Da var det mandag:-)

Takk!
Litt for tøff i grunn, slo blant annet tenna i en bordkant og begynte å blø i går :-o

Oj da:eek: Gikk det bra eller? Håper ikke noen tenner løsnet, selvom de stort sett fester seg igjen! Må ha vært fryktelig vondt for både han og dere:(

Stå på! og masse lykke til ;)
Kan tenke meg det var godt med bitte litt babykos før jobben :) har hvertfall alltid hjulpet meg :P
Tusen takk:D knasker grønnsaker når sukkertrangen melder seg:p

*Surfer mobilt*

Så genialt!!! Ser ut som at hun storkoser seg med det! :D
Vi trengte heldigvis ikke film i bilen på ferie, bra siden vi ikke har dvd spiller der:p men nå har jeg fått Ipad som vi kan ha som kriseløsning om det skulle bli trøbbel i bil ved neste anledning! :D

*Surfer mobilt*
Ja den dingsen er gull verdt, det er et nettbrett:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

God morgen!
Jeg har akkurat spist frokost, drukket kaffe, meldt meg inn i vektklubb.no og er klar for å gå på jobb! :p :D
NÅ skal babyvekten bort!!! Har gått opp 5 (!!!) kg i ferien nå :eek: Så NÅ er det slutt på kosemat og sukker daglig!
15kg MÅ bort til å begynne med, så får vi se! Starter iallfall motivert med MASSE frukt og grønt i kjøleboksen ;)
Snuppeluppa er akkurat våkna så jeg får 5min babykos før jeg går på jobb :)
Ha en fin dag alle!

Sender deg tonnevis med ekstra motivasjon og masse lykke til med vektnedgangen:) Skal ned 5 kg til jeg også:) Blir veldig fort avhengig av sukker jeg også o_O Så koselig med en liten morgenkosestund før jobb:D Ha en fin dag på jobb:)

Tusen takk:D knasker grønnsaker når sukkertrangen melder seg:p

*Surfer mobilt*

hehe smaker like godt som godteri det :P godt det er så mye god sommerfrukt å sånt da :D så er det kansje lettere.. men innen 1 uke så er sukkertrangen ganske annerledes :D hvis man bare holder ut de første dagene :P:)

God bedring til Wael!!!

Vi er akkurat ferdige mes frokost og mannen reist inn til Tønsberg for å fikse noe med campingvogna!
T er i great humør i dag :-o savner hjemme tror jeg... Må finne på noe med guttene som er overkommelig når jeg er alene, eller alliere meg med svigermor! T vil fiske krabber, noe vi kan gjøre mens Lillebror sover i vogna!
Ellers ingen planer i dag :)

Har storebror litt hjemlengsel? Ganske normalt, vil jeg tro:) jentene savna også sengene og rommene sine da vi var på tur:) Hørtes helt herlig ut og fiske krabbe:D Det er så GØY:D Godt med en rolig dag iblant også:) Kose dere med krabbefisking;)

Hei og hopp, vi sitter i bilen på vei til vestlandet, vi har ikke kommet så veldig langt, kun passert oppdal. Lillemor ser på drømmehagen:p
Vis vedlegget 22357

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Så KUUULT:D
Ser ut som hu storkoser seg på tur i bilen med drømmehagen og se på:P:D

Det er ikke godt nei :( Hadde bare 2-3 anfall fra jeg ble gravid til jeg sluttet å amme. Det var så utrolig deilig! Men tror nok alle babyhormonene har forlatt kroppen nå, for nå har jeg hatt 3 anfall på 2 uker :( *sukke*

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Guri, du er sterkt plaget av migrene, ikke bra :happy118 Er så sykt vondt:( Hjelper medisin mot det? God bedring!

Har storebror litt hjemlengsel? Ganske normalt, vil jeg tro:) jentene savna også sengene og rommene sine da vi var på tur:) Hørtes helt herlig ut og fiske krabbe:D Det er så GØY:D Godt med en rolig dag iblant også:) Kose dere med krabbefisking;)
Ja han savner hjemme. Er ikke noe rart nei - hjemme kan han bare gå ut døra og så vrimler det med lekekompiser! Men vi koser oss på stranda tross skyer og vind. Så kom nettopp bestemoren og de går veldig fint sammen!

Han har egentlig "ligget etter" broren lenge nå, men plutselig fikk han fart på utviklinga gitt!

Alle barn utvikler seg i forskjellig tempo:)
Utrolig gøy han kan stå selv:):):)<3 Emmeth prøver han også, men detter fort ned på alle 4 igjen;)

Ja han savner hjemme. Er ikke noe rart nei - hjemme kan han bare gå ut døra og så vrimler det med lekekompiser! Men vi koser oss på stranda tross skyer og vind. Så kom nettopp bestemoren og de går veldig fint sammen!

Skjønner det godt, omveltning for de små når det er ferietid også!
Så godt han har bestemor og kose seg med<3

Det er no forbanna drit ja, og etter en pause på nesten halvannet år, er den virkelig tilbake :( Har litt murring i hodet, men ikke noe mer enn det, så det går greit. Asle var mye våken i natt, men siden jeg var så tidlig i seng så gikk det ganske greit. :) Svigermor kom hjem fra ferie i gpr og savnet den lille gullklumpen sin sånn at hun akkurat var og hentet ham for å gå tur, så her skal dagen bare nytes til fulle :D:D:D Håper du og Emmeth får en skikkelig kosedag sammen. :):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Herlig med litt barnefri og bare slække på sofaen:D;)
lei meg for og høre du sliter sånn med migrene, det er så utrolig vondt:( Sleit veldig mye med det selv før pga p-piller, så derfor kan jeg ikke bruke p-preperater! Håper murringen blir borte og ikke blir til migrene igjen. Jeg er som regel nede for telling i 2-3 dager, må ha det heeelt stille og lystett på rommet, det er lett når man har 3 små:p hahah:) Nope... Vi har kost oss skikkelig;) nå er han oppe for dagens andre lur:)

Oj da:eek: Gikk det bra eller? Håper ikke noen tenner løsnet, selvom de stort sett fester seg igjen! Må ha vært fryktelig vondt for både han og dere:(
Det gikk bra, en liten ulykkesfugl!

Hei på dere :)

Idag våknet Liana-trollet kl halv 7, meeeen det var pappan som skulle stå opp, så flaks for meg :p:D hehe..
Vi har vært på 10mnd-kontroll idag :) Hun veier nå 9,5kg og er 74,5 cm :D Har lagt på seg mer enn 1 kg på ca 2 mnd ;):) Ellers lå hun midt på skalaen på alle mål :D *stolt mamma*

Været er overskyet og kald vind:( så blir ikke så mye uteleking, for Emira er redd for vinden og jeg HATER når det blåser :p hehehe..

Så fiiiine mål hu har:)<3
Blitt overskya her og og vinden tar seg opp nå, 19 grader bare:(
Kjedelig når det er blåsbortvind og snuppa ikke liker det!

Back
Topp