny type sist jeg var hos legen. Hadde nok med de andre plagene mine da :p:rolleyes:;) viste seg at jeg både hadde alvorlig jernmangel og D-vitaminmangel gitt.. Ikke så rart jeg har vært litt sliten de siste månedene :p:rolleyes::eek:

Ja mandag, ny dag og ny uke med masse nye muligheter :) så moro at det går fremover med utviklinga til deres små. Min og er i full fart frem i språket for er der han sliter. I dag har man vært og krangla litt med nav og så har man fått vært litt sosial med venner. Ungene har lekt mens vi voksne har drukket kaffe :) Har og sendt eldste på ferie til faren i dag, så nå har jeg bare minstemann hjemme i 6 dager til før han skal på ferie. Da skal jeg ha 1 uke barnefri og reiser vekk jeg og :D Ha en fin mandag videre..

Vi fant en trapp vi måtte teste!
ImageUploadedByBV Forum1373900950.188213.jpg
ImageUploadedByBV Forum1373900969.977750.jpg

Back
Topp