Da starter prøving med nr 2 :D

frk. lykkelig

Babylykke januar 2015
Sommerfuglene 2017
Litt skummelt å si det "høyt", men vi er veldig klare for det både jeg og mannen :)
Har lest en del inne på forum at mange sliter med å bli gravide med nr. 2, så må vell bare smøre meg med tolmodighet :)
 
Litt skummelt å si det "høyt", men vi er veldig klare for det både jeg og mannen :)
Har lest en del inne på forum at mange sliter med å bli gravide med nr. 2, så må vell bare smøre meg med tolmodighet :)
Så spennende! Jeg sniker fra mars2015, vi er nemlig også klare for å begynne å prøve igjen Lykke til!

Gikk du forresten på noe prevensjon etter fødsel?
 
Har gått en stund på ceracette (?) nå, altså p-piller :) hva med deg?
Lykke til med prøvinga :)
Samme. Men er så usikker på hva jeg kan forvente i forhold til hvor lang tid det tar før kroppen er tilbake i rytmen igjen.. Hvis man glemmer én pille kan man jo bli gravid, men når man slutter på de for å bli gravid kan det ta et par mnd!? Vi vil prøve å komme oss over til første halvår 2017, og lurer derfor på om jeg må slutte nå for å bli gravid etter april.
 
Samme. Men er så usikker på hva jeg kan forvente i forhold til hvor lang tid det tar før kroppen er tilbake i rytmen igjen.. Hvis man glemmer én pille kan man jo bli gravid, men når man slutter på de for å bli gravid kan det ta et par mnd!? Vi vil prøve å komme oss over til første halvår 2017, og lurer derfor på om jeg må slutte nå for å bli gravid etter april.
Nei, det er ikke enkelt det der.. :)
 
Her starter vi prøvinga om ett par mnd:) Gleder meg, håper det går litt fortere enn sist:)
 
Her og har me begynt å prøva på arving nr 2:) har ikkje gått på nåke prevensjon anna enn kondom første halvår isj.. :) ingen napp endo, men håpe på nåke spennande øve nyttår!;)
 
Spennande!:D kor mange pp hadde du sist?
Så mange at jeg kom ut av telling:-/
Sluttet med pillen i jan 2012..mistet tre ganger på kort tid i 2013..så håper på en lettere vei denne gang:)
Begynner med femar når vi starter aktiv prøving, går ikke på noe prev nå, å så crinone igjen når spiren sitter:)
 
Så mange at jeg kom ut av telling:-/
Sluttet med pillen i jan 2012..mistet tre ganger på kort tid i 2013..så håper på en lettere vei denne gang:)
Begynner med femar når vi starter aktiv prøving, går ikke på noe prev nå, å så crinone igjen når spiren sitter:)

Off.. Ikkje nåke kjekt når da e sånn ondaveis! Men dåke enda jo opp me ein skjønn kneip då!;) håpa da går raskare denna gongen for dåke då!:) e jo tongt å gå gjøne so mongen pp! :eek: eg merka da bare på ni pp og ein SA.. :/
 
Oi, synes dere er tøffe som prøver på nr. 2 "allerede"... Hehe, har ikke fått tilbake mensen ennå heller, så ikke noe option uansett. :) Må få orden på nettene først - gravid nå med så lite søvn er oppskrifta på katastrofe, tror jeg. Men må si jeg gleder meg litt til vi er der at vi har lyst til å prøve! Lykke til, alle prøvende! :)
 
Oi, synes dere er tøffe som prøver på nr. 2 "allerede"... Hehe, har ikke fått tilbake mensen ennå heller, så ikke noe option uansett. :) Må få orden på nettene først - gravid nå med så lite søvn er oppskrifta på katastrofe, tror jeg. Men må si jeg gleder meg litt til vi er der at vi har lyst til å prøve! Lykke til, alle prøvende! :)
Her har vi vært heldige med søvn, hatt kun 1 hel natt uten søvn - og da var lillemor syk.. :)
 
Har i dag hatt en liten blødning, og ikke noe mer.. kanskje tante rød er på tur! :D
 
Sluttet på pilla i juni pga mye blødninger. Brukte cerazette. Testet positivt idag...
 
sniker litt fra juli 15 ;) Så spennende! Vi måtte fp pergotime med gynekolog for å bli gravide sist, så vi har ikke gått på noe prevansjon siden fødsel. Vi ønsker to tette så vi er i gang for med prøving for fullt. Til og med bestillt time hos lege for henvisning til gyn :) Håper den sitter av seg selv denne gangen da.. lykke til dere andre :)
 
Her og tenker vi på nr 2. Men ikke fått mensen igjen enda så blir en stund til..
 
Back
Topp