Da vannet ditt gikk.....

~Stjernemor~

Elsker forumet
Hvor var din kjære da? Hvordan reagerte han?

Vi var på sykehuset og jeg lå og jobbet med intense rier. Plutselig gikk vannet og jeg ropte til sambo. Han reagerte med å hoppe ut av stolen og trekke i snora på veggen. Han dro så hardt at han dro den utav veggen[;)]

Vi var på sykehuset og jeg lå og jobbet med intense rier. Plutselig gikk vannet og jeg ropte til sambo. Han reagerte med å hoppe ut av stolen og trekke i snora på veggen. Han dro så hardt at han dro den utav veggen

Hahahaha. Noe stressa der ja[:D] Morsomt.
Jormor tok vannet mitt på sykehuset, så ble ingen morsom historie ut av det...

Jordmor tok vannet mitt mens jeg var superhøy på lystgass, så jeg aner virkelig ikke [8D]

ORIGINAL: Inmari

Vi var på sykehuset og jeg lå og jobbet med intense rier. Plutselig gikk vannet og jeg ropte til sambo. Han reagerte med å hoppe ut av stolen og trekke i snora på veggen. Han dro så hardt at han dro den utav veggen

Hahahaha. Noe stressa der ja[:D] Morsomt.
Jormor tok vannet mitt på sykehuset, så ble ingen morsom historie ut av det...

Ja han var stressa[;)]
Etter av vi hadde fått gutten og skulle roe det hele ned og kose oss sa jordmor at vi måtte bare ringe på om det var noe, hun lette etter snora på veggen. Da kremtet sambo litt flaut og lurte på om det var denne hun lette etter. Så fisket han ei snor opp av lomma[;)][:D][:D][:D][:D]

Vannet mitt gikk på sykehuset, med søstera mi og hennes 5 mnd gamle sønn som tilskuere.

Var igangsatt, og hadde ligget i ro i en evighet for at pilla skulle virke. Fikk jo beskjed om å gå på do før de satte den inn, men det hadde jeg såklart glemt. [8|]

Så når jeg endelig fikk bevege meg, måtte jeg veldig på do. Trodde jeg tissa på meg idet jeg reiste meg opp, men det var så mye at det måtte jo være vannet. [8D]

Vel han var.... ummm..... på en måte veldig nærme...... hehe Vi hadde sex når vannet gikk vi da.... Å når han skjønte det, fikk jeg beskjed om at dette aldri sku snakkes om!!!! Men han ble jo gla da, for da var det ikke lenge til vi skulle møte tulla vår [:)]

Det gikk aldri..Ble tatt av legen på sykehuset andre gangen..Første gangen så så hadde jeg snitt før jeg kom i fødsel

Mitt gjekk heime i do. Sambuaren min hadde lagt seg, og eg sa det ikkje til han før han kom heim frå jobb dagen etter. Må vel tilføye at eg ikkje var heilt sikker på at det var vannavgang, så då gadd eg ikkje stresse han opp unødig [8D] 

ORIGINAL: talata

Vel han var.... ummm..... på en måte veldig nærme...... hehe Vi hadde sex når vannet gikk vi da.... Å når han skjønte det, fikk jeg beskjed om at dette aldri sku snakkes om!!!! Men han ble jo gla da, for da var det ikke lenge til vi skulle møte tulla vår [:)]

hehehe, det kan jeg jo godt forstå[:D]

Jeg satt i stolen og surfet på bv, han var på jobb. Han hadde ringt meg fem minutter før og sa at han måtte jobbe overtid. Jeg ringte tilbake og sa at "nå må du bare komme hjem uansett hvor mye de trenger deg". Stakkars mannen, han kom hjem i hui og hast og var heeelt på tuppa! Første gangen gikk vannet på badet mens jeg gjorde meg klar til å dusje om morgenen. 

Han låg ved siden av meg i senga, han kom seg ganske kjapt opp kan du si og skulle dra meg ut i bilen, litt stressa[:D][:D] Jeg måtte be han slappe av og at jeg skulle skifte og tørke opp[:D][:D]

de tok vannet mitt på sykehuset, så han satt der ved siden av meg. Fikk ikke med meg så mye av det hele...[8D]

Mannen reagerte egentlig ikke, for jeg var i full gang med å føde når det gikk (gikk selv med 1. og ble tatt med nr 2)
Etter vannet gikk/ble tatt tok det 30 min og så var babyen ute..

1 gang: lå han ved siden av meg i senga, var midt på natta. Han hoppet opp å senga, kledde på seg på ett minutt og stod klar med bil nøkkelen i hånda[8D]

2 gang: Var han på jobb. Ringte han og sa at jeg måtte opp på sykehuset for å sjekke vannavgangen. Da var han allerede på vei ut døra[:)]

Vannet mitt gikk hjemme kl 7 om morgenen etter en time med rier. Han lå og sov å var plutselig veldig våken[8D]

1 gang lå jeg å sov våknet av et knepp spratt opp av senga, ropte til mannen min VANNET HAR GÅTT. Ingen reaksjon. Enda en gang VANNET HAR GÅTT!!!! Ingen reaksjon.Tredje gang VANNET HAR GÅTT. Reaksjonen var da "Hva kan jeg gjøre med det da??? Så plutselig gikk lyset opp for han!! Spratt opp og henta en hånduk til meg.

2 gang gikk vannet når babyen kom.

( beklager alle smilyene, har nettopp opdaget de[8D])

Jeg var midt i stuen når vannet gikk, mannen min satt i sofaen.
Jeg ropte: Jeg tror vannet gikk.
Han: Er du sikker?
Jeg: Ja, det fosser..
Han: Jeg henter håndklær og så ringer føden

Han holdt hodet kaldt mens jeg stod der forvirret [:D]

Da vannet gikk med nr 1,så holdt han på å vaske doen. men etter jeg hadde gått på domed vann rennende mellombena,så måtte den vaskes en gang til[:D] men han ble stresset ja. Ringte kk,løp fremog til bake

med nr 3. Da lå jeg å sov på sofaen. Våknet og pliutselig kjente jeg at hinnen sprakk. Jeg ser på sambo og sier at jeg tror vannet gikk. Han løp for å hente hankle som han dyttet opp mellom bena så det ikek skulle grise på gulvet[:D]Men det hjalp lite[:D]

Da hadde jeg ingen kjære, jeg overnattet hos foreldrene mine tilfeldigvis så jeg vekket søss som sov på gjesterommet til foreldrene mine, og hun vekket mamma, som stressa seg opp og fant i noe jeg kunne ha på meg, så ringte jeg føden og ordnet med ambulanse siden hodet ikke var festet, så stresset mamma rundt for å ordne seg selv siden hun skulle være med på fødselen[:)]
Så dro hun å henta fødebagen som var hjemme hos meg, før hun kom på sykehuset til meg, lynkjapp var hun så hun fikk rukket å være med ambulansehelikopteret til Ålesund![:)]

De tok vannet med første. Tror ikke han var der da faktisk. Med andre, kom det midt i en pressri, så det gikk ikke, det STOD!!!! Flaks for jm at hun klarte å kaste seg vekk i tide. Jeg ble fasinert da, men mannen min så ikke helt humoren i det

Back
Topp