Da var det blitt onsdag:D

Det virker som han blir veldig dårlig i magen.... Magen har blitt bedre nå først drøye to uker HELT melkefritt... Men den er enda ikke helt bra synes jeg.

Akkurat slik nasse reagerer også, får diare nesten med en gang. Håper virkelig de vokser det av seg, synes det er melk i alt.

Akkurat slik nasse reagerer også, får diare nesten med en gang. Håper virkelig de vokser det av seg, synes det er melk i alt.
Ja det er melk i mye..
Tok det lang tid uten melk før hun ble bra igjen i magen?

Ja det er melk i mye..
Tok det lang tid uten melk før hun ble bra igjen i magen?

Det tok en måned før vi merket bedring når vi først startet med melkefri diett, hun sluttet å legge på seg på grunn av melk i kosten.

Det tok en måned før vi merket bedring når vi først startet med melkefri diett, hun sluttet å legge på seg på grunn av melk i kosten.
Vektoppgang er ikke noe problem her ser det ut til. Men som sagt har han gått to uker helt uten melk nå, men er ikke helt bra. Men betydelig bedre. Må ha en legetime snart. Håper ikke han blir dårlig av de tre pølsebitene han fikk i dag :(

Vektoppgang er ikke noe problem her ser det ut til. Men som sagt har han gått to uker helt uten melk nå, men er ikke helt bra. Men betydelig bedre. Må ha en legetime snart. Håper ikke han blir dårlig av de tre pølsebitene han fikk i dag :(

Greit å få det sjekket ja, håper det gikk bra, de sier det kan ta en måned før melkestoffet er ute av kroppen.

Nå sitter Liana og Emira å spiser kveldsmat :) så da får jeg slenge meg rundt å rydde litt før stell og legging :)

Idag blir det cæsar, ylvis og Sinnasnekker'n (episode fra rjukan idag:P) og skal slå til med en redbull uten sukker!:D haha.. prøver å gå litt ned i vekt, så da er det kjekt med drikke uten så mye kalorier:P:)

Ha fortsatt en fin dag :)

Noen som skal se på Lilyhammer i dag da
:smiley-ashamed008

Da var nasse lagt for 20 min siden, jeg har bestilt meg pizza og nekter å rydde her oppe kjenner jeg:D
Hehe..Det er jenta si det!!!;)
Frista skikkelig med bestilt pizza. Angrer at jeg bor på landet akkurat nå..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Lillebror vil IKKE spise i dag :o
Han fikk smake pølse til middag, men de er det jo melk i, så han kan ikke få mer av det. Vil IKKE ha noe annet :(
Næmmen.. Ville han ikke ha pupp heller? Kjempegodt med pølse da sikkert..

God kveld!
Vesla vår sover som en stein, og vi sløver på sofaen (som vanlig..) ;) Jeg venter på at Ingen Grenser skal starte og koser meg med kaffe/ mørk sjokolade, mens mannen holder på med pc'en.
Jommen meg sossiale typer!:p

Ungene har fått rommet vårt idag. Nå sover de sammen :-) Gubben setter opp nye nattbordet vårt. Vi var på lekeland idag. Og senteret. Begge fikk nye klær :-)

Sent from my GT-I9300

God kveld!
Vesla vår sover som en stein, og vi sløver på sofaen (som vanlig..) ;) Jeg venter på at Ingen Grenser skal starte og koser meg med kaffe/ mørk sjokolade, mens mannen holder på med pc'en.
Jommen meg sossiale typer!:p

Haha sånn er det her å idag :P jeg ser på tv, samboer ser på fotball via pc og broren min sitter i sofan og ser på tv OG pc :P Uff, frista skikkelig med sjokolade:eek::rolleyes:

Ungene har fått rommet vårt idag. Nå sover de sammen :-) Gubben setter opp nye nattbordet vårt. Vi var på lekeland idag. Og senteret. Begge fikk nye klær :-)

Sent from my GT-I9300

Så spennede med rom sammen da :D håper de sover godt ;)

Back
Topp