Da vannet ditt gikk.....

min ex vel å merke. jeg var på do,vannet gikk i det jeg reiste meg.ex lå å sov,jeg vekkket han sa at nå har vannet gått,han sa,har det?ja okei,så snudde han seg runt og sov videre,dustefan.

ORIGINAL: *Fairyfly*

min ex vel å merke. jeg var på do,vannet gikk i det jeg reiste meg.ex lå å sov,jeg vekkket han sa at nå har vannet gått,han sa,har det?ja okei,så snudde han seg runt og sov videre,dustefan.

Samme som her. Bare at min fortsatt er samboer..

Så jeg tenkte som så at "jeg skal f*** meg klare dette alene!" Vekket han igjen da det var tre minutter mellom hver ri. Da gikk han i dusjen, barberte seg og hadde i grunn ganske god tid.[&:]
KOm oss på føden til slutt, og 18 timer etter riene startet kom Bendik.

I bilen, 20 min fra sykehuset..Husker ikke, men tror han blei nokså stressa[&:][8D]

Men andremann tok de vannet på sykehuset..

ORIGINAL: ~FrkNovember~

de tok vannet mitt på sykehuset, så han satt der ved siden av meg. Fikk ikke med meg så mye av det hele...[8D]

ORIGINAL: ~Stjernemor~

Hvor var din kjære da? Hvordan reagerte han?

Han var på jobb. Og han sa at han skulle komme med en gang. That's it.

Han var på skolen!jeg ringte og sa fra da jeg var på do. Han var rolig og sa at han skulle komme med en gang, men jeg sa han ikke skulle stresse og at han ikke trengte å skynde seg hjem for jeg ville ha meg en dusj og stelle meg før vi dro til sykehuset![:)]

Han lå ved siden av meg i senga, og skulle akkurat til å lese "ViMenn", idet jeg spretter ut av senga, sitter på do og griner..
SAmbo trodde jeg tissa meg ut og kom for å trøste, men da jeg sa at d var vannet som hadde gått så fikk han en litt anna ansiktsfarge og babla ivej om at han ikke hviste hvor tlf var..[8|][8D]

Men tok seg fort sammen og skjønte at alvoret var igang..[:D]

Første gangen satt han å så på tv hjemme,andre gangen satt han å så på tv hos svigers[8D]

Første gang var han stresset og lurte på hva vi skulle gjøre,andre gangen sa han bare at jeg får ta å ringe til føden så gikk han å gjorde seg klar til å kjøre til sykehuset[:)]

Jeg var nettopp skrevet inn på sykehuset for å få sovetab. etter 4 dager med intense rier.. skulle ENDELIG få sove og slappet av litt.. men akkurat når jeg hadde fått sove, så våknet jeg av at det ble veldig vått i senga. Da ringte jeg samboern, som var hjemme og vettskremt! Jeg sa at jeg skulle sove litt mer, så kunne han komme når jeg ble kjørt inn på fødestua :)

første gangen hadde han vært ute.. jeg var på do da vannet gikk, så ingte på JM, å han kom i gangen i det jeg sa til JM at vannet hadde gått(jeg sto i døra) da tok han en pen u-sving uten å si noe.. å gikk igjen[8D] det var det mest komiske jeg ha sett noen gang..[:D]

andre gangen ble det tatt midt i ei intens rie så det spruta.. han satt i en soffa med hode i hendene å rista på huet "nei, nå må jeg gå" sa han å fosvant[8D]

Han satt ved siden av meg. Og lurte på om jeg mente det. vannet gikk på sykehuset..

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

vannet ble tatt på sjukehuset, han gikk ut når ho kom med den "pinnen" til å ta vannet med .. hehe.. så han var ikke tilstede da..

samme her [:)]

vi var en gjeng som var på båttur. og vi kom fram og skulle til å grille på fjøra, skulle ej absolutt på do. Gjekk bak en naust og satte mej sku tisse, da ej va ferdi, da pluttseleg rann det.. trudde først at ej hadde tissa på mej... HJelpes, gud kor flaut dette va, tenkte ej da..Ej hadde tissa på mej :) men etterkvart so skjønte ej det va fostervatnet som gjekk.. da vart de full kaos på fjøra med ambulanse og greie.. Haudet til han lukas hadde ikkje festa sej. og det va tre veke før termin.

vi hadde akkurat sovna da vannet mitt gikk hjemme i senga, han pleier å være verdens vanskligste å vekke, men husker jeg dunka borti ham og sa: du, eeh, jeg tror vannet mitt går!! (var ikke noe tvil [:D]) og han spratt opp! har aldri sett noen våkne å komme seg opp av senga så fort før [:D]

Vi satt i bilen til sykehuset[&:][&:][&:]

ORIGINAL: LilleBollenMin

Han stod å prata med mora si i tlf, da vannet mitt gikk hjemme.
Jeg har aaaldri i hele mitt liv hørt noen si hade så fort [:D]

"faenmorsjanæmålæggpåvannetgikkhade" også løp han på badet.[8|]
Jeg stod på stua...

hihi[:D]

Vannet mitt gikk hjemme kl. 07.45. Jeg skulle på do og tisse, men plutselig kom det mer enn tiss gitt[:)]
Ropte på gubben ett par ganger før han kom for han lå og sov stakkars. Han ble kjempe redd og stresset og kom løpende.

[:D]vi lå i senga å, han sov, jeg lå våken fordi jeg hadde litt vondt i magen, vannet gikk og jeg sier "oi, vannet gikk".....han hopper opp av senga og er heeeeeeeeelt fra seg og lurer på hva vi skal gjøre[:D]han ble enda mer fra seg da jeg tok meg tid til å ta en dusj[:D]han sto å så på at jeg dusjet

fik aldri sett noe til vannet jeg, for det kom under de siste riene da jeg va max doopa på lystgass. mannen så vannet og mente det var oppskrytt for det var så lite.. tror nesten han ble skuffet hehe!

Jeg hadde lagt meg for kvelden, og sambo satt og så tv. Jeg hadde sovet i ca 1,5 t, da jeg våkna for jeg måtte på do. Tissa og da jeg reiste meg, bare rant det blod ut. Det sila, kunne ikke kontrollere det. Ropte på sambo og spurte om han syntes vi skulle ringe føden. Han bare: JAAAA!!!!?? [8|] [:D]

Back
Topp