Da var det blitt onsdag:D

Lillebror vil IKKE spise i dag :eek:
Han fikk smake pølse til middag, men de er det jo melk i, så han kan ikke få mer av det. Vil IKKE ha noe annet :(
Dere må fra nå av kjøpe Go og mager pølser, de er helt melkefrie ;)
Kjedelig når de ikke vil spise da :(

Dere må fra nå av kjøpe Go og mager pølser, de er helt melkefrie ;)
Kjedelig når de ikke vil spise da :(
Ja, så bra! Jeg kikket bare på kjøttpølser sist, fant ikke den wienerpølsen :D :D
Ja, det er litt frustrerende. Men får håpe det går seg til :D
Han var veldig sliten i dag, og sovnet på et blunk i den nye, brukte, nøstebarnpysjen sin :D

SOM dere har skravlet idag :eek: Rekker ikke å lese over alt jeg :P

Vi har vært hos mamma og spist ovnsbakt laks idag, med poteter og kokte gulrøtter :) Hermine spiste først nesten ett helt 250gr glass med barnemat og så MASSE laks og gulrot (potet liker hun ikke) og da hun var ferdig pekte hun på fryseren og erklærte "mommo, ISSSS", så da fikk hun is av mommo ;) :P :D

Snuppelure sovna i bilen på tur hjem, lempa henne over i vogna og trilla hjem og så over i senga :) Håper hun sover lenge i morgen, da har mannen perm.dag så de skal være hjemme og hvile seg.

Nå er det tv og avslappings på ei sliten mor! Kjøkkenet er rotete og det ligger leker rundt omkring, men jeg orker rett og slett ikke å rydde noe nå! ;)

Ja, så bra! Jeg kikket bare på kjøttpølser sist, fant ikke den wienerpølsen :D :D
Ja, det er litt frustrerende. Men får håpe det går seg til :D
Han var veldig sliten i dag, og sovnet på et blunk i den nye, brukte, nøstebarnpysjen sin :D
Vi bruker mest de skinnfrie pølsene fra Go og mager, skallet er så seigt på wienerpølsene ;) Men de kan man jo forsåvidt skrelle til dem :)
Joda, matlysten går vel opp og ned med disse små, iallfall her ;) Men nå er hun inne i en periode hvor jeg må stoppe henne, er så redd for at hun ikke stopper når hun er mett?! :confused: Jeg mener, en sånn liten mage med 8 kjøttboller, MASSE pasta OG masse grønnsaker i! :eek: Men hun har hittil ikke kastet opp etter middag da, så får satse på at hun kjenner etter selv :p

hihi, du mener han sovna så fort fordi han har så deilig pysj? :P ;) Hermine snorker i Lilleba pysjen sin, har ikke brukt den så mye i grunnen, men fant ut at det ble for galt å ikke bruke en pysj til 300kr :eek: ;)

Nja gikk greit i begynnelsen men så fikk jeg ikke nok salg og da taper dem på å ha meg der.. men men, jeg får finne meg en jobb jeg er god på isteden!! :)

mamma'n til Emilie ♡

Vi bruker mest de skinnfrie pølsene fra Go og mager, skallet er så seigt på wienerpølsene ;) Men de kan man jo forsåvidt skrelle til dem :)
Joda, matlysten går vel opp og ned med disse små, iallfall her ;) Men nå er hun inne i en periode hvor jeg må stoppe henne, er så redd for at hun ikke stopper når hun er mett?! :confused: Jeg mener, en sånn liten mage med 8 kjøttboller, MASSE pasta OG masse grønnsaker i! :eek: Men hun har hittil ikke kastet opp etter middag da, så får satse på at hun kjenner etter selv :p

hihi, du mener han sovna så fort fordi han har så deilig pysj? :p ;) Hermine snorker i Lilleba pysjen sin, har ikke brukt den så mye i grunnen, men fant ut at det ble for galt å ikke bruke en pysj til 300kr :eek: ;)
300,- er vel ikke så ikke? Nøstebarnpysjen koster nesten 600 ny !! :o
Håper hvertfall han sover godt med den, for han har vært så kald på nettene nå da han foretrekker å ligge OPPÅ den nye fine dundyna han har fått :p

Kos dere masse i dag, håper hun får sovet godt i barnehagen:)
vel, de vekte henne etter 20 min (kl 09.30) for hun kunne jo ikke sove så lenge at hun ikke ville sove igjen når "VI" har "VÅR" hviling som hun sa det :mad: Så sov hun 1,5 time fra kl 12.30 igjen da!

300,- er vel ikke så ikke? Nøstebarnpysjen koster nesten 600 ny !! :eek:
Håper hvertfall han sover godt med den, for han har vært så kald på nettene nå da han foretrekker å ligge OPPÅ den nye fine dundyna han har fått :p
Du, 300 er ille nok og 600 er nærmest galskap spør du meg :eek: :P Iallfall med vår økonomi ;)
Hehe, aktiv type selv i søvne skjønner jeg! Lillemor sover stort sett helt rolig, og ligger til og meg RIKTIG vei i senga :eek: OG under dyna for det meste! :P Men den sovesekken er kjempedeilig da, sånn når hun kaver seg opp av dyna ;)

vel, de vekte henne etter 20 min (kl 09.30) for hun kunne jo ikke sove så lenge at hun ikke ville sove igjen når "VI" har "VÅR" hviling som hun sa det :mad: Så sov hun 1,5 time fra kl 12.30 igjen da!

Hehe de er jo litt rare:p Bra hun sov en god stund etterpå i hvertfall:-)

SOM hun koser seg da :D Kjempefin dress :) Ser ut til at hun kan vokse i den ut vinteren ;)

Ja, hu trives godt i barnehagen:-) Er fornøyd med dressen ja, håper den holder til neste sesong:-)

Hehe..Det er jenta si det!!!;)
Frista skikkelig med bestilt pizza. Angrer at jeg bor på landet akkurat nå..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja, hun er veldig flink til å legge seg *bank i bordet*:p Det var utrolig godt med pizza, spiste og koset meg med en film. Det er i grunn deilig med litt alenetid noen ganger også:-)
Da har man jo en perfekt unnskyldning for å bake pizza selv, det er jo myyye bedre:D:p

Det er premiære i dag :p Og jeg ANER Ikke når den scenen kommer, eller om vi i det hele tatter med :D

Når begynner det? Jeg så første sesongen :)

Det er premiære i dag :p Og jeg ANER Ikke når den scenen kommer, eller om vi i det hele tatter med :D

Så gøy, gleder meg til å høre om dere kom med i morgen. Jeg får ikke sett det i kveld:-)

Back
Topp