Da vannet ditt gikk.....

ORIGINAL: ~FrkNovember~

de tok vannet mitt på sykehuset, så han satt der ved siden av meg. Fikk ikke med meg så mye av det hele...[8D]

Lå jeg og skulle undersøkes av JM, hadde akkurat kommet inn på sykehuset.. Husker ikke annet enn at han sto ved siden av meg.

spent på åssen det skjer denne gangen...

ORIGINAL: Bleiemos

vannet gikk under en pressrie. Pappen var på date.

håper for din del at du er alenemor[:D]

Jeg stod på kjøkkenet å å ryddet etter middagen da vannet gikk. Sambo kom ut av dusjen I det jeg hoppet inn på badet etter et handkle. Jeg sa jeg tror vannet har gått. Han bare.. Okei. gikk ut på kjøkkene, tok seg en røyk å gikk i veranda døra og tente den opp. Han så en de skjelven ut ja[:D] Så ropte han inn til meg kansje du må ringe føden eller noe.[;)] Skikkelig smart han der.. Hehe. Ble ikke noe vittig her, men det var ganske vittig der å da[:D]

ORIGINAL: lykkeligmamman

ORIGINAL: Bleiemos

vannet gikk under en pressrie. Pappen var på date.

håper for din del at du er alenemor[:D]

Hahah, ja takk gud for det!!!:P Men likevel.. Han var der jo når jeg lå på obsposten med masrier noen timer tidligere.. men han ville heller på date enn å se sin sønn bli født.. Mannfolk altså...[8D]

ORIGINAL: LilleBollenMin

Han stod å prata med mora si i tlf, da vannet mitt gikk hjemme.
Jeg har aaaldri i hele mitt liv hørt noen si hade så fort [:D]

"faenmorsjanæmålæggpåvannetgikkhade" også løp han på badet.[8|]
Jeg stod på stua...

Første gang gikk det på fødestua. Jeg lå i senga å ukka meg, han stod ved siden av. PLutselig hopper jeg opp " vannet har gått" og løper ut på badet. Satte meg på do mens gubbeskinnet begynte å vaske gulvet [:D]

Andre gang gikk vannet hjemme mens jeg leste H&M katalogen som hadde kommet i posten den dagen. Han stod på kjøkkenet å laget middag. Forstod jeg kneppelyden litt tidligere, så kom meg på badet. Han slapp å vaske gulv den gangen [:D]

Jeg stod på kjøkkenet på ene sida kjøkkenøya og mannen min satt på barkrakk på andre sida...klokka var omtrent 2030. Tror faktisk vi stod å snakket om at det sikkert kom til å la seg vente til over 17.mai (hadde termin 28. mai og dette var 15.mai...men håpte at det ikke ville skje noe for tidlig før 17.mai egentlig med tanke på storesøster)...og hadde i alle fall snakket om at alt var klart unntatt å pakke for henne om hun måtte avgårde på overnatting...og plutselig kjente jeg noe varmt nedover beina mine. Ble helt rar i hele meg da jeg skjønte at vannet var gått, så det tok noen lange sekund før jeg klarte å si til mannen min at vannet hadde gått. Han trodde meg ikke helt først, men måtte se det selv og da var han rask på telefon til sykehuset...(siden hodet sannsynlig ikke hadde festet seg enda) Jeg hadde ganske mye fostervann og det ble værende igjen en vannpose som jordmora tok like før pressriene begynte og den må ha inneholdt mye vann...det var som en spekkfull vannballong som sprakk[:D]

Han lå i senga og kom inn på badet og sa at jeg ikke måtte dusje[&:]

Vannet mitt gikk ikke, de forsøkte å ta det under fødselen, men det kom ingenting da heller...først når hun var på vei ut kom vannet også.......

Han var på fiskebåt på vei hjem. Han kastet seg i bilen i Ålesund og kjørte til Oslo der jeg var. Han rakk fødselen.[;)]

Back
Topp