Da starter prøving med nr 2 :D

En tråd i 'Januar 2015' startet av frk. lykkelig, 27 Des 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. frk. lykkelig Babylykke januar 2015 Sommerfuglene 2017

Litt skummelt å si det "høyt", men vi er veldig klare for det både jeg og mannen :)
    Har lest en del inne på forum at mange sliter med å bli gravide med nr. 2, så må vell bare smøre meg med tolmodighet :)

2. DrømmerOm2 Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Så spennende! Jeg sniker fra mars2015, vi er nemlig også klare for å begynne å prøve igjen Lykke til!

Gikk du forresten på noe prevensjon etter fødsel?

3. frk. lykkelig Babylykke januar 2015 Sommerfuglene 2017

Har gått en stund på ceracette (?) nå, altså p-piller :) hva med deg?
    Lykke til med prøvinga :)

4. DrømmerOm2 Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Samme. Men er så usikker på hva jeg kan forvente i forhold til hvor lang tid det tar før kroppen er tilbake i rytmen igjen.. Hvis man glemmer én pille kan man jo bli gravid, men når man slutter på de for å bli gravid kan det ta et par mnd!? Vi vil prøve å komme oss over til første halvår 2017, og lurer derfor på om jeg må slutte nå for å bli gravid etter april.

5. frk. lykkelig Babylykke januar 2015 Sommerfuglene 2017

Nei, det er ikke enkelt det der.. :)

6. Lykkegravid Flørter med forumet

Lykke til :) Vi prøver også, prøvd siden juli vi da. Håper det sitter snart, både her og hos dere :)

• Liker Liker x 1
  7. Loca79 Gift med forumet Januarskatter 2015 Sommerfuglene 2017

Her starter vi prøvinga om ett par mnd:) Gleder meg, håper det går litt fortere enn sist:)

8. Plokkfisk Elsker forumet Januarskatter 2015 Marsboerne2017

Her og har me begynt å prøva på arving nr 2:) har ikkje gått på nåke prevensjon anna enn kondom første halvår isj.. :) ingen napp endo, men håpe på nåke spennande øve nyttår!;)

• Liker Liker x 1
  9. Plokkfisk Elsker forumet Januarskatter 2015 Marsboerne2017

Spennande!:D kor mange pp hadde du sist?

10. Loca79 Gift med forumet Januarskatter 2015 Sommerfuglene 2017

Så mange at jeg kom ut av telling:-/
    Sluttet med pillen i jan 2012..mistet tre ganger på kort tid i 2013..så håper på en lettere vei denne gang:)
    Begynner med femar når vi starter aktiv prøving, går ikke på noe prev nå, å så crinone igjen når spiren sitter:)

11. Plokkfisk Elsker forumet Januarskatter 2015 Marsboerne2017

Off.. Ikkje nåke kjekt når da e sånn ondaveis! Men dåke enda jo opp me ein skjønn kneip då!;) håpa da går raskare denna gongen for dåke då!:) e jo tongt å gå gjøne so mongen pp! :eek: eg merka da bare på ni pp og ein SA.. :/

12. Sjokokvinne Elsker forumet Januarskatter 2015 Sensommerbarna 2016

Her er jeg gravid igjen jeg og gitt.. Ikke helt planlagt og vet ikke helt om vi skal beholde. Men lykke til dere andre! :)

• Liker Liker x 2
  13. lillparven Bli kjent med forumet

Oi, synes dere er tøffe som prøver på nr. 2 "allerede"... Hehe, har ikke fått tilbake mensen ennå heller, så ikke noe option uansett. :) Må få orden på nettene først - gravid nå med så lite søvn er oppskrifta på katastrofe, tror jeg. Men må si jeg gleder meg litt til vi er der at vi har lyst til å prøve! Lykke til, alle prøvende! :)

14. frk. lykkelig Babylykke januar 2015 Sommerfuglene 2017

Her har vi vært heldige med søvn, hatt kun 1 hel natt uten søvn - og da var lillemor syk.. :)

15. frk. lykkelig Babylykke januar 2015 Sommerfuglene 2017

Har i dag hatt en liten blødning, og ikke noe mer.. kanskje tante rød er på tur! :D

16. 2 søte små Forumet er livet Januarskatter 2015

Her er jeg gravid med nr 2 og termin i juli:). Spennende tider i vente:)

• Liker Liker x 3
  17. Babi Elsker forumet Januarskatter 2015 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Sluttet på pilla i juni pga mye blødninger. Brukte cerazette. Testet positivt idag...

18. ElisabethI Elsker forumet Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

sniker litt fra juli 15 ;) Så spennende! Vi måtte fp pergotime med gynekolog for å bli gravide sist, så vi har ikke gått på noe prevansjon siden fødsel. Vi ønsker to tette så vi er i gang for med prøving for fullt. Til og med bestillt time hos lege for henvisning til gyn :) Håper den sitter av seg selv denne gangen da.. lykke til dere andre :)

19. Eliz92 Forumet er livet Marsboere 2020 Marsmellows-15 Februarhjertene2017 Februarbarna 2020 Februarlykke 2015 Januar 2017

Her og tenker vi på nr 2. Men ikke fått mensen igjen enda så blir en stund til..

20. mille91 Flørter med forumet

Lykke til alle sammen som tenker på nr 2!:) selv er jeg gravid I uke 34 nå med nr 2, så de blir tette! Fødte første I Januar 2015. Ikke planlagt med en til men veldig koselig når det først skjedde:)!

• Liker Liker x 2

Del denne siden