Da vannet ditt gikk.....

Jeg satt i lenestolen hjemme til mamma å sambo satt i tlf med en kompis![:D]
Jeg kjente plutselig at det rant under meg så jeg måtte si til mamma at jeg trodde vannet gikk..
Hun fikk sagt det til sambo, å da var det en som datt ut av samtalen å så ganske forvirret ut!
Jeg måtte ringe ambulansen siden hodet ikke var festet så sambo kjørte etter med bilen til sykehuset..[:)]

Andre gangen det gikk, tre dager etterpå var jeg på sykehuset med igangsetting! Da gikk det i sykehussenga.. [:D]

ORIGINAL: Inmari

Hvor var din kjære da? Hvordan reagerte han?

Vi var på sykehuset og jeg lå og jobbet med intense rier. Plutselig gikk vannet og jeg ropte til sambo. Han reagerte med å hoppe ut av stolen og trekke i snora på veggen. Han dro så hardt at han dro den utav veggen

Hahahaha. Noe stressa der ja[:D] Morsomt.
Jormor tok vannet mitt på sykehuset, så ble ingen morsom historie ut av det...

ORIGINAL: Ebleskråtten©

Han va på jobb i Nordsjøen, prata faktisk me na på tlf når vatne gikk - han trudde ej kødda! Hihi! [:D]

oi. rakk vel ikke hjem han da?

ikkje godt å si...[:D] ingen som såg nokka til vannet... må ha gått på do i små mengda el dusjen el nokka...

Tok vannet mitt på sykehuset, så han sto ved siden av meg og idet vannet kom rennende kikker han ned og sier:
"Hey, det ser ut som sånne gummikuler som de har i kunstgressbanene - bare at de er hvite"
(det fettet som ligger i vannet)
[8D]

Siden vannet ble tatt av jordmora var det ikke noe sjokk da det skjedde. Spruten sto ikke heller, så her er det ikke noen morsom historie. [:)]

ORIGINAL: ~Stjernemor~

Vi var på sykehuset og jeg lå og jobbet med intense rier. Plutselig gikk vannet og jeg ropte til sambo. Han reagerte med å hoppe ut av stolen og trekke i snora på veggen. Han dro så hardt at han dro den utav veggen[;)]

Da vannet gikk med førstemann var  kl 02.30 om natten. Jeg våknet av at det sa poff inni magen og jeg løp på toalettet. Gikk inn for å vekke samboeren og han reagerte med å stå opp og begynne å smøre seg skiver[&:]
Jeg ringte etter sykebilen siden hodet ikke hadde festet seg. Da jeg kjørte med sykebilen skulle samboeren hente baggen min, låse døren og komme etter i privatbilen, da vi kom til Haukeland satt samboeren allerede i gangen på sykehuset og ventet.[8|] Samboeren spurte sjåføren om han skulle lære han å kjøre bil[:D]
Gutten kom 17 timer senere[;)]

Hadde snakket om han 5 minutter før, han var på vei hjem for å hente hunden og hagla.  Skulle på jakt... Da han kom inn døra så sa jeg at den jaktturen nok måtte vente, for da hadde vannet akkurat gått....
Han bare gliste han, og ble innmari stressa...

ORIGINAL: ~Stjernemor~

Vi var på sykehuset og jeg lå og jobbet med intense rier. Plutselig gikk vannet og jeg ropte til sambo. Han reagerte med å hoppe ut av stolen og trekke i snora på veggen. Han dro så hardt at han dro den utav veggen[;)]

Sambo også dro snora av veggen på føden[:D]  Litt flau da ja.....

Jeg sov på sofaen, som jeg gjorde hele svangerskapet, så våknet jeg en Tirsdag morgen kl fem-halv seks, og satte meg opp og merket at det var en våt flekk der, og daaa begynte det å sildre.

Jeg fikk vekket Johan, han fikk litt panikk tror jeg, og løp ned på do og spydde til ambulansen kom og henta meg, hihihi... 

Første gang ble det tatt av jordmor.
Da satt han i en stol og slappa av.

Andre gangen gikk det av seg selv, på sykehuset.
Jeg sto og kikka ut av vinduet når den første pressria kom, uten forvarsel, og vannet splæsha ut.
Vi var alene i rommet akkurat da, for jordmora hadde gått for å hente noe.
Jeg fikk bare frem "hjelp, hjelp" til gubben, som også da satt i en stol.
Han spratt opp og skulle massere meg på ryggen, hehe.
(for det var det han hadde hjulpet meg med under første fødselen)
Jeg ble sinna og fikk pekt febrilsk på snora (klarte ikke snakke), og tilslutt skjønte han at jeg ville han skulle tilkalle hjelp.
[:)]

Jeg lå på sykehuset med skikkelige rier (måttee presse litt på toppen for at de ikke skulle ta livet av meg), og plutselig SPLÆSJ! ble sambo og jordmora våt, gitt! :P og han sto ved siden av hodet mitt;) Jeg tenkte bare: dæven døtte der skaut jeg ungen i veggen!!! men nei da, da starta pressriene [:'(]

Han sov [;)]

Jeg vekka han etter å ha snakka med føden med ordene ; "du må våkne- vannet har gått" . Skal si han fikk fart på seg da. Hører med til historien at dette skjedde 1 mnd før termin da [;)][:)]

Vannet mitt gikk kl 16, skulle bøye meg ned å ta katta opp av kjøkkengulvet, da jeg plutselig kjente at det bare rant å rant... ropte til sambo at ; jeg tror vannet har gått!
Så kom han gå holdte rundt meg, men jeg hylgrein av glede for nå skulle endelig babyen ut[:D]
Så ringte han søstra si, og jeg føde.. [:)]

ORIGINAL: ~FrkNovember~

de tok vannet mitt på sykehuset, så han satt der ved siden av meg. Fikk ikke med meg så mye av det hele...[8D]

Min kjære lå på rom sammen med meg på sykehuset når vannet gikk.

Han hadde vel nesten sovnet i og med at kl var 3 på natta.

Jeg ropte bort til han at vannet mitt gikk..

Han: Gikk vannet??
Jeg: Jaaa..... Dra i snora.
Han: Skal jeg dra i snora??
Jeg: Jaaaaaa..
Han: Nå?
Jeg: Jaaaa.... NÅ!!!!!!

Hva gjør han?? Joda,han løper rundt i gangen for å finne noen [&:][8|]

Mannen min holdt på å legge parkett en fredagskveld, vi hadde kommet inn i nytt hus et par dager før. Jeg kjenner noe skje og springer ned på do. Mannen min lå på gulvet rett utenfor - og begge får nesten latterkrampe når vi forstår at ting er igang. Vi lo sammen og reiste til sykehuset, parketten fikk vi fikse senere[;)]

Jeg våknet fredag morgen kl 0630 av at vannet gikk.. Jeg var hjemme alene.. samboeren min var på reise med jobben..

Jeg hadde sagt fra til han at jeg egentlig ikke ville at han skulle reise noen steder ca 1 mnd før jeg fødte.. for man visste jo aldri.. men han var dønn overbevist om at jeg kom til å gå tiden over..

Så da satt jeg her da.. mutters alene[:)] Var så spent jeg at jeg satt i tlf hele dagen og fortalte alle at vannet hadde gått[;)] Samboeren min kom hjem kl 11 og kl 1130 var vi på sykehuset for en kontroll[;)]

Jeg lå på sykehuset,mens sambo var hjemme,ringte han midt på natten og sa at vannet var gått,han var så trøtt at han ikke fikk det med seg,sa han skulle dusje og ringe meg opp igjen. Når han ringte opp igejn sa jeg det igjen,og han sa: SHIT,jeg kommer løpende[8D]

Back
Topp