Dere må fra nå av kjøpe Go og mager pølser, de er helt melkefrieLillebror vil IKKE spise i dag
Han fikk smake pølse til middag, men de er det jo melk i, så han kan ikke få mer av det. Vil IKKE ha noe annet![]()
Kjedelig når de ikke vil spise da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere må fra nå av kjøpe Go og mager pølser, de er helt melkefrieLillebror vil IKKE spise i dag
Han fikk smake pølse til middag, men de er det jo melk i, så han kan ikke få mer av det. Vil IKKE ha noe annet![]()
Ja, så bra! Jeg kikket bare på kjøttpølser sist, fant ikke den wienerpølsenDere må fra nå av kjøpe Go og mager pølser, de er helt melkefrie
Kjedelig når de ikke vil spise da![]()
Vi bruker mest de skinnfrie pølsene fra Go og mager, skallet er så seigt på wienerpølseneJa, så bra! Jeg kikket bare på kjøttpølser sist, fant ikke den wienerpølsen![]()
Ja, det er litt frustrerende. Men får håpe det går seg til
Han var veldig sliten i dag, og sovnet på et blunk i den nye, brukte, nøstebarnpysjen sin![]()
nei, har ikke sett noe på detNoen som skal se på Lilyhammer i dag da
![]()
300,- er vel ikke så ikke? Nøstebarnpysjen koster nesten 600 ny !!Vi bruker mest de skinnfrie pølsene fra Go og mager, skallet er så seigt på wienerpølseneMen de kan man jo forsåvidt skrelle til dem
Joda, matlysten går vel opp og ned med disse små, iallfall herMen nå er hun inne i en periode hvor jeg må stoppe henne, er så redd for at hun ikke stopper når hun er mett?!
Jeg mener, en sånn liten mage med 8 kjøttboller, MASSE pasta OG masse grønnsaker i!
Men hun har hittil ikke kastet opp etter middag da, så får satse på at hun kjenner etter selv
hihi, du mener han sovna så fort fordi han har så deilig pysj?![]()
Hermine snorker i Lilleba pysjen sin, har ikke brukt den så mye i grunnen, men fant ut at det ble for galt å ikke bruke en pysj til 300kr
![]()
![]()
Det er premiære i dagnei, har ikke sett noe på det
Har den vært den episoden dere var statister i?
vel, de vekte henne etter 20 min (kl 09.30) for hun kunne jo ikke sove så lenge at hun ikke ville sove igjen når "VI" har "VÅR" hviling som hun sa detKos dere masse i dag, håper hun får sovet godt i barnehagen![]()
Du, 300 er ille nok og 600 er nærmest galskap spør du meg300,- er vel ikke så ikke? Nøstebarnpysjen koster nesten 600 ny !!
Håper hvertfall han sover godt med den, for han har vært så kald på nettene nå da han foretrekker å ligge OPPÅ den nye fine dundyna han har fått![]()
hmm, tror jeg får rydde på dekoderen og sette på serieopptakDet er premiære i dagOg jeg ANER Ikke når den scenen kommer, eller om vi i det hele tatter med
![]()
vel, de vekte henne etter 20 min (kl 09.30) for hun kunne jo ikke sove så lenge at hun ikke ville sove igjen når "VI" har "VÅR" hviling som hun sa detSå sov hun 1,5 time fra kl 12.30 igjen da!
SOM hun koser seg daKjempefin dress
Ser ut til at hun kan vokse i den ut vinteren
![]()
Hehe..Det er jenta si det!!!
Frista skikkelig med bestilt pizza. Angrer at jeg bor på landet akkurat nå..
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Vi skal kikke etter deg.Det er premiære i dagOg jeg ANER Ikke når den scenen kommer, eller om vi i det hele tatter med
![]()
Det er premiære i dagOg jeg ANER Ikke når den scenen kommer, eller om vi i det hele tatter med
![]()
21. 35 tror jegNår begynner det? Jeg så første sesongen![]()
Uff :dVi skal kikke etter deg.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det er premiære i dagOg jeg ANER Ikke når den scenen kommer, eller om vi i det hele tatter med
![]()